ja,dat is een veel gevraagde armband die ik maar niet wil verkopen,maar ik denk dat ik er toch eens over moet gaan nadenken. weet je dat dat zo'n stijve slaven-armband is?
hoi meiden! hier een verdrietige mama! zijn al 2 keer naar de hap geweest! men mannetje is zo vreselijk ziek! ik kan het gewoon niet aanzien!! sinds vrijdagavond drink hij weinig tot niets en 9 van de 10 keer spuugt hij alles uit! hij is ontzettend verkouden en heeft nu 39.7 graden koorts! valt wel mee zeggen ze in het ziekenhuis! hij is nog niet uitgedroogd dus dat is een pluspunt! de prut komt zijn ogen uit stromen en hij heeft nog steeds een nare hoest! ik meot hem steeds drinken aan blijven bieden want ondanks dat hij het er weer uitspuugd neemt zijn lichaampje wel iets op! Zijn longen klinken verder wel goed en ook zijn oren zijn oke! morgen moet ik weer langs mijn eigen huisarts om te kijken hoe het dan met zijn vochtgehalte gesteld is! oh wat doet mijn moederhart zeer als ik hem zo zie! hij zit zichzelf enorm in de weg! en is gewoon compleet uitgeput! ik hoop echt dat hij snel weer beter is!! sorry voor men ego bericht!
francescak:weet je wat bij mij heel goed hielp:zwitsal euchaliptus in een vrij warm bad en daar dan een 30min ofzo laten inzitten(echt een stoombadje),desnoods met jou mee in bad,dan insmeren met luuf en dan nesivine en daar klaarde noa helemaal van op.
@francescak: oh wat sneu zeg, heel veel beterschap en kan begrijpen dat jij je zo voelt. zo klein en al zo ziek. ik hoop echt dat ie snel beter is. ik ga ook afsluiten. david ligt op bed (zelf in slaap gevallen nadat hij na een voeding wakker bleef ) dus ga ik ook snel liggen
slaapwel mare!! ik kruip er ook in,morgen moet ik de kids naar school doen,dus het word een drukke ochtend!! slaapwel allemaal en tot morgen!
Madwin en Booky, dank jullie wel voor de felicitaties van gisteren voor Gabriëls verjaardag!! Het was een hele leuke dag, vandaag ook visite gehad, drukdruk dus, maar wel heel geslaagd!!! Morgen trakteren op de psz. Nog even wat dingetjes checken, en dan m'n bedje in, moet d'r morgen vroeg zat uit, hihi.
@ mare thnx!! @sofie:Ik gebruik neusspray, luuf, hoestdrank, bedje staat hoog, zetpil paracetamol en eigenlijk hekpt niets op het moment!!! zoooooo frustrerend! Slaap lekker!! @Andi Nog gefeliciteerd met Gabriel (met puntjes)!!!! heeft hij het naar zen zin gehad? @ikbenhetmaar! heeel veel plezier op vakantie!!! lekker genieten!!
Haai Ladies ik zag weer leuke spam voorbijkomen. Keep them coming, die koddige foto's! FrancescaK Beterschap voor de kleine man! Andi: alsnog van harte met Gabriëls verjaardag Hier ook eendieptepunt:Na haar gister maar eens goed bij me te hebben laten drinken, hebben we vanniddag geprobeerd of ze een flesje wilde drinken bij papa. Normaal gaat dat als een trein, maar jullie raden het vast al: nu he-le-maal niet! Lief heeft -tegen mijn zin in- zelfs nog dwang toegepast, maar dat liep natuurlijk helemaal uit de hand. Roos was helemaal over d'r toeren. Ook op een later tijdstip een poging met een siliconen tuit bekertje zette geen zoden aan de dijk. Ze wilde alleen maar drinken aan de borst en daarmee basta! Dat levert nu dus ook nog eens de nodige spanningen op in de relatie, want hij is met Harde Hand opgevoed en vind dat ze maar gewoon MOET. Maar hoe dwing je een baby van amper 6 maanden, zonder dat het een drama wordt, of erger nog: een trauma? Hij had uiteindelijk wel het goede idee om een flesje en de tuitbeker bij haar in de box te leggen morgen. Beetje diksap erin, handvatten eraan en eens kijken of ze spelenderwijs, als ze alles ook in eigen hand houdt, wél iets drinken wil. Maar goed,..ik hang dus morgen wéér bij het CB aan de lijn en als dat niet helpt bij de HA, want tot er een oplossing is, zal ik nu dus 3 x daags op en neer moeten gaan rijden om haar live te gaan voeden. Want zoals het nu gaat en ze categorisch alles weigert wat geen tiet is, drinkt ze anders maar eens in de ruim 11 uur dat we niet samen zijn. En dat is niet genoeg. Ik maak me daar zorgen om en het levert meer stress op dan ik kan habben. Met het amper kunnen rondkomen, de lange dagen werken, het heel de week alleen zijn, etc. heb ik écht mijn bordje al vol liggen. En nu het dan OOK nog eens niet lekker gaat met mijn meisje, ben ik echt nergens meer....... En dan heeft ze vanochtend tijdens het spelen op de grond ook nog eens haar hoofdje gestoten. Ik hielp haar met omdraaien en ze gaf de vloer een kopstoot. Heb me nog nooit zo ellendig gevoeld, behalve nu..nu ze dus nog steeds weigert te drinken. We gaan inmiddels week 3 in.....
niet dwingen hoor, maakt niet uit wat je man zegt, zo wil ze nml nooit de fles. spelenderwijs werkt beter, die van mij wil ook geen fles, tenzij er diksap in zit dat vindt ze heerlijk. maar we bleven af en toe proberen, lukte het niet dan een paar dagen ertussen laten zitten. En het werkt ook beter als ze honger hebben, of bij ons gezellig bij het avond eten. en meer advies heb ik niet, misschien bij een oppaas zodat jullie niet in de buurt zijn
Probleem is dus juist, dat ze zowel bij opa en oma ( die 2 dagen opvang regelen) als op de andere 2 dagen bij het kinderdagverblijf, weigert te drinken. En nu dus ook al bij papa...
De pil kan inderdaad heel goed de oorzaak daarvan zijn ik had met de pil (heeel lang geleden) ook enorme hoofdpijn en ook enome ups maar vooral downs.. werd er ook dikker van etc etc en dan die hoofdpijn naturlijk daarom had ik voor Alisa en nu ook ,de mirena spiraal, die geeft dusdanig weinig hormonen af dat ik van die klachten allemaal geen last meer heb! en die hormomen worden ook plaatselijk afgegeven en komen amper in je bloedbaan. Condooms heb ik 9 weken gebruikt na de bevalling, maar nee, dat is em toch ook niet
francescak:veel beterschap dan!!als je alles hebt geprobeerd,waarom doet het zh en ha dan zo moeilijk??het kind heeft er echt wel last van. hellen:het wil voor jou maar niet ophouden hè!? spijtig dat ik jou niet kan helpen,anders deed ik het wel!! heb je al gebeld naar cb?? de tip van brusje lijkt me ook wel goed,echt honger laten lijden en dan haar fles geven??(ik zeg maar wat hè) hier een goede nacht gehad,geslapen van 20u tot 6.30u. daarnet de jongens naar school gedaan en we hebben de nieuwe cd van k3,die heeft de hele tijd opgestaan en dat is toch zo'n aanstekelijke muziek hè,ik zit nu de hele tijd met die liedjes in mijn hoofd hè
@ sofie , hier hebben we ook de nieuwe cd van k3 En ook ik ken ze la uit mijn hoofd hoor We gaan handjes draaien, handjes draaien, alle kindjes in de wereld doe me na aha. aha aha aha Dat liedje blijft altijd in mijn hoofd zitten. @hellen, het houd niet op he ?? Hoop dat het cb of de huisatrs nog wat tips voor je hebben. @francescak, beterschap met je mannetje !! @andi, had gemist dat Gabriël jarig was, alsnog gefeliciteerd meid !! Nou hier zijn de kids ook weer aardig verkouden, manolito hoest sinds vanochtend weer , klinkt niet zo lekker, zijn hoest is nu nog lelijker dan eerst en Lorenza is ook erg verkouden en begint nu ook te hoesten. Heb nog niet alles teruggelzen, alleen van gisteren en vandaag, probeer nog om zaterdag ook nog ff terug te lezen
ooh joyce ik zit nu met dat liedje van lollipopland in mijn hoofd,ne hele tijd:lilila lilila lollypopland!! ai de kindjes ook terug verkouden! als ik merk dat noa begint te hoesten geef ik haar direct mocorhinatiol en dan komt het niet door.
ja heb haar al sinds gisteren tussikind gegeven , het valt wel mee hoor ,alleen mano heeft weer zo'n lelijke hoest, lijkt wel weer een zeehondje En hij heeft net zijn ab kuurtje afgemaakt. Ja lollipopland die blijft ook in je hoofd zitten Nou mano vind het liedje met spiegeltje spiegeltje aan de wand het leukste @torties, hoe was het feest van je vader eigenlijk gegaan ??
Heb net het consultatieburo gebeld. Ik kan vanmiddag nog terecht, om kwart over 2. De wijkverpleegkundige vangt me eerst op en de arts houdt ook wat ruimte vrij voor het geval dat nodig is. Gelukkig heb ik nog altijd de ervaring dat ze erg behulpzaam zijn bij het CB..ik hoor, dat niet iedereen het zo treft...
nou hellen,hopelijk gaan ze je kunnen helpen en kunnen ze het probleem oplossen,want zo kan het niet verder! hou je ons op de hoogte?
Goeiemorgen meiden. Wij liggen nog in bed.. Maar gaan er zo wel uit! Kleine ligt tussen ons in te spelen.. Hellen. Knuffel voor jou.. Hopelijk komen er voor jou snel betere tijden! Ben benieuwd wat het cb zegt. Liefs