September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou het valt bij ons CB ook mee hoor.

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Gelukkig maar Joyce. Je hóórt soms verhalen.....!
    Ben imiddels ook doodmoe. Door alle stress neemt mijn productie ook nog eens af, zodat Roos om de haverklap kwam drinken. Vannacht dus zelfs nog 2 keer (!!) op amper 6 uur; om half 2 en om ha;f 5 en dat terwijl ik om half 1 nog niet sliep (door mijn overvolle hoofd) en om half 6 alweer eruit moest. Als dit zo nog een paar dagen doorgaat..kunnen ze me echt opvegen......

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @hellen, hoop echt dat het cb de gouden tip heeft voor je, zodat je daar in ieder geval niet meer over hoeft te stressen.

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Haai Meiden,
    Heb alles bij gelezen maar reageer nu niet..
    Alleen Hellen, dikke knuffel meis! Hopelijk heeft het CB goede adviezen.

Ik heb alles hier in gepakt, behalve Linde haar dekentje, want ze ligt nog te slapen.
    Tegen 14.00 gaan we rijden naar centerparcs. Tot volgende week meiden! :)

5. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @jocruella
    ben je inmiddels al een beetje opgeknapt?!
    zooo beroerd kan je je voelen he van zo een mega verkoudheid!
    wauw Damian is 7 maanden vandaag :D gefelicieteerd :D

@MamatoB
    liga eerste stap hebbenz e bij mij gewoon bij de hoogvliet?
    alleen daar hebben ze weer geen potjes fruit en groente van friso:(
    zo irritant
    elke supermarkt moet gewoon volledig assortiment hebben vind ik..

@ikbenhetmaar
    je neus gebroken :S
    hoe doe je dat nu weeer :( ooh ik lees het al.. jeetje! beterschap! en alsnog een fijne vakantie!
    maar beter is wel om er even naar te laten kijken hoor! soms moet je even een spalkje om je neusbrug, anders groeit ie scheef ;)

@Twinkle
    ooh lastig zeg Yanoah een jetlag! ik hoop dat ie inmiddels snachts alweer een beetje wil slapen ;)
    welkom terug in NL :D

Wat zijn jullie allemaal oud :D (grapje ;)
    ik ben 21, wordt 26 aug. pas 22 en me vriend is 30, wordt 7 mei 31.

@eerised
    wat is een maxi taxi ??
    zullen we Gabriella en Alisa samen leren paardrijden ;)
    en dan de mama;s ook stiekem :D maar jij hebt een paard geloof ik toch ? dat is al iets waar ik alleen maar van kan dromen.. :)

@Sembem
    yeeey eindeijk naar dat huis kijken ;) leuk :D hoop dat het wat is!

@MamatoB
    wauw je ziet er prachtig uit et je nieuwe look zeg ;)

@Elizabethje
    het boek 'lekker slapen zonder huilen' van elizabeth pentley wat ik van Ariel heb geleend heeft ons toch wel een beetje geholpen!
    er staat ook in over logboeken maken en bijhouden enzo
    dat heb ik niet gedaan, dat is niks voor mij, maar een aantal slaaptips hebben ons wel geholpen volgens mij! nadat ik die ben gaan toepassen ging het echt beter en nu slaapt ze praktisch door van halg 8 tot 6 en als ik dan de speen geef of bij me neem nog door tot half 8 - 8 uur.

@Mare
    en david vandaag 5 maanden! ook gfeliciteerd :D

@Jusi
    wat leuk dat het babyzwemmen weer zo leuk was!
    dat soort lessen hebben ze hier volgens mij niet..
    en fijn zeg, dat het weer een paar keer goed is gegaan met de fles met papa! kan je gelijk van genieten denk ik zo :)

@Mijnkleine
    ja de nachten gaan ook goed gelukkig.
    het is altijd genieten met zo een kleintje, maar als ze , vooral snachts goed slapen, en je daardoor beter uitgerust bent, is het nog zoooo veel leuker :D

@Sofie
    wat een schattige muts!

@francescak
    ontzettend veel beterschap voor Sen, wat vreselijk sneu :(

@Andi
    nog gefeliciteerd met Gabriels verjaardag! (beter laat dan nooit :) )

6. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    @SOFIE: Nee heb het shirtje niet meer gevonden, echt balen zeg:x.
    En volgens mij heb ik nou helemaal niet in mijn hyves, wil ook wel "juwelen" kijken. Ben tenslotte een vrouw ;)

@franceska: Aaaah die Sem, wat zielig. Hopen dat hij snel weer opknapt. Zielig he als ze zo ziek zijn. Geef hem maar een dikke knuffel van mijn Sem.

@MIJNKLEINE: Hier ook nooit geen pil meer ivm hoofdpijn maar dat had ik met het spiraaltje ook tegen de tijd dat ik toen eigenlijk ongesteld moest worden.
    Manlief heeft zich in januari laten steriliseren dus ben ik heerlijk van al die hoofdpijn af. Heb er nu ik helemaal niets meer gebruik ook echt geen last meer van tijdens het ongesteld worden.

@Helen: Meid wat een getob, ik hoop dat je snel rust in de tent hebt. Dat zal ook heel veel schelen denk ik.

7. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Nu we donderdag EINDELIJK bij het huis mogen gaan kijken ben ik in mijn hoofd al van alles aan het regelen;). Hahaha straks gaat het helemaal niet door, maar dan zou het wel heeeeel gek moeten lopen.
    Maar goed....typisch vrouw om dan in gedachten je dozen in te gaan pakken he:).

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Joyce / Feest
    het was super :)
    hij was enorm verrast en smorgen had me vriend en me broer me pa met Alisa bezig gehouden bij mij thuis toen ik op locatie het feest aan het voorbereiden was
    rond 13.00 vertrouwde hij het niet meer en ging hij mij belllen..
    hi zegt ik voel kriebels in me buik, ik denk hoe moet ik me hier nou uitkletsen :(
    dus ik zeg ik heb ook kriebels in me buik (van de zenuwen) maar zei tegen heb dat San en ik misschien dachten dat ik weer zwanger was, nou je had em moeten horen! hahahaha
    en me broer lachen op de achtergrond..
    uiteindelijk was hij ondanks dat zijn (ex) vriendin al een aantal dingen had verklapt toch enorm verrast en er wwaren zoveel mensen en zoveel kadootjes, eindelijk me vader is helemaal verwent! hij verdiend het zo!
    Nu gaan we alleen aankomende zaterdag nog naar de dinnershow of dreams, waar San en ik zijn verloofd, want dat hadden we hem kadoo gegeven.

Straks Alisa der 11.00 fles geven, dan naar schoonmoeder daar fruithapje en na het fruithapje gaat ze daar slapen
    kan ik even op me werk alle rommel van het feest gister opruimen en daarna moet ik om 15.00 naar de tandarts
    ik schijt zowat in me broek, maar nu denk ik ach ik kan ook een kind op de wereld zetten dan kan de tandarts niet zo erg zijn
    (en ik heb nooit wat, maar ik vind het gewoon niks) alhoewel ik nu wel van een paar dingetjes wat last heb, maar de tandarts zei aan de telefoon al dat dat niet ernstig was.

helaas daarna ook bij schoonouders eten, was liever weer naar huis gegaan om nog wat in huis te kunnen doen, maar ach, vriendlief heeft dit afgesproken en hij zal het wel even leuk vinden denk ik :)

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    JAAAAAAAAAAAA>.even delen: mijn ouders bellen me net, dat Roos van een fles van 180 cc MM maar 15 cc heeft laten staan. na 2 huiltjes en het dreigement van opa dat ze anders geen fietsje krijgt ;) is ze gewoon goed gaan drinken. Nu is dit maar één keer, maar ik hoop zó dat dit de impasse doorbreekt.

ik ben in ieder geval blij en als de trend zicht voortzet ben ik héél blij :D

10. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hey torties, hoe was het feest van je vader?
    Was het gezellig of werd er door z'n vriendin roet in het feest gegooid?

11. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Dat is even goed nieuws op de maandagmorgen.
    Ik ga hier heel hard duimen dat ze nu de link heeft gelegd Helen.
    Hahaha die opa met z'n fietsje.

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @torties, fijn dat het feest zo'n succes was :D En je vader lekker verwend ! En een druk dagje vandaag :D

@Hellen, JAAAAAAAAAA ze heeft haar flesje bijna leeg gedronken, das helemaal goed meis, ben je toch weer ietsje minder aan het stressen.

Nou manolito mocht vandaag weer naar de creche na de vakantie, hij was helemaal blij :D Ik had zijn rugzakje ingepakt, maar vergat hem, zegt ie mama ik moet mijn tas om :D En hij is helemaal blij met zijn druifjes die hij mee heeft gekregen, hij heeft vanmorgen thuis en bij mijn moeder al 4x geroepen dat hij lekker fruit gaat eten op school :D

Nou morgen kan hij al niet gaan, want ik moet met hem naar het cb, dus ik ben morgen ook lekker een dagje vrij, ben wel benieuwd hoe zwaar en lang mano nu is, want vorige keer was hij TE zwaar en kreeg ik allemaal folders mee over overgewicht.

Vond ik een beetje overdreven maar goed, ze vroegen toen wat ik hem allemaal te eten gaf, nou zat hij net in de periode dat hij bijna niks at, dus kon niet echt zeggen hoe het nou kwam dat hij een beetje te zwaar was, nu eet hij weer goed ,maar hij is ook gegroeid , dus ben benieuwd.

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    OJA, ikbenhtemaar fijne vakantie meid !! Geniet er maar lekker van en ik hoop voor je dat het wat minder gaat regenen.

14. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @sembem
    ons berichtje heeft elkaar gekruist denk ik ;)
    heb net even kort verteld hoe het was :)

@Joyce
    inderdaad een beetje overdreven van de vorige keer zeg :(
    maar ach, dan trek j je er lekker niks van aan toch :D

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @torties nee hoor :p Trek ik me niks van aan, want ik vind zelf niet dat hij TE dik is. Denk dat het morgen ook niet meer zo is, omdat hij nu erg hard groeit de laatste tijd.

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @torties: dat klinkt als een geslaagd feest. wel leuk als je je ouders of in dit geval je vader iets terug kan geven. en dan ook nog naar dat dinner ding, echt leuk klinkt het.

@hellen: jaaa ik jubel even met je mee. ik hoop echt dat het nu weer de goede kant op gaat.

hier heeft het woordje spuitluier een nieuwe betekenis gekregen! david zat bij mij op schoot en ging poepen toen zag ik zijn pyjama echt helemaal heen een weer gaan :O en het spetterde gewoon boven zijn luier uit. heel raar. dus ik heb net weer gedoucht.
    ik moet zo naar het cb ben benieuwd hoe hij gegroeid is. ik denk dat ik hem niet laat prikken deze keer want hij heeft al zo'n nare hoest. even overleggen daar

17. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

hallo

ff berichtje van mij...
    heb het weer druk ook met bellen lijk net een telefoniste maar moet toch dingen regelen voor verhuizing

heb gisteren al 15 verhuisdozen ingepakt maar ben een domme muts want heb er nog maar 15 volgens mij niet echt genoeg maar dat zie ik dan wel...

ga nu weer verder met inpakken en opruimen en bellen en vind inpakken leuk haha

@andi nog gefeliciteerd met je zoontje!

groetjes

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @fightforlove, wanneer gaan jullie verhuizen ?

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ikbenhetmaar:fijne vakantie toegewenst en geniet maar van je weekje rust!!
    even geen kleren en web-shop!

sembem:spijtig dat je het niet meer hebt gevonden!
    hier heb je mijn hyves:
    Sofie Van dessel Profiel - hyves.nl

torties:ik ga ook niet graag naar de tandart,alleen die spuiten al en dat boren,bbbrrrrr!!

hellen:ik stuiter even mee!!jjeeehheeee!!!!!!
    duimen staan omhoog voor de volgende fles!

joyce:fijn hè als ze graag ergens naartoe gaan?dan is het afscheid minder zwaar als ze moeten!

och laat die van het cb maar l*llen,mano te zwaar! ach dat gaat er allemaal wel af,die kleintjes zijn nog heel actief!

mare:moest effe lachen om zijn spuitluier:D
    ben benieuwd hoe veel hij is gegroeid!

fightforlove:jij zit ook niet stil sinds jullie het huis hebben vast gelegt?jij wil precies zo vlug mogelijk erin??

hier net even naar het stad geweest,ben een paar bollen wol gaan kopen,ik ga nu een mooi deken haken met bloemen voor noa!

nu even eten en noa eten geven,dan de afwas en dan heb ik weer even rust.

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @sofie, veel plezier met haken :D

Oh ik moet ook alweer bijna naar de tandatrs 10 maart :)
    Nou heb ik zeker wel een gaatje in mijn kies, al vanaf dat ik zwanger was van Lorenza, maar had er al een tijd geen last meer van , maar toch maar ff een afspraakje gemaakt vorige week.

Moet ook eerlijk zeggen, dat ik de tandarts best eng vind, maar het word wel steeds minder voor mij, want vroeger was ik pas echt bang voor de tandarts :D Manolito neem ik ook ff mee naar de tandarts zodat hij ff kan wennen, hij was al een keer meegeweest.

Deel Deze Pagina