15 maart krijgen we de sleutel!!! dan gaan gelijk alle dozen mee haha... levi zn kamertje opnieuw verven doen we als we er al wonen dan slaapt hij gewoon een tijdje bij ons op de slaapkamer.. moet alleen nog even kijken voor goedkoop zeil oid iemand tips?? en nog rolgordijnen regelen 1 april moeten we de sleutel van hier inleveren dus 2 weken de tijd gaat wel lukken... me vriend moest gisteren ook al lachen om me toen ie al die ingepakte dozen zag staan hij zegt zo je heb er echt zin in he..
zo weer terug van het cb. david is nu 64,5 cm (ja een klein mannetje zoals ik hem ook altijd noem) en weegt 8230 gram. het gaat dus echt super. en deze keer kreeg ik helemaal geen gezeur overde voedingsfrequentie en dergelijke. haar enige reactie was: als jullie een weg hebben gevonden die goed voor jullie werkt is dat toch goed! @fightforlove: hee je gaat op mijn verjaardag verhuizen. het is dus sowieso al een goede dag
mare:david is flink gegroeid seg!! nu weet je waarom je er soms s'nacht zoveel uit moet,mamasmelk werkt goed! even een vraagje: ik heb noa al 2 dagen van de avent-fles laten drinken en dat gaat nu vrij goed zolang er maar geen rijstemeel of granenmeel bij gaat,dan krijgt ze er niks door getrokken. nu heb ik de spenen 1 en 3 de gewone en de spenen 1-2-3 romeinse cijfers,maar met die loop de helft van haar fles langs haar mond en is de fles leeg op 3min en ze heeft dan geen voldoening. welke spenen gaan goed voor pap??niet te snel,ook niet te traag??
Oke ik heb niet alles terug gelezen dus maar even uit mijn hoofd (die op een vergiet lijkt ) Ikbenhetmaar fijne vakantie Francesca ik hoop dat je kleine mannetje snel weer opknapt want een ziek kind is gewoon kl*te Hellen wat fijn dat Roosje onder het dreigement van Opa toch haar fles heeft gedronken. Joyce mijn ervaring is dat de kids eerst aanzetten in gewicht om vervolgens de lucht in te schieten. Mare klein maar fijn Fightforlove spannend hoor verhuizen, zet je wel op de dozen wat er in zit en naar welke kamer ze moeten anders is het straks zo'n gezoek als je met je servies in de badkamer staat. Haken en breien en kleding maken zijn echt niet aan mij besteed, gelukkig heb ik een handige zus die dingen voor me maakt (en opstuurt) Hier zijn we er achter gekomen dat Kylian niet een vinger heeft genomen maar de hele hand, jeetje zeg wat een gevecht en dan vooral s' nachts. Hij denkt echt dat hij alles voor elkaar krijgt door te gaan huilen. Dus moeten papa en mama even de poot stijf houden. Gisterenavond begon hij weer te huilen, de eerste keer was hij echt aan het dromen, dan maak ik hem wakker en als hij weer rustig is kan ik gewoon weer weg lopen. De tweede keer was er niets aan de hand, hij ligt dan heerlijk op zijn rug met zijn handjes onder zijn hoofd te huilen totdat ik kom. Dus hem verteld dat het zo niet werkt en dat ik niet meer kom als hij huilt. 3de keer (nog geen 3 minuten later) begon hij mij te roepen 'mama ik heb eng gedroomt' en toen ik niet meteen kwam meteen huilen. En toen is mama even flink boos geworden en heeft meneertje de hele nacht netjes doorgeslapen tot 8 uur. En ipv meteen te gaan huilen riep hij mij netjes (zoals hij altijd deed). Overdag denkt hij dat hij de broek aan heeft en kan vertellen wat iedereen moet doen en dat gaat echt tot in de extremen, hij staat dus dan bij mij als ik aan het afdrogen ben en denkt mij te kunnen vertellen wat ik als eerste moet afdrogen en als ik dat (uiteraard) niet doe dan is het huilen. Of zodra ik wat wil eten, eten koken, plassen enz enz dan begint hij te huilen en wil hij geknuffeld worden. Nee voor deze mama staat er even een 'stijfe poot' periode voor de boeg. Met Kinley gaat het allemaal goed, ben benieuwd wat de cijfertjes volgende week maandag zullen zeggen. Groetjes Anita
@sophie, ik gebruik dus de 1,2,3 speen van avent en dat gaat hier eigenlijk wel goed met de pap, hou je hem dan wel op standje 1 ??
ja,maar het gutst er echt uit! de standen speen zit hier echt wel een gat in(streep) allè echt wel een opening hè
Hmm.. nou dan weet ik het niet Bij Lorenza gaat het wel goed op standje 1 ,maar ik gebruik ook nog steeds omneo en dat is al wat dikker dan de gewone standaard voeding, misschien daarom.
ja,ik denk het dat het aan de melk ligt,ik gebruik novalac ar1 dus die is dun tot als hij in de maag komt en dan pas word hij dik. bestond er ook geen gewone 1-2-3speen??niet met romeinse cijfers?
Hallo!! Een paar hier hadden de link gevraagd van mijn advertenties op marktplaats.. Zijn 38 advertenties! Advertenties van Desiree de Ridder uit Puttershoek , Zuid-Holland - Marktplaats.nl Ga nu weer verder.. Druk bezig! En Fer is ook nog thuis natuurlijk! Heb inmiddels 2 bestellingen ontvangen .. Fijne dag, Liefs
hoi dames! nou vanmorgen weer bij de ha geweest en heb nu eindelijk een kuurtje voor sem gekregen! ik hoop dat die snel aanslaat! hij ligt nu te slapen maar heeft vandaag nog maar 50 cc gedronken!!!!! veeeel te weinig!! dus ik hoop dat hij zo wakker word met honger en dat er een lekker flesje ingaat en hopelijk blijft!!! anders probeer ik ook wel diksap! maar het liefst natuurlijk melk voor al de voedingstoffen! warme hap en fruithap geef ik even niet omdat zijn maag al zo van streek is! @mare|: fijn dat david zo goed groeit!! sem is ook een kleintje hoor!! en die is bijna een maand ouder dan david moet je nagaan!! maar dat heeft ie van mama want ben zelf ook maar 1.63! onderkruipseltje! hahaha @pap: Sem vind pap dus echt niet lekker!! hij houd zijn lippen stijf op elkaar!!! hoop dat het beter gaat als hij straks beter is! ik geef het altijd met lepel want in die flessen is het ook niks! wel makkelijker! Heb net een taxateur gehad hier! hij gaat ons een indicatie geven van wat ons huis waard is!! ben heeeeeel benieuwd!! wij willen graag een derder verdieping op ons huis laten bouwen! maar aangezien wij op erfpacht wonen moet daar toestemming voor gegeven worden! en als we dat niet krijgen gaan we op zoek naar een ander huis! maar we willen eigenlijk niet weg hier! heb een ruim huis in een prachtige buurt! ik moet trouwens morgen bloedprikken om te kijken of ik iets van een virus bij me draag! Ze gaan kijken naar pfeifer enzo. dit omdat ik al vanaf januari "keelontsteking" heb en het niet te verhelpen is met medicijnen! (ik zeg eruit met die amandelen) dus willen ze kijken of het een virus is! nou ik ben benieuwd!! @eerised: leuk dat je al bestellingen hebt zeg!! hoop voor je dat het lekker gaat lopen!!
Hier een foto van J's nieuwe Tatoo, hij is nu nog zwart/wit maar hij denkt erover om de hommel en de bloem in te laten kleuren (ach eerst maar weer even sparen ) Groetjes Anita
heey meiden, zat net even in mijn statieken te kijken van begin september vorig jaar. Zat toen dagelijks nouja zeg maar rustig bijna ieder uur...op het "laatste weken klaag topic". Lekker te klagen en hoe spannend dat we vonden dat we bijna gingen bevallen. Wilde even zeggen dat ik er gewoon bijna tranen van in mijn ogen kreeg hoe lief jullie daar allemaal waren. Nog bedankt daarvoor dat we die laatste moeilijke/spannende weken samen beleefd hebben. (degene die ik bedoel die weten het wel denk ik) En als ik nu kijk wat gaat de tijd dan snel... toen zaten we te fantaseren hoe het was en nu zijn onze kleintje 5 of 6 maanden. meiden geniet van jullie ukkies... groetjes rensje
Oeff Mare...een echte spuitluier dus...wij hadden er gister ook eentje van het kaliber "even wassen en omkleden". Blijft een beetje blegh he? David doet het lekker zo te zien! @tandarts: dat zal ook nooit mijn hobby worden.... 15 maart al, fightforlove! Wauw..da's lekker snel. Ik benijd je niet als het gaat om verhuizen. Ik vind dat altijd zo'n gedoe! Pluk: jaja..zo klein en dan al zo eigenwijs he! Mooie Tattoo, trouwens! FrancescaK: ik hoop dat je kleintje weer snel opknapt hoor. Wat kun je je dan een zorgen maken he? Ons consternatieburo-bezoek was goed. Roos weegt nu 7215 en dat is iets boven de middellijn. Ze blijft alleen ook een kort grietje, net als mama, want ze is nog maar 64,5 cm. Maar goed: alles binnen de normen dus. Tja..het niet-eten heeft haar tot op heden dus weinig schade berokkend. Ze hadden verder weinig tips voor me. Wél nog om gewoon 2 x daags te gaan voeden en geen 3 x, zodat het voor mij enigszins leefbaar blijft en het advies om toch hard te werken aan het eten van een lepeltje. En met één voeding minder, kan ze goed doen. Feitelijk zou ik dus al kunnen gaan afbouwen, want ik kolf in één beurt nog zelden genoeg voor 1 voeding...Ik dacht eerst aan voeden in ochtend en tussen de middag, maar ik kan er ook voor kiezen om tussen de middag en laat in de middag te gaan. Alleen heb ik einde van de middag het minste melk, en die beurt had ik juist op de nominatie staan om als eerste te laten vallen. Nou ja..ik kan nog een week toe met kolven en vriezervoorraad en dan moe tik terug naar het CB voor de reguliere controle bij de arts. Dan zal ik het er wel eens over hebben. Mede ook, omdat Roos nu nog gemakkelijk aan de 6-7 voedingen komt, ben ik wel benieuwd hoe afbouwen en verder introduceren van vast voedsel gaan. uik doe fruit, bijvoorbeeld, nu meestal tussen voedingen in.