@spenen : omdat Britt nu 4 flessen krijgt ipv 5, heeft ze ook een grotere fles. Ik heb de grotere Difrax fles gekocht (daar kan meer dan 300 cc in) want we hebben die echt nodig met 210 water, 7 schepjes voeding en 4 / 5 schepjes johannesbroodpitmeel Op deze fles zit ook een bredere speen, en ze knoeit nu veeeeel minder, drinkt rustiger en beter! Ik heb het idee dat ze doordat ze nu rustiger drinkt ook minder last van d'r buikje heeft, want eerder dronk ze de fles in 5 a 7 minuten leeg! Nu doet ze er een kwartier over en dat is volgens mij veel beter. xxx
Hahaha, met heeeeel veel moeite is het ook gelukt, hoor.. Gabriël had er de minste zin an! Kyrian vond het helemaal geweldig om te doen.. Ik had over ons bed een wit kleed gegooid, hem alleen in zijn luier gedaan en dan foto's maken! D'r is nog een andere foto die ik helemaal geweldig vind.. Zie spam onderaan Hellen, ik hoop voor je dat die spray gaat helpen, meis!!! Nou, Kyrian slaapt hier trouwens nog niet door.. Hadden we hem gisteravond een uurtje na de bv een papje gegeven met de stille hoop dat hij wat langer zou slapen.. Nee, hoor.. Meneer kwam alsnog gewoon om 12 uur.. *baaaal* Nog meer mama's waarvan hummel niet doorslaapt? Mare, bij jou ook niet, hè?
@andi: wat een mooie foto van je knappe kerels en die tweede ook. echt schattig. david heeft hier helaas door als er foto's gemaakt worden en kijkt dan altijd een beetje raar naar het fototoestel. david slaapt inderdaad ook nog steeds niet door. het lijkt er niet eens op. ik heb me er maar bij neergelegd en zeg altijd: ergens voor zijn 18e zal hij wel doorslapen. k heb natuurlijk mijn zwakke momenten waarin ik het even helemaal niet zie zitten maar over het algemeen kan ik er wel tegen. en ik ben er trouwens van overtuigd dat het hier ook absoluut niet voedings gerelateerd is dus papjes enzo ga ik niet eens proberen @ariel: dank je, ik vind het ook zo'n leuke foto
@mijnkleine ik zet nooit een vanaf prijs neer want ik heb al vaak genoeg gehad dat ze, zonder vanafprijs, uit zichzelf al een stuk hoger bieden en dan kan je daar nog een mailtje op terug sturen dat je nog 5 eurotjes meer wilt ofzo werkt echt beter vind ik! @mamatoB zo zeer doet een tattoo niet alleen als ze tegen de 'richting' ingaan van je huid, net als dat je vlees tegen de richting in probeert te snijden. @Anita dat kapsel ziet er leuk uit! ik weet niet precies hoe jou haar valt maar wat ik van foto;s heb kunnen zien, denk ik lekker korte lagen en een hele grove permanent dat lijkt me echt een toffe metamorfose voor jou @Rensje gewoon lekker mee komen kletsen hoor, maakt helemaal niet uit dat je nu komt binnenvallen! en wat een mooi mannetje heb je! @sofie, wat een lieve foto's weer van je knappe meisje! @Andi ook zo een leuke foto van je leuke mannetjes!! @Jusi jeetje heftig zeg!! kan me voorstellen dat je daar even mee in je hoofd zit! @Ariel mijn email voor de meeting heb je als het goed is
Hier was Alisa vanmorgen/vannacht om 05.00 klaarwakker niet van de honger ofzo gewoon klaarwakker! en een lol dat ze had! had er dus bij mij inbed genomen en heb dus een lange gezellige ochtend gehad hahah, voor een keertje vind ik het niet erg sinds vandaag proberen we smorgen de dikke papfles aangezien ze savonds na der groente te weinig honger heeft, dan voor het slapen dus een normale fles, of slaappapje wil ik gaan proberen! zo een pyjamapapje ofzo met een smaakje, granen, biscuit of nog iets geloof ik ik ben benieud maandag weer naar het CB ben wel even benieuwd naar hun voedingsadvies.
@ torties die van jou eerised, mare, mijnkleine, joyce, ikbenhetmaar en nog iemand heb ik inderdaad! verder niemand zin in een meeting??
je hebt van die papjes geloof ik granen, biscuit, vanille en banaan! Rosalie vond ze altijd erg lekker!
@iedereen!! lief dat jullie het niet erg vinden dat ik binnen kom vallen haha... voelde me een beetje een indringster hihi. @andi, ons manneke (enzo) slaapt sinds kort niet meer door. Ook apart... eerst sliep hij gewoon van 21.00 tot 6.00 ochtends. Nu wil hij echt rond 23.00 de fles en gewoon weer stipt 4.00 sóchtends. Hij lijkt ook onverzadigbaar... het is echt niet normaal wat hij eet. Tot 2 weken geleden kreeg hij 5x 180 cc en daar liet hij rustig 40cc van staan. Nu heeft hij 1 x niet meer genoeg aan 5x210 cc... hij blijft maar om eten vragen. Ook zijn fruithapje/groentehap als die op is word hij boos.. En je zou denken dat hij snacht een soort mamahonger heeft maar dat is niet zo... want hij valt direct weer in slaap. Het is dus echt maag vullen en slapen maar. Ik heb trouwens een zware baaldag!!!! We hebben 2 maanden ons huis te koop staan. En we hadden het verkocht ondervoorbehoud van financiering. Nu hebben we net te horen gekregen dat die mensen die het gekocht hadden de fin niet rond krijgen omdat ze geregistreerd staan bij bkr in tiel. Ben dus echt letterlijk ziek van ook omdat we over 2 maanden gaan startten met de bouw van ons nieuwe huis. Ik zie het niet zitten om met 2 hypotheken te gaan zitten. sorry voor mijn klaagzang......... nogmaals heel lief van jullie niet erg vinden dat ik binnenval... knuffel rensje
@hellen, mijn vriendin heeft ook deze spray gekregen toen ze ging werken. En heeft hierdoor nog 2 maanden langer borstvoeding kunnen geven... ze vond het een uitkomst. Hopelijk werkt het voor jou, moet zeggen dat ik met bv gestopt ben toen enzo in het ziekenhuis lag. Door de stress had ik totaal geen productie meer en was er echt gefrusteerd mee bezig. Vond dat ik faalde omdat mijn manneke ook nog ziek was en ik hem geen voeding kon geven. Ben uiteindelijk door goed gespreek met kinderarts begonnen met de fles, die hij gelukkig meteen accepteerde en toen kwam er bij mij meer rust. Had ons manneke niet in het ziekenhuis gelegen was ik gewoon doorgegaan. Weet dat niet alle kindjes de fles meteen accepteren dan is zon spray echt een uitkomst..!! veel succes meis.. groetjes rensje
gaan we proberen! en ik ga der dan een heel potje of zelfgemaakt, maar in ieder geval de hoeveelheid van een heel potje 6 maanden groente geven in plaats van de vierde volledige fles en dan dat avondpapje als soort van toetje voor het slapen gaan maar ik wacht nog even 2 weken totdat ze over mag op de opvolgmelk wil haar neit te snel, te weinig melk geven zeg maar, denk dat dat ook niet zo goed is..
@Rensje oooh wat balen zeg! maar er is hoop! in aug 2008 hadden wij ons appartement verkocht en die was ook ontbonden, en een week later hadden we weer een koper! en het andere appartement in dat complex ging toen net de verkoop in en die staat NOG te koop. Je moet gewoon nog even mazzel hebben! komt goed hoor, heb er alle vertrouwen in zal in ieder geval voor je duimen!
@torties, dank je wel meid is lief van je!! hoop ook echt dat we het snel verkopen. Weet ook dat het moeilijk is in deze tijd. Maar we gingen ervan uit dat we het gewoon verkocht hadden alles was al ondertekend... is gewoon even zuur. Maar gaat goed komen...!! thanks.. gr.rensje
Hellen, ik wil je even een ontzettend dikke knuffel geven. Wat heb jij het toch zwaar zeg. En ik hoop dat die neusspray gaat werken. Dikke knuffel voor jou en Roosje. Rensje, wat zwaar klote van jullie huis zeg. Ik hoop dat ie toch snel verkocht zal worden! Zo, hier alles weer gedaan wat er gebeuren moest; Stofzuigen, dweilen, naar de Kruidvat en de AH. Vanmiddag om 14.00 heb ik met een vriendin afgesproken, weer effe bijkletsen.
Ariel, had jij mijn berichtje ontvangen? Dat ik je het geld had overgemaakt? Bestellingen, woehoeee ik heb zojuist mijn 3e bestelling door gekregen. Via MP nog géén reactie's gekregen. Maarja, even geduld hebben! Voor de rest heb ik alles gelezen. Maar even geen tijd. Druk bezig met de administratie, mijn huissie en ben allemaal programma's aan het vergelijken.. Want ik weet nog niet waar ik mijn webshop wil hebben! Zoveel verschillen, gratis of héél duur. Simpel en professioneel. Met code's.. Zonder code's.. Blablabla!!!!!!!!!!!!!!! Word gek ..
ahh als david niet net uitgesprongen was zou ik denken dat hij in een sprongetje zat. sinds drie dagen is hij zo hangerig en zeurderig. ik mag de kamer niet uit of hij huilt al. en hij wil heel vroeg naar de voeding slapen maar slaapt dan maar heel kort om verder te zeuren. ik zoek alvast wat behang om hem erachter te plakken. @eerised: je bent er wel druk mee maar klinkt alsof je het wel leuk vind. fijn dat je iets hebt gevonden waar jij je mee bezig kan houden
hellen:ik hoop voor jou dat die spray de oplossing is! andi:aaaahhhh bij jou lukt die mooie foto's ook niet altijd! ja,je moet echt geluk hebben hè met zo iets. hier geen problemen met door slapen. ach wat een mooie foto!! torties:hier ook zo'n vroege vogel! noa is ook altijd wakker om 6.30u,maar soms rond 5u en dan laat ik haar liggen en doet ze meestal nog wel een dutje. oei rensje:hopelijk word je huis als nog verkocht! iedereen bednkt voor de complimentjes!! hier is alles al weer gedaan qua huishouden en eten en noa ligt op bed,dus weer even tijd voor mezelf!
Eerised, de 3e bestelling alweer, goed bezig! Fijn om zo bezig te zijn he? Mare, misschien is ie een beetje ziek? Kenji had dat een paar weken geleden ook, bleek ie dus erge oorpijn te hebben... Sofie, fijn even tijd voor jezelf he. Ik merk dat ik dat soms ook echt even nodig heb hoor.