Mare, zit David al achter het behang? Haha , ach arm jochie.. Nee, heel vermoeiend meid! Gabriëlla had dat vorige week ook een paar dagen.. Ze heeft vaak in de doek gezeten, want kon niet uit beeld zonder dat ze ging huilen en ze sliep toen ook maar 1,5u op een dag. En dat ben ik helemaaaal niet gewend van haar. Miss toch een sprong? Want Gabriëlla en David schelen niet heel veel in leeftijd.. Ik vind het heel leuk om te doen hoor. Toch wat verdienen, en lekker bij de kleine zijn. Ideaal!! Ben nu wel even druk. Omdat ik echt een mooie webshop wil, en niet het eerste wat ik tegen kom. Maar er is zoooooveel!
Jusi, zeker! En ik kan het allemaal gewoon doen als de kleine slaapt. Super.. En als de kleine wat ouder is mag zij de pakketjes naar het postkantoor rijden met dr kinderwagentje. .. Neuh, geintje hoor !
ik kan me echt niet meer herinneren wanneer ik tijd voor mezelfheb gehad moet wel snel gaan komen.. anders gaat het niet goed komen met me! ach, morgen lekker met vriendlief naar de sauna dus dat is een prima begin
Torties, lastig is dat hé.. Moet je echt maken! Kleine is op dinsdagmiddag altijd bij mijn schoonouders. Om 11.00 breng ik haar daar en om 17.30 ga ik daar heen en dan blijf ik eten. Mn nichtje en neefje zijn er dan ook.. Altijd gezellig! Maar anders kom ik niet aan mezelf toe. Want het weekend is ook druk.. Dan is Fer weer thuis en daar wil ik dan ook van genieten enzo! Dus op dinsdagmiddag doe ik rustig aan. Wat wasjes draaien en lekker in bad. Thats it. Wel lekker dat jullie morgen naar de sauna gaan.
Eerised, ben jij dan echt de hele dag bezig met Gabriëlla en het huishouden? Van de 2,5 dagen dat ik thuis ben, ben ik namelijk maar hooguit 1 tot 1,5 dag bezig met het huishouden. En Kenji valt bij mij ook in tijd voor mezelf hoor.
Ja daar heb je gelijk in als ik echt quality time met Alisa heb ben ik ook al gelukkig maar echt even een boek of een tijdschrijft lezen, nee dat heb ik echt lang niet meer gedaan alleen elke avond in bed kijk ik 1 aflevering van series die ik op dvd heb, heerlijk! anders is me hoofd veel te horendol en kan ik niet slapen gewone televisie programma;s heb ik sinds Alisa;s geboorte bijna niet meer gezien ik weet ECHt niet wat er wanneer op tv is of uberhaupt wat voor programma's er op tv zijn
Jusi, Nee, niet de hele dag natuurlijk.. Donderdag en vrijdag de hele ochtend.. en de rest van de week soms tussendoor als de kleine slaapt.. Kan gewoon echt niet tegen stof en rommel en ik doe altijd alles van z'n plek halen! Zeg niet dat ik het zo druk heb, maar wel dat het lastig is om echt tijd voor jezelf te hebben. Lekker in bad gaan.. Jezelf heerlijk verzorgen.. Maskertje etc etc!
Pff.. Heb ook echt respect voor je hoor! Werken, de kleine meid en ook nog je vriend.. Ik werk natuurlijk niet. Dus voor jou is het heel anders. Maar ik merk wel dat je tijd moet maken, ook voor elkaar. Hier ook.. Voor je het weet, is het weekend weer voorbij!
ja,sinds dat noa beter slaapt overdag,heb ik eigenlijk best veel tijd en aangezien vriend alleen maar in het weekend werk,is het huishouden vlug gedaan.
Sofie, hier slaapt de kleine vaak ook heel goed overdag en ze vermaakt zichzelf prima. Maar dan ga je toch minder snel relaxed in bad of lekker tutten met jezelf..
ooh ik wel hoor! als de kleine lang slaapt,kan ik gerust een bad of zo nemen,maar ik heb mijn vriend ook nog altijd hè die noa uit bed kan halen...
Eerised ik had je berichtje inderdaad gelezen. En heb het geld ook ontvangen, als ik straks op tijd thuis ben ga ik zo nog ff langs het postkantoor anders morgen.
Sofie, ja ik kan het wel doen.. Maar 9 van de 10x word ze dan wakker ! En er is ook niemand die haar dan kan pakken haha..
@Eerised jep dat is zeker waar, of je werkt of niet, je gezin, maar vooral tijd samen met je partner dat meot je echt maken, want voor je het weet benj e druk met van alles en nog wat! (inclusief werk voor mij en sommige andere dan )
Ik doe trouwens ook gewoon me dingetjes hoor als de muppets slapen. @ Sofie ben je lang bezig om zo'n mutsje te haken?? Wil het misschien ook eens gaan proberen. Ga ook een naai cursus doen, je kan zoveel dingen zelf maken...
met de muts ben ik 2 weken bezig geweest. maar ik moet wel zeggen,ik heb/had geen ervaring,dus die was ik een keer of 6 opnieuw begonnen. ja,makkelijk hè als je het zelf kan maken,maar pas op,stof is soms ook wel duur hoor.
Ja ik weet dat stof soms duur kan zijn. Ga ook geen kleertjes maken hoor. Meer lakentjes en speelkleden, boxzakken dat soort dingen.