hmm nee! Heel eerlijk te zijn vind ik ze alle 3 tegen vallen, maar goed ik ken de schoentjes ook in het echt dus misschien dat dat het anders maakt als alleen een foto!, maar als ik zou moeten kiezen dan nr 2!
Hmm nog maar ff over denken dan....Moet ook nog ff sneakertjes voor Noah kopen. Dr zijn alleen zooooo veel leuke
Ik vind het wel leuke schoentjes, maar nog niet voor nu. Pas als ze gaan staan. Vond de middelste het leukst. Onze middelste had Boumy's is dit te vergelijken? Ik geloof dat ik ze nog wel heb bewaard. Kan Noahtje ze mooi weer aan
Nee dat kan je niet vergelijken met Boumy's vind ik! En dat bedoelde ik idd ook als de baby's wat ouder zijn is het leuk!
Ha meiden, wat lees ik nou...met je lapjap in bed??? Heerlijk, jammer dat dat hier niet kan. Ik las over schoentjes. Sem had deze al heel snel aan en ze zijn echt super.
hoi ik ben er ook weer's steeds als ik vandaag EVEN achter de laptop wilde werd storm of wakker of hij lag te huilen omdat ie het zat was hahahaha dus nu dan maar even gauw. heb idd niet terug gelezen wat JEEETJE wat kunnen jullie kletsen zeg hey ik vind trouwens deze schoentjes erg leuk Adidas Predator x Crib G19267 SneakerTom sneakers maar zag net schoentjes hier-3 paar...ik vind ook het 2de paar erg leuk!vind ze iets stoerder dan de andere twee. m'n 2de keuze zou dan het eerste paar zijn en ik moet zeggen is idd leuker als ze wat ouder zijn. ik had ook 1paar bij de prenatal besteld en die heeft storm maybe 4x aan gehad,zijn alweer te klein heb nog een ander paar hier liggen en die droeg hij tot nu 1x. ga pas schoentjes halen als ik hem mee in de draagzak naar buiten neem. als het OOOOOOOIIIIITTTTTTTT ophoud met die (sorry) ROT sneeuw bah! kan het niet meer zien vind het niet zo veilig met hem dan in de draagzak naar buiten te gaan.
en deze ook heb echt n schoenen tik hoor!! niet een voor me zelf hahaha babyschoenen tik OTTO - King XL Crib, Puma, ?King XL Crib?: Schoenen / Baby's (mt. 50 - 104) / Kindermode
oh jee nou zit ik weer babyschoenen/sneakers te kijken hahaha heb weer mooie gezien nou ja kijken mag he en kwijlen ook toch grapje