@5mare5 nou hier was het net ook bal hoor. Enzo heeft het de hele dag goed gedaan en net was hij zo moe. Dus ik hem in bedje gelegd nou hij gilde het echt weer eens uit. Dikke tranen en ik maar volhouden. Dus enzo helemaal over de zeik, mama boos!!! ahhhhhhhhh Uiteindelijk heb ik hem dus slapend in bed gelegd, is dus in mijn armen in slaap gevallen en ligt nu nog te slapen. Over half uurtje krijgt hij nog een flesje... Moet alleen opbiechten dat ik net best even mijn stem verhefde naar hem en hij schrok zo dat hij meteen stil was. En nu voel ik me zo schuldig want heb dat nog nooit gedaan. Echt erg...........was gewoon echt even boos. hopelijk slaapt jullie mannetje zo lekker in zijn bedje en kun jij ook lekker slapen.. knuffel rensje
Mare, balen dat David zo'n rotdag en avond heeft. Ik hoop ook dat ie zo wel in zijn bedje wil slapen! Eerised, flink balen van je pc. Net ook nog nu je zo bezig bent met je kleertjes verkopen, kut zeg!
En hier een foto van Kenji en Niels samen. (Kindje van mijn vriendin). Vanmiddag gemaakt. Even ter info; Kenji is 3 maanden ouder als Niels, maar ze zijn even groot! En volgens mij ook ongeveer even zwaar.
Nog 1 om het af te leren. (Deze foto's en die in bed zijn met mijn telefoon gemaakt, niet super goede kwaliteit volgens mij.)
Hallo dames! Nou, we zijn net een half uurtje terug van kraamvisite bij vrienden van ons, was hartstikke leuk. Britt is vandaag gewoon van half drie tot half tien wakker geweest!!! Ze wilde gewoon per se niet slapen, wilde alles zien en meekrijgen, en op kraamvisite vond ze ook alles veel te interessant om te slapen! Nu heeft ze de fles op en ligt ze lekker te slapen. Ik moet zeggen dat de vier flessen tot nu toe erg goed gaan, maar ja we zijn zondag pas begonnen he. Ze drinkt ze heel rustig en goed op, gelukkig. Ik durf nog niet te zeggen dat ze er op doorslaapt want het is pas twee nachten, maar goed we hebben hoop Ik ga ook zo lekker douchen en dan mijn bed in kruipen want ben kapotmoe!! @ BV: Mare, ik snap wel wat je bedoelt hoor. Mij doet het als ik heel eerlijk ben wel altijd even pijn als ik lees dat BV toch echt het beste is voor je kind. Dat is voor mij als 'mislukte' BV-moeder een beetje pijnlijk om te lezen, omdat het bij mij totaal niet op gang kwam en ik dus al heel snel heb moeten stoppen. Heb me daar heel lang rot over gevoeld en het gevoel gehad dat ik faalde naar Britt toe. Maar ik heb het nu redelijk naast me neer gelegd. Ik begrijp ook hoe belangrijk BV is en hoe goed het voor de kindjes is, FV is een goed alternatief maar haalt toch nooit de kwaliteit van de echte moedermelk. Maar ik begrijp wat je bedoelt, BV moet zeker niet in een negatief daglicht gezet worden. Heb wel heel veel respect voor de moeders die BV geven, hoor. Het is toch een hele klus als het niet zo goed gaat. Nou meiden, ik ga lekker slapen, ik wens jullie allemaal een goede nachtrust toe!! dikke kus
Renske je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor meid, ook boze ouders horen bij het opgroeien. Mare ik hoop dat David straks lekker gaat slapen en dat hij morgen met het goede been uit bed stapt. Groetjes Anita
Sorry hoor dat ik even niet op iemand reageer.. Heb geen zin om een heel verhaal te tikken die straks weer ineens foetsie is!! Echt ik heb alle vloekwoorden gebruikt. Ik baal ontzettend.
Mijnkleine, je hebt het bv / fv verhaal erg goed verwoord en ik sluit me er graag bij aan. Het beste voor je kindje, is hetgeen doen waar de mama zich het allerbeste bij voelt. Zo ben ik er bij Mats ook ingestapt, ik wilde de bv proberen en er best een beetje moeite voor doen, maar niet ten koste van alles. Zou het niet gaan dan zou ik de overstap zo maken. Nu had ik het geluk dat het liep als een tierelier en heb ik uiteindelijk 9 maanden volledig gevoed (had ik NOOIT verwacht). Nu bij Nils ben ik bezig om af te bouwen. Het vergt hoe je het ook went of keert een hele hoop energie. Het lastige is dat ik me toch lullig voel naar het menneke toe. Ik wil beide mannetje zo graag hetzelfde geven, maar ik merk gewoon dat ik er aardig klaar mee ben (als ik het zo mag zeggen..) Rox, gewoon even langs de ha gaan. Dan maar een overbezorgde moeder of wat dan ook. Beter een keer teveel aan de bel trekken als je het niet vertrouwd dan 1x te laat.
Ik vind ook dat MijnKleine het erg goed verwoordt heeft met haar BV/FV verhaal. Ik zou het zo niet kunnen schrijven. Maar ik sluit me, hoe cliché ook, er graag bij aan.
Nog 40 pagina's en dan komt er een September mama's 2009 deel 3...... Bv of Fv, daar zeg ik niks meer over ! Heb er in mijn zwangerschap discussie's over gehad met schoonfamilie en nog wat mensen. En sommige opmerkingen hebben mij echt gekwetst toen.. Dus ik maak er geen woorden meer aan vuil ..
Heel erg dat mensen het idee hebben een opmerking te moeten maken over het wel of niet geven van bv. Ik heb tijdens de bv periode van Mats van mijn leidinggevende (vrouw ) een aantal kwetsende opmerkingen gekregen over de bv. Ik was er zo klaar mee dat ik na dat schooljaar ben overgestapt naar een ander team. Ach naja het is toch nooit goed. Maar van die hele fanatiekelingen zowel bv al fv krijg ik echt de kriebels!
Jeetje nog maar 40 pagina's. Jammer dat je pc zo stom doet Eerised en ik ga er hier maar eens mee kappen. Anders hadden we die pagina;s zo vol kunnen maken .
Goedemorgen dames, Rustig geweest hier, hoefde niet eens zoveel terug te lezen. Mijn mannetje is vandaag thuis gebleven hij heeft heel erg kiespijn, dus hij gaat ff naar de tandarts als dat kan vandaag, hoop het wel want hij heeft echt pijn, hij slikt ook al paracetamol. Nou ik ben vandaag altijd vrij en het is weer leker weer buiten zie ik dus ik ga denk ik vandaag ff naar de kinderboerderij met de kids Met Lorenza en Manolito gaat alles goed trouwens.
goedemorgen!! mare:een goede nacht gehad??(na die rotdag). eerisedei problemen met pc?das niet goed hè en nu net dat je online begint te verkopen. jusi:leuke foto's van kenji seg!! er zit echt geen verschil tussen niels en kenji hè? qua grote en qua gewicht. mamatob:noa kan ook zolang wakker blijven. ze worden ook wat ouder hè en kunnen langer wakker blijven. en daarbij dan slapen ze de nacht goed door. joyceoh leuk,een kinderboerderij!!hier is er nergens 1 in de buurt of je moet toch een eind rijden. hier was noa wakker om 6u en ik sliep pas om 00.30u pppfffff nu ligt ze terug in bed,ze was doodop. namiddag gaan we voor de eerste keer zwemmen,ben benieuwd! ik ga proberen foto's te trekken,maar weet niet of dat gaat lukken. groetjes
@sofie, eerlijk gezegd is het ook niet echt in de buurt , denk dat ik er zeker wel drie kwartier naartoe moet lopen. Maar ja het is mooi weer en Manolito kan al lekker lang lopen, dus komt goed Met de auto is het maar 10 min.