Goeiemorgen! Wij waren iets na 8u beneden, toen heeft de kleine lekker een fles op. We zitten nog lekker samen op de bank.. Booky, vervelend is dat! Tegen mij zijn juist kwetsende en lompe opmerkingen gezegd omdat ik geen bv ging geven. Haha. Ja dan hadden we weer tot half 2 zitten lullen hier.. Ik lag nog laat in bed. 1uur. Probeerde te vinden waar die fout nou eigenlijk zit in mijn pc. Ga zo weer even op onderzoek. Zit nu weer via m'n mobiel.. Even versturen. En dan de andere pagina lezen.
Joyce, oh leuk naar de kinderboerderij.. Lekker hoor een stuk lopen, het is best weer! Hopelijk is er een plaatsje vrij voor je man. Sofie. Was ze vroeg wakker zeg.. En als je er zelf dan zo laat in ligt! Moe nu zeker? Zwemmen vanmiddag. Leuk hoor. Benieuwd wat ze er van vind. Gabriëlla is echt een waterratje.. Veel plezier!
ja,eerised,ik ben nu echt wel moe,maar dan kruip ik vanavond wat vroeger in bed en leef ik vandaag op wat meer koffie!
oooh dames, heb net kortingsbonnen gekregen van friso! er is een gratis pak friso nutradefence opvolgmelk kortingsbon,zijn jullie bekend met die voeding?? ik ken het niet,maar wil hem wel gaan halen.
hallo, helaas het ging maar door, de hele nacht krijsen en niet laten troosten. en vanochtend ook alweer een rot humeur. hij is wel ziek maar al een tijdje en eerst had hij niet zo'n humeur en sliep ook beter. ik zit er even best wel doorheen. en vannacht toen hij huilde stond mijn man ineens op dus ik denk, oh gelukkig hoef ik een keertje niet. ging hij alleen maar naar de wc :O echt typisch @rensje: je hoeft je niet schuldig te voelen dat je jouw stem verhefde hoor. kan gebeuren. hier ook wel eens gebeurd alleen is david helaas heel gevoelig voor spanningen dus hij huilde alleen maar harder daarvan. @mamatob: nou ik vind echt niet dat jij schuldgevoelens moet hebben of het gevoel dat jij gefaald hebt. het was toch gewoon overmacht? jij bent een goede moeder en je houdt van je kind, wat wil je meer?
@Pluk, vind je kapsel echt heel leuk geworden! @Mare, mijn ervaring is, net als die van Elizabethje, dat ik overladen werd door folders, boekjes, tijdschriften, reclame, adressen en telefoonnummers over BV en lactatiedeskundigen en juist amper iets te weten kwam over FV aangezien daar niet eens reclame voor gemaakt mag worden volgens de wet (alleen voor opvolgmelk) Wat ik zelf een beetje vervelend vind is dat BV en FV net twee kampen zijn die zichzelf moeten bewijzen en verantwoorden voor hun keus en anderen daarmee niet in hun waarde laten of opmerkingen maken in de trant van Dit is hét beste en dat ander is ook wel goed maar het is het toch net niet. Daarom bedoelde ik ook te zeggen dat ik zelf vind dat het niet uit maakt wát je geeft, hóe je het geeft als het maar werkt voor ouder en kind wat maakt het dan uit wat de ene wetenschap tegen de ander zegt... Er zijn zoveel verschillende meningen en ervaringen als er mensen zijn dus wie kan nu met doorslag zeggen dat er iemand gelijk heeft? Zal jammer genoeg een eindeloze discussie blijven, die 30 jaar geleden werd gehouden en over 30 jaar nog. Jammer omdat ik vind dat het geen strijd om het beste hoort te zijn, het is zo persoonlijk, even goede vrienden ... Daar wil ik het dan ook bij laten Shit dat je rotdag ook nog een rotavond werd. David bevalt het maar al te goed bij jou! Hopelijk heb je toch nog een goede nacht gehad en een beetje bij kunnen tanken! Lees net je update, kan me helemaal voorstellen dat je er doorheen zit.. Mannen... Dikke knuffel en hopelijk gaat het vandaag beter!! @Merakli, heel dikke knuffel voor jou! Het valt echt niet mee! Als ik jou was zou ik toch proberen te solliciteren als die andere baan beter bij je past. Wie niet waagt, wie niet wint. Misschien niet direct tegen je huidige werkgever zeggen (gooi geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt ) maar als je er de tijd voor krijgt, doen! Is dit ook vast werk voor je man of tijdelijk? Jammer genoeg liggen de banen niet voor het oprapen, begrijp dat dit de situatie nog moeilijker maakt voor jullie!! @Rox, he bah, jou zit het dus ook al niet mee. Zou idd toch even de HA bellen voor Jaras oortje, klinkt als een (beginnende) oorontsteking en daar kun je maar beter zo vroeg mogelijk bij zijn.Voor jou ook veel beterschap! Denk je goed te doen aan al die oefeningen voor je bekkenbodem.. Hier vaak ook geen tijd om alles bij te houden, tenminste als het weer mee zit en dus veel werk heb. Erg jammer, vooral omdat je idd zo fijn ervaringen en meningen kan delen hier! @Elizabethje, arme Luca ook al zo verkouden! Veel beterschap voor de kleine man!! @Eerised, oooh balen van de pc! Net nu je kleren aan het verkopen bent! Hopelijk is hij snel gemaakt!! @Rensje, door schande en schade leert men he.. Je bent niet de eerste en zeker niet de laatste goede ouder die het af en toe even gehad heeft en zijn stem verheft. Dat maakt je geen slechter mens of ouder. @Jusi, super leuke spam! Kenji is en blijft een heerlijk, wijs ventje!! Idd verschillen Niels en Kenji amper he, wel grappig om te zien, misschien over 10 jaar weer hélemaal anders tussen die twee! @Torties, hahaha ja oké, 5u ís vroeg Hopelijk vanmorgen langer kunnen slapen!! @Mamatob, Britt een lekker oudwijf dus gister Heeft ze vannacht wel nog lekker geslapen? Fijn dat ze het zo goed doet op 4 flessen!! @Booky, hartstikke mooi toch dat het zowel bij Mats als bij Nils zo goed ging/gaat met de BV!! Daar moet je je zeker niet lullig om voelen en ook wanneer je je rot voelt tegenover Nils omdat hij minder lang BV krijgt niet! Als jij je daar beter bij voelt dan krijgt hij die liefde weer terug met andere dingen!! En ze beide helemaal hetzelfde geven, met wat dan ook, dat zal nooit lukken maar daardoor ben je geen minder goede ouder. Zolang je maar het beste met ze voor hebt en dat zit wel goed toch! @Joyce, beterschap voor je vent! Hopelijk kan hij vandaag nog terecht bij de TA. Heerlijk weer en gezonde lucht om in te wandelen en naar de kinderboerderij te gaan!! Geniet er lekker van!! @Sofie, korte nacht voor jou dus! Wel lekker ontspannen in het zwembad straks Ben benieuwd naar de fotos!! Veel plezier!!
Rijbak is alweer bevroren dus kan niet rijden, heb vanmiddag geen lessen dus ga vanmiddag proberen te rijden. Gelukkig wel al minder pijn dan gister dus met goede moed ertegen aan straks Straks nog even naar de bank, verder met poetsen hier en vanavond stemmen. Met Kenji gaat alles top! Hij is super vrolijk en vriendelijk en eindelijk -op wat gesnotter na- weer van z'n verkoudheid af.
hier denk mijn meissie dat we gezellig aan het praten zijn als ik mijn stem verhef, dan doet zij dat ook. vooheen viel ze er ook wel in slaap van. raar kind. maar uh hier zit er geen stress achter, soms bereik ik wat meer met de oudste om te verheffen zodat het goed en duidelijk doorkomt
Sofie.. Is het maar goed dat je koffie lust! Ik vind dat zo vies haha.. Mare.. Wat balen zeg! Echt zo klote dat David nog zo huilt soms. Echt vermoeiend meis.. Pff! Wat een actie van je man. Sorry. Maar mijn vriend hoeft dat dus echt niet te flikken. Dat doet hij gelukkig ook niet, maar goed! Duikt hij dan gewoon weer z'n bed in, en jij kan dan vervolgens naar David toe?
nou david slaapt bij ons in bed dus op het moment dat mijn man naar de wc ging had ik hem al gepakt. en echt het vervelende is dat hij het niet zo bedoelt. hij kan 's nachts echt niet nadenken. mijn man is echt de allerliefste voor mij maar 's nachts... hij staat wel op en gaat naar de wc maar echt wakker is hij dan eigenlijk niet eens. de grap is nog dat ik net op het cb verteld heb dat het zo goed gaat en dat david veel minder huilt en direct heb ik weer zulke dagen. ik hoop echt dat het van het ziek zijn komt of er voor mijn part nog een tandje doorkomt ofzo
Mijnkleine, Balen is dat hè! Kun je zo lang last van blijven houden, dat stijve en beurse gevoel. Je kan er altijd zo verkeerd bevallen hé. Ik heb dat ook gehad, maar wél met m'n gezicht in de modder. Vervelend dat de bak bevroren is. Het word tijd dat het lente word en de temperaturen een stuk boven 0 blijven.
Slaapt David nooit in zijn eigen bedje 's nachts? Ik dacht al joh. Dat is wel heel asociaal van m anders, haha..
hihieerised: nog steeds bezig met bevallingen? nee so asociaal is mijn man echt niet. en nee david slaapt niet meer in zijn eigen bed. hij sliep in zijn wieg en dat ging zo slecht en dan moest ik zo vaak opstaan en voordat ik bij de wieg was (naast mijn bed maar toch) was hij al overstuur. dus nu bij ons in bed en dan kan ik hem gelijk pakken. ik hoop natuurlijk dat de nachten wat beter worden en hij dan over een paar maanden in zijn ledikant op zij eigen kamer gaat slapen, maar voor nu is dit het makkelijkst
@Eerised, haha nou dit keer had ik geluk haha normaal heb ik minstens hersenschudding en iets zwaar gekneusd als ik eraf val maar nu alleen blauw en pijnlijke spieren
@Sofie; wat een onwijs gave muts!! Veel plezier met zwemmen vandaag @Jusi; wat fijn dat het nu goed als Jurgen de fles geeft. Wat een byzonder verhaal van die paranormale vrouw. Wat een mooie spam @Torties; wat leuk dat je vader zo heeft kunnen genieten van het feest @Mare; David lekker gegroeid. En fijn dat ze eindelijk eens "normaal" reageerden op je voedingsschema. Balen dat je niet zo'n beste nacht hebt gehad @Pluk; wat een mooie tattoo van Jan. Leuk kapsel! En knap hoor dat Kylian de foto heeft gemaakt! @Rensje; wat een schatje! Ach wat balen zeg dat die mensen die fin niet rond krijgen. @Hellen; pfffffffffffff respect voor jou meis. Wat is dit slopend. @Joyce; eindelijk van het gezeur af dat hij te zwaar is zoooooooooo heb weer een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aan tal pagina's bijgelezen. Nu wordt ventje hier wakker. Mooie timing Tot later!
Joyce, dat is minder van je man die kiespijn. Hoop dat ze er vandaag gelijk wat aan kunnen doen. Leuk vooruitzicht met de kids naar de kinderboerderij. Hopen dat het weer mee blijft werken. Sofie, leuk dat jullie gaan zwemmen, hoop dat je mooie fotos kunt maken. Haha inspector Eerised succces met je pc onderzoek . Ja die lompe opmerkingen blijven idd toch heh of je nu bv of fv geeft. Iedereen heeft het idee zich ermee te moeten bemoeien. Erg jammer.. Mare toch, kan me voorstellen dat het je een keertje opbreekt. Zou willen dat ik DE tip voor je had . Dikke knuffel voor jou meid! Mijnkleine, wat kun je de dingen toch ontzettend goed benoemen. Ik vind het ook erg jammer die strijd die er soms lijkt te zijn tussen bv en fv mamas. Idd allebei hetzelfde geven lukt en hoeft helemaal ook niet. Dat is dan dat stomme gevoel wat ik heb . Maar daar heb ik me nu wel overheen gezet. Nils stapt nu langzaam aan over de fles en dit gaat prima. OOh het gaat de goede kant op na de val Zo Mats is op het kdv en Nils en ik hebben de dag voor ons samen. Nog precies 2 weken en dan ga ik weer werken (had ouderschapsverlof) erachteraan opgenomen. Moet eerlijk zeggen dat ik best wel weer heel veel zin heb om weer te gaan werken. Al geniet ik ook heel erg van de mannetjes en nu van Nils alleen. Zo even naar de bank. Hebben voor Nils nog geen rekening lopen, dus die gaan we meteen maar even openen.
Hi allemaal, ik heb me ook opgegeven voor de meeting, lijkt me erg leuk om de kleintjes en de mama's weer eens te zien! Allereerst allemaal thanks voor het welkom terug en vragen hoe het gaat, het gaat goed, vannacht heeft Yanoah voor het eerst in een week weer heerlijk doorgeslapen. Jetlag is over!! Vandaag is Ruben thuis met hem, eigenlijk voor het eerst dat hij een hele dag voor mannetje gaat zorgen, ik ben zo benieuwd en vond het zo schattig vanmorgen, ze zaten samen tv te kijken in bed (tekenfilms haha). Ben helemaal verliefd op mijn dushi's. Ik reageer even alleen op wat ik heb onthouden, weet niet hoe veel het is... Mijnkleine ik vind dat je het geweldig hebt verwoord over FV/BV, je hebt echt een talent wat schrijven betreft! Sterkte met herstellen na je val, brr krijg er wel de kriebels van hoor, maar het hoort bij je werk. Ik heb er heel veel moeite mee gehad dat ik geen BV kon geven, kan er vaak nog verdrietig om worden dat het niet is gelukt, maar ik heb uiteindelijk wel alles eraan gedaan wat ik kon. Het kwetst me vaak hoe er over geschreven wordt en zo te lezen ben ik niet de enige, dat is wel fijn om te weten. Hellen ik wil je een hele dikke knuffel geven en hoop dat binnenkort een tijd komt dat je kan genieten zonder grote zorgen. Lijkt me wel een goed idee om met je leidinggevende of de bedrijfsarts te gaan praten, een burn out kan je er niet bij hebben nu! Als er niet naar je geluisterd wordt zou ik me toch echt ziek melden. Ik wens je ontzettend veel sterkte en hoop dat je een weg vindt met je kleine meid! Elizabethje wat moeilijk dat het niet goed gaat met Luca wat slapen betreft, hoop voor je dat het snel de goede kant op gaat. En ik hoop dat je het boek kan vinden en er wat aan hebt. Knuffel voor jou en je mannetje. Ik heb weer leuke foto's gezien! Anita staat je erg leuk je nieuwe kapsel!! Lekker vlot Hoe gaat het met Kylian? Rensje wat heb je een prachtige zoon! En stem verheffen doe ik ook weleens en het werkt, ik zeg dan heel krachtig tegen Yanoah als hij krijst dat hij moet stoppen en vaak luistert hij ernaar. En als ik tegen de poesjes schreeuw kijkt hij naar me en begint te schaterlachen haha. Maar ik knuffel hem meestal wel even daarna en leg hem uit waarom ik mijn stem verhief, ik weet niet of hij het begrijpt, maar dat komt nog wel. Jusi wat bijzonder dat die paranormale vrouw zoveel kon vertellen, heb je het ondertussen laten bezinken? Hihi en leuk dat Kenji hyves heeft Merakli moeilijk hoor thuis als je zo wienig je geliefden ziet. Ik zou heel erg goed nadenken wat je belangrijk vindt wat betreft de sollicitatie, als het een goede baan is zou ik er toch wel dingen voor aan de kant zetten. Veel succes en ik hoop dat je snel een goede baan vindt! Rox leuk dat je er soms bent, ik kan me voorstellen dat je je soms onzeker voelt, ik lees ook alles hier en steek er veel van op, zeker omdat Yanoah een van de jonkies is kan ik jullie ervaringen en tips meteen toepassen. Vond het erg leuk dat je een tijdje terug een foto van Jara hebt geplaatst, knap meisje hoor. Hoe gaat het nu met de relatie met je zus en ouders? Is de rust een beetje terug gekeerd? En hoe gaat het met je werk, heb je het naar je zin? Ik zou wel naar de dokter gaan, voor Jara en voor jezelf, niet twijfelen hoor, bij onzekerheid over Jara altijd naar de dokter gaan, ook al denken anderen dat je overbezorgd bent, jammer dan, beter te veel naar de dokter dan een keer te weinig! Eerised wat vervelend van je pc zeg! Hoop dat het makkelijk op te lossen is. Booky wat BV betreft, ik kan het me voorstellen dat je Nils hetzelfde wil geven, maar de situatie is anders nu, doe waar je je goed bij voelt meid, je hebt Nils al bijna 6 maanden gevoed, dat is al een hele prestatie. En wat iemand anders al schreef je kan ze toch nooit alletwee hetzelfde geven. Maar nogmaals ik snap je gevoelens wel! Heb je je broertje nog gevraagd over die actie bij schiphol? Yanoah werd trouwens niet gefouilleerd, maar wel nagekeken. Ik heb weleens gezien hoor dat een baby werd gefouilleerd, maar sommige mensen (lees idioten) gebruiken toch hun kindje voor rare praktijken. Hihi Torties 5 uur is ook belachelijk vroeg!! Ik vind 6 uur hier op maandag en dinsdag al belachelijk vroeg! Hoe gaat het met je vader nu? Is de rust een beetje terug of juist niet? MamatoB mijn bv verhaal is een beetje hetzelfde als dat van jou, ik heb uiteindelijk wel nog iets kunnen kolven, maar ben best verdrietig dat het niet volledig is geweest. Over een tijdje kunnen we het achter ons laten denk ik en we geven ze toch het beste wat er is: heel veel liefde! Oh Joyce wat vervelend voor je mannetje dat hij zo'n kiespijn heeft! Als het heel erg is kun je paracetamol en ibuprofen gebruiken, ik heb een keer zo erg gehad dat ik van alletwee de maximale dosis nam, vreselijk! Hoop het nooit meer mee te maken. Fijn dat Manolito niet meer te zwaar is, krijg je daar geen gezeur meer over. En fijn dat het goed gaat met je kids. Sofie heel veel plezier met zwemmen!! Wij zijn zondag geweest, was erg leuk! Wat een super leuk mutsje, ik vind dat wel jammer dat ik een kereltje heb. Ik heb hem gisteren trouwens een spijkerbroek voor meisjes aangedaan. Ik had hem gekocht en kwam er later pas achter dat het een meisjesbroek is, het heeft van die uitlopende pijpen en ik vond dat wel stoer voor een jongen, maar later zag ik dat er roesjes op de kont zaten haha. Op het kdv had ze het niet opgemerkt gelukkig, dus hij draagt hem maar gewoon Weet iemand of het goed is om je kind onder water te houden om te wennen, of is dat niet nodig? En hoe moet je dat dan doen als het wel goed is? Mare moeilijke nacht weer zeg, hoop dat David snel eens goed zal slapen. Haha Brusje wat grappig dat je meisje ook haar stem verheft als jij dat doet. Schattig hoor! Babijtje hoe gaat het met Jurre en jou? Sorry op wie ik niet heb gereageerd, ik moet echt weer wat gaan doen hier. Ik heb een nieuw project gekregen en mag dat gaan trekken, dat vind ik echt super!! Ik ga eindelijk weer eens iets doen wat op niveau zit en zelfs een beetje daarboven, maar dan kan ik eindelijk laten zien wat ik kan en misschien ook een salaris schaal omhoog in november, dat zou geweldig zijn. Dus ik ga weer vol goede zin aan het werk
@Twinkle dank je meis, lief. Ik dacht gisternacht dat het echt de goede kant op ging, maar 1 keer wakker. hij moest wel gelijk verschoond worden, maar ach... Helaas moesten we er vanacht toch weer 4 keer uit in die paar uurtjes. Ga morgen naar de bieb voor het boek! Leuk dat je aan een dergelijk project mag beginnen. heerlijk om jezelf eens te bewijzen he! Succes hoor!!! @Mijnkleine, dank voor de beterschapswensen. Ik hoop dat hij nu echt een keer beter wordt. Continu gehoest en gereutel... En dat hoor je dan, maar zn oorpijn wist ik niet. Nouja... we hebben een halve apotheek in huis dus het moet een keer gaan werken! Beetje bijgekomen van je val? Hoop dat je snel wat meer kan werken. Hier aan deze kant van NL is het best aardig weer, zonnetje schijnt en het is niet eens zo koud! Ik stuur wat zonnestralen op ok haha...