Peuterpubermonster Zo een heb ik er ook Alleen wil hij niet meer naar bed 's middags, maar daardoor slaapt hij wel eerder 's avonds.
Rosalie wil gelukkig nog wel naar bed 's middags. Anders zou ik gek worden haha. Toen ze net dr grote bed had, wilde ze 's middags niet meer slapen, maar gelukkig nu wel weer sinds ze er aan is gewend. En dan 's avonds ligt ze er ook weer om 7 uur in!
Zo weer ff een foto van Noah. Hij ligt hier in de box met m'n oppaskindje. Die is een maand ouder trouwens
@ariel, grappig dat verschil terwijl hij 1 maand ouder is Leuke foto Manolito gaat slapen als het donker wordt, hij heeft nu in zijn hoofd dat hij moet slapen als het donker is en moet opstaan als het licht is, hoop dat hij dat met de zomer kwijt is
wow ariel echt een dikke beer, maar mooi toch. @mamavanbas: een rond gewicht zoiets zie je niet vaak en een lekker lang ventje dus die gaat wel papa inhalen denk ik.
Zo hier ben ik weer, weet alleen niet voor hoelang want ons netwerk donderd er steeds uit, ja neem glasvezel supersnel maar wat een gehannes steeds zeg. Sturen ze ons eerst een verkeerde modem op, doet internet het dus niet, en maar uitleggen wat we moeten doen en maar niets dat er gebeurt. Uiteindelijk overeen gekomen dat ze een monteur sturen, ligt de fout bij ons betalen wij ligt de fout bij hun betalen we niets. Komt die man blijken we een verkeerde modem te hebben Nu dus een goede modem, ging een tijdje goed en nu flikkert het K ding ons er steeds af, dan kunnen we ook onze eigen beveiligde netwerk niet meer vinden. En als je dan mailt dan krijg je als antwoord dan moet je hem even resetten. Ja ik reset hem al zo'n 10 keer per dag :x:x:x Zo dat lucht op Voor de rest hobbelt hier alles rustig door, straks komen mijn ouders nog even, kijken wat die te zeuren hebben 8) Groetjes Anita
Hallo lieve dames, Even een kort berichtje vanaf mijn werk. Ik wil jullie even iets zeggen Wil even aan jullie laten weten hoe fijn ik het vind dat wij mekaar hebben hier op het forum, ik hecht daar echt heel veel waarde aan. Niet alleen omdat jullie zo'n lieve schatten zijn (maar vooral dat natuurlijk ) maar ook omdat ik in mijn omgeving weinig mama's heb van jonge kinderen, daardoor mis ik vaak echt het onderlinge mama-contact, en dat heb ik hier wel!! Jullie begrijpen allemaal zo goed hoe het is, omdat jullie ook allemaal die (schattige) kleintjes hebben, en ik vind dat heel erg fijn! In mijn familie krijg ik niet zo veel interesse en aandacht voor Britt als ik gehoopt had, mijn directe familie heeft Britt al sinds kerst niet meer gezien, en dat doet me behoorlijk pijn. Mijn moeder ziet haar ongeveer een keer per maand, maar vaker komen ze niet langs. Daarbij zijn in mijn omgeving veel vrouwen (vriendinnen / familie) waarbij het niet lukt met zwanger raken, miskramen, IVF die mislukken, en andere zaken, waardoor het vaak heel erg moeilijk voor mij is om te praten over Britt of over het moederschap, en ookal heb ik daar alle begrip voor, toch mis ik dus het 'je ei kwijt kunnen', en dat kan ik hier nu elke dag, wat ik ontzettend waardeer. Dus: nogmaals heel erg bedankt allemaal! Jullie zijn allemaal hele lieve schatten. liefs mamatoB
Lief 'gesproken' MamatoB! Denk dat dat wel zon beetje voor het hele forum opgaat... lekker toch! Zie trouwens dat Luca de lijst zou aanvoeren met zn geboortegewicht van 4655 gram en 53 cm (was een schatting, maar de volgende dag zei de kraamverzorgster dat we toch echt wel aan 55 cm moesten denken! Klopte achteraf ook.) Wat een beer zeg...
Pluk, (*#$^&^@% heerlijk dat internet . Succes ermee ! Och MamatoB wat een onwijs lief berichtje van je. Wat jammer meid dat je zo weinig respons van je familie krijgt. Ze weten niet wat ze missen.. Zo'n mooi en lief meisje, jammer hoor. Maar ik kan me voorstellen dat het je pijn doet. Zijn vandaag met de jongens en mijn schoonmoeder naar Burgers Zoo geweest. Wat echt erg leuk en lekker rustig. Mats was helemaal weg van de apies en heeft van oma op het laatst ook een mooi eigen apie gekregen. Nils heeft zijn oogjes uitgekeken in de Beco en heerlijk geslapen tussendoor in de kinderwagen. Zal vanavond wat spammen. NU even eten maken en vanavond weer sporten
ooohh booky:burgers zoo!!!das bij mij zeker 8j geleden dat ik daar nog geweest ben en daar zou ik ook nog wel eens naartoe willen ,a&lleen jammer dat dat nu voor mij zover rijden is! wel fijn dat jullie ervan hebben genoten!! jullie hadden geluk met het weer!
@twinkle Lief dat je vraagt naar me vader J Het gaat wel aardig geloof ik, hij slaapt voornamelijk bij me broer en af en toe haalt ie wat schone kleren thuis totdat exlief een huis heeft, ik hoorde iets over 11 maart.. dus.. @eerised en twinkle Hier ook veel meegemaakt en daardoor ben je wat betreft levenservaring en meningsuiting vaak wat sterker dan andere meiden van me leeftijd, maar het is blijft altijd moeilijk (vind ik) om op te boksen tegen 30+ 40+ die mij als een snotaap zien.. @lijst: Misschien een idee om de lijst in een apart topic te zetten met de naam, de september 2009 mamas zijn bevallen? Dan hoef je niet terug te zoeken en als je benieuwd bent ga je gewoon naar dat topic? Kan je daar ook eventueel reageren op hoe iets is gegaan enzo (een afspraak) Hier wordt zoooo veel gekletst, en soms ook niet door iedereen alles teruggelezen..
We kunnen voor de lijst ook een linkje maken. Dan kun je gewoon de meest actuele lijst krijgen. Dan zet je gewoon onderin je onderschrift die link. Weet alleen zelf niet hoe je dat doet. Als je weer een apart topic gaat openen wordt het allemaal zo onoverzichtelijk.