September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Francescak,
    Gelukkig heeft Sem nu het minimum wel gehaald van 500cc, had met tranen in me ogen jouw hyves pagina bekeken.

Ziekte van pheiffer heb ik gehad toen ik 15 was, men wat een hel.. ik had de hele dag door bijna 40 graden koorts, kon alleen maar in bed liggen en had een bult in me nek ten groote van een ei.
    uiteindelijk toen ook 25 kilo afgevallen doordat ik zolang weinig at, en alles eruit zweette (door de koorts), heb het 4 maanden gehad en ben toen zelfs niet naar school geweest. Pheiffer kan heel erg wezen maar als ik het zo lees van jouw heb je het gelukkig niet in zo'n extreme vorm, als je het al hebt. Ik hoop het niet voor je meis!

2. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik heb geen minimonkey maar een babybjorn, en die is nog steeds erg fijn! Zeker met wandelen en winkelen. Ze zitten er heel stevig in en het rugje wordt goed ondersteund.

xxx

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Torties, het was ook de bedoeling dat de geboortegewichten op volgorde van licht naar zwaar stonden :LOL:.

Sembem wat fijn dat het met je mannetje de goede kant op gaat.
    Jeetje met jou gaat het wat minder lees ik. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt met de bloedtest.

Heb alleen ff snel de laatste pagina gelezen.. Ben net terug van het sporten en jeetje wat is er weer veel bijgekletst :D

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Lekker gesport? ;) Hoe is het met mijn knappe schoonzoon?
    Heb hele leuke filmpjes gezien op hyves!

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ik ben het maar je 'moet' quote aan het begin en eind van de lijst nog even weghalen. Nu kunnen we jouw lijst niet gebruiken.

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    arme meid! Hoop dat de uitslag goed zal zijn. Wat een ellende zeg bij jullie. Het wordt tijd dat iedereen weer beter is en energiek ;) Veel beterschap meid, en rust goed uit!! heb je verdiend! xxx

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Booky, geen idee wat je bedoeld met die lijst? Zat er ontzettend mee te klooien :D

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja ik was zo gaar als een klontje maar het was wel weer even lekker. De 2x sporten deze week hebben we weer gehaald :D. Vandaag bodypump vind het erg leuk om te doen.

Met Nils is alles erg goed. Wat een pretletter, hij begint heerlijk te kletsen en is erg vrolijk. Met Linde alles ook weer goed?

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Linde kwakkelt nog even rustig door, ze werd wakker om 19.30, fles gegeven en terug naar bed, maar daar was ze het niet mee eens.. bleef maar huilen en huilen.. dus even met haar samen in mijn bed gaan liggen en ze was binnen een halve minuut vertrokken!? , Daarna terug gelegd in haar eigen bed, ze werd wel wakker maar sliep daarna rustig verder.. dus ben benieuwd of ze nog wakker wordt voor nog een voeding want ze heeft nu 550cc op.

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Als je het berichtje pakt waar jij de lijst hebt geplaatst. Dan moet je wijzigen. En dan staat er in het bericht boven aan gelijk [ /QUOTE ] en onderaan ook. Als je dit weghaald dan kunnen andere jouw lijst weer overnemen. Begrijp je het nog ;)

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Heb ik t zo goed gedaan?

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ik ben trots op je ;)

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Jippie!, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen..;)
    Trusten meiden

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    #4954 booky, 4 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
    hihi slaap lekker ;)

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek

Och jeetje wat sneu. Gelukkig drinkt ze nu wel weer iets. Dikke kus van Nini voor Linde!

16. Torties, OEPS:D:D, haha. Wat zeiden ze op je werk?

Ariel, ik spaar ook nog door hoor :)..
    Heb je de boeken nog verstuurd?

Nouja, computer word steeds gekker, nu mis ik gewoon stukken tekst hier op ZP. Pfffffffffffffffffffffffft!

Joyce hier ook een klein meisje dat haar vingertjes te ver in dr keel stopt en dan moet spugen.. En daarna keihard gaat lachen! Gek geval ;) ..

Hebben jullie ooit wel eens een computer op het plein zien liggen bij de winkels?
    Nou de mensen in Puttershoek gaan dat morgen denk ik wel zien.. Grrrrrrrrr ik word gek van dat ding.. :x;):x;)

17. Gewicht en lengte, hier voor het gemiddelde met de geboorte groot.
    En nu helemaal.. Met 4,5 maand was ze 9100 gram en 68cm!
    Echt een big girl. Ze is gewoon de zwaarste, op Storm na.
    Die is stukkie ouder wel..

(Ook daar zag ik niet alle tekst van jullie gepraat over gewicht enzo, ik word krankzinnig van dat ding.. Echt niet leuk :()

18. Ariel, wat een grote beer zeg. Echt grappig die foto :D!!
    Gabriëlla heeft dat met m'n nichtje. Die is ietsje langer als Gabriëlla, maar Gabriëlla is zwaarder en ze schelen precies 4 maanden.

Ik was afwezig ja zonder het te melden haha.
    Vanmiddag met m'n zus wezen shoppen en vanavond gegeten bij mn moeder en broer.. En daar ook gelijk vertoeft de hele avond..

Lengte, Gabriëlla haar lengte zou moeten worden: 1.80m
    Ik ben 1.80m en Fer 1.85m..

MamatoB, aaaahhh zo lief.. Hier precies hetzelfde!
    Klinkt heel stom, maar ik moet elke dag hier kijken, ik kan niet zonder jullie. Echt, het praten hier, maakt deel uit van de dag.
    Het is zo super hier!!
    En wat Booky zei.. Idd, je familie weet niet wat ze missen hoor.
    Je vrienden kun je kiezen, en je familie niet.. Helaas..
    Echt jammer dat ze je zo'n pijn doen :( ..

(Sorry, ik moet nu per pagina even reageren. Want ik kan niet meer knippen en plakken. Word met de minuut gekker dat ding..)

Elizabethje, jeeeeutje wat een grote vent zeg!

Een meid die ik ken is vorige week bevallen, haar zoontje was toen 4200cm en 57cm. Lange knul dus!

19. nou, ik had tm pagina 490 gelezen en gereageerd op de dingen die ik normaal kon lezen..
    Heel verhaal voor Ikbenhetmaar, crasht dat kloteding weer!
    Ben toen maar gelijk gefrustreerd in bed gaan liggen.
    Nu dan via mn mobiel, maar ga nu niet meer reageren en die andere 6 pagina's bijlezen.. Sorry! Ik baal echt van mn pc.
    Net nu ik bezig ben met de kleertjes.

Ikbenhetmaar, nu even kort.
    Beterschap voor jullie. Hoe is het nu?? Echt rot voor je meid..
    Pfff, liefs en knuffel van hier.

Nu ga ik slapen. Tot morgen..
    Liefs

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeiemorgen!

@ Eerised, Vin heeft ze als het goed is gister naar het postkantoor gebracht!

Deel Deze Pagina