September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Kunnen ze in een babybjorn ook van je afkijken of kan het alleen maar buik tegen buik zeg maar.

2. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Hihi dat was ik niet hoor meis, dat was franceska.

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Sembem, Ik doe de mailing er straks voor je uit! :)
    En de babybjorn kan ook van je af kijken.
    Ik heb er eventueel nog wel 1 voor je liggen, Linde vindt het niets helaas.

4. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @sembem: ze moeten geloof ik tot 7 of 8 maanden met het gezichtje naar je toe zitten, en daarna mogen ze ook met het gezichtje van je af. Dit is ivm de bescherming van het rugje! maar Britt zit er in en kijkt toch vrolijk rond, ze lijkt er geen last van te hebben dat ze zo 'hangt' :p

5. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @francescak
    Meid wat rot dat Sem de nacht in het ziekenhuis moest blijven L maar wel super fijn dat hij daardoor is opgeknapt natuurlijk! En wat een gewichtsverlies voor zo een ukkie zeg..
    Dan besef je in 1 keer dat ze eigenlijk zo kwetsbaar zijn he.. die kleintjes van ons!
    Super dat je gewoon naar je eigen gevoel hebt geluisterd of het wel of niet goed ging met Sem..
    Gefeliciteerd nog met Sem, 6 maanden alweer! :D

@Booky
    Moest je een vergunning hebben voor die garage te bouwen?
    Wel lekker hoor! Zoveel ruimte er dan bij!

@Sofie
    Ja Alisa slaapt in een trappelzak, dat helpt zeker! Anders ligt ze heel zielig met een gebogen nekkie tegen de bovenkant van haar bed halverwege de nacht.
    Met de trappelzak niet.

@MamatoB
    Alisa krijgt al heel lang maar 4 flessen en die zijn gewoon om de 4 uur. Daardoor ‘staat’ ze om 7 uur op en gaat om (nu) 20.00 naar bed met der laatste fles achter der kiezen. Nu zit tussen de eerste en tweede fles tegenwoordig 4.5 uur smorgens omdat de eerste fles een papfles met 6 rijstebloem is.
    Maar anders redt ze langer dan 4 uur ertussen niet.
    Ze slaapt er in principe met groente en fruit prima op door van 20.00 tot minstens 06.00

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ja we moesten idd een verguning aanvragen voor de garage. Heeft 6 weken ter inzage gelegen bij de gemeente en nu hebben we groen licht :D. Volgende week maandag beginnen ze met bouwen :D:D.

Had je dit topic al gevonden? http://www.zwangerschapspagina.nl/de...-deel-3-a.html

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113

Deel Deze Pagina