September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja ik heb m ook eerst opgeruimd hoor Booky, haha :D !

Ariel, tis toch nog een beste stapel haha. Sommige dingen had ik al weggooid, die waren verziekt!
    Maarja ik vind het normaal, hallo zijn meiden hier hoor zeg ik dan tegen mn vriend :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha :D Voor meisjes is het ook zooo heerlijk shoppen! Ik kom ook echt altijd wel met iets thuis voor Rosalie! Ze heeft afgelopen maand 4 jurkjes en 2 rokjes gehad. Een paar shirtjes en natuurlijk overal bijpassende maillots of leggings bij. En nieuwe laarsjes omdat ik dr laarsje niet bij alle jurkjes vond passen haha.

3. Haha ja leuk is dat hé!
    Vorige week ook, toen ging ik voor 2 tshirtjes.. Waar kom ik mee thuis:
    tshirtje, met bijpassend rokje en maillots
    tshirtje met broekje en sokjes
    vestje die weer bij dat ene shirtje past haha.
    badpakje en zwembroekje en nog meer maillotjes.
    Heb ook echt 20 leggings/maillotjes maat 68 t/m 80.. haha!
    Laarsjes en schoentjes heeft ze nog niet.
    Wel maat 16/17 voor strakkies..

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    OOh die meidenkleding is ook altijd zo super leuk :D. Al moet ik zeggen dat ik ook steeds beter leuke jongenkleertje kan vinden. Ik vind alleen wel dat je veel minder keus hebt :(.

Zo Rosalie is lekker verwend :). Binnenkort wordt ze ook al 2 heh :O. Welke maat heeft Rosalie nu? Hier nog 3 maandjes wachten en dan wordt Mats ook alweer 2. Niet te geloven hoe snel dat gaat!

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja gaat hard! Rosalie die draagt nu maat 92 van kleding en maat 23/24 van schoentjes.

Ik vind ook echt dat je veeel minder leuke jongens kleding hebt. Je moet echt goed zoeken! Zag wel een ontzettend stoer blousje bij de HEMA trouwens....

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja hier ook idd maatje 92 (nog iets te groot en 86 net te klein). En schoentjes maat 23.

Ja het is idd echt wel goed zoeken, maar dan heb je ook wat heh ;). Staat het blousje op de site van de HEMA ;).

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohh als je op die link klikt. Het is de blauwe die ik zo leuk vind ;)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohh irritant is dat he zo'n tussenmaatje. Dat past alles net niet mooi meer...

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm Noah slaapt al vanaf kwart voor 3....Ach die zal het wel nodig hebben :) Is vast moe van het kraaien dat ie al de hele dag doet als ie wakker is haha :D

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ariel ja super leuk die blousjes :D.

Ook al zo aan het slapen daar. Nils ligt er ook al vanaf een uur of twee in. Die ga ik zo toch maar even wakker maken denk ik.

12. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke blouse!
    Lijkt heel veel op de Pointer blouse die ik voor onze andere zoon heb gekocht! Ik ga hem eens even irl bekijken ;)

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Als je het over de duvel hebt. Hij wordt net zelf wakker. Even snel nog wat spam.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohhhh wat een moppie!!!!!

15. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo weer bijgelezen...

Hellen: Beterschap!!! En daarnaast wil ik je enorm bedanken voor de mooie geboortekaart van Roos die zonet op de deurmat viel. Ik vind hem heel mooi! Had zoiets ook nog niet in mijn verzameling.

Mare: Fijn dat David over de reflux aan het heen groeien is! Maar voor nu is het nog wel lastig... En dan nu ook nog ziek... beterschap voor je mannetje!

Slaapzak: Goed van je dat je je verhaal hier hebt neergezet! Altijd goed om het van je af te schrijven. Fijn dat het toch wat anders is als je had gedacht. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter zult voelen. KNUFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder is het allemaal niet zo goed blijven hangen. Ben toch thuis gebleven van mijn werk. En heb 2 dagen heel veel geslapen. Heb nu alleen nog enorme hoofdpijn... vandaar dat ik niet zo goed onthoudt denk ik...
    En Yanoah is alweer ziek... Gisteravond aldoor huilen en onrustig. Om 1 uur had hij 39,02 :$ Ik dacht dat hij misschien nog honger had, maar heel veel dronk hij niet en hij bleef jammeren. Was een half uurtje stil en dan begon hij weer. Dus om 3 uur vannacht maar een zetpil gegeven en toen is hij wel gaan slapen.
    Hij drinkt vandaag slecht en jammert veel. Zijn temp schommelt ook heel erg. Wat dit dan nu weer is... nu ligt hij te slapen in de box.

16. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleding: hier nog maat 62. Maar ga binnenkort wel wat 68 proberen van Ikbenhetmaar. Want het vestje leek wat kleiner dan de shirts maat 68.

Ik vind het overigens wel wisselend. Vaak zie ik hele leuke meisjeskleding, maar er zijn ook periodes dat ik meer voor onze zoon zag dan voor onze dochter.
    Nu ze maat 128 heeft vindt ik het wel moeilijker.
    Omdat er minder mooie jongensbabykleding te vinden is heeft Yanoah veel meer merkkleding dan onze anders kids...

Eerised: Ik vind je kast netjes opgeruimd hoor! Enne daar kan nog genoeg in ;) Ik kan me overigens voorstellen dat het voor jou moeilijk is dat je vriend zoveel van huis is! Ik vind ook dat je het erg goed doet zo in je eentje! KNUF!

Pluk: Ik moest wel lachen om het verhaal van je man. Die had echt zijn dag niet!

17. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie foto!!!

En ik zag ook mooie foto's voorbijkomen van Gabriëlla (alt 137) ;)
    Geweldig die foto ook van het naar buiten kijken!

18. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Gaaaaaaaf die polo booky.
    Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

19. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Wat een leuke schoentjes heb ik voorbij zien komen!
    Ik kon het afgelopen weekend ook Niet laten om hele leuke ‘stappers’ voor Alisa mee te nemen :D
    Zal binnenkort een fototje posten

@jusi
    Lekker hoor dat Kenji gewoon lekker heeft geslapen in de wandelwagen met uiteten gaan!
    Leuke avond gehad dus!?

@Hellen
    @schoentjes: Roosje heeft nog PIEPkleine voetjes ( 10 cm) en vrijwel niets past dus.

Is dat echt zo klein dan? Ik zal eens meten bij Alisa! Zij hat met kerst ballerinatjes aan in maatje 14-15 en nu sneakertjes in maat 16

@Ariel
    Wat leuk dat je dat werk kan doen voor Haiti!

ik lees en reageer vanavond thuis even verder..

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @booky: ik moet trouwens om de bijnaam nini lachen zo werd ik namelijk ook wel vaak genoemd!

wij verkorten david niet, maar ik heb wel duizenden bijnamen voor hem, vooral dikkie doet het goed en rupsje nooitgenoeg ook wel :p

@elizabethje: ten eerste valt david met inbakerdoek helemaal niet in slaap maar gaat alleen maar vreselijk krijsen en ten tweede vind ik het op de een of andere manier onnatuurlijk. dat is vooral een gevoel hoor. daarbij is het ook niet goed bij reflux kinderen (en al gaat het beter soms spuugt hij nog wel)
    hij wordt trouwens ook niet wakker van maaiende armen dus daarbij gaat het ook niet helpen.

Deel Deze Pagina