September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Miriam, Hier heeft Linde alleen een speen nodig om in slaap te vallen, anders wil ze hem ook niet, en als ze slaapt spuugt ze hem uit.

@ Joyce, Hier ook al aan de huishouding haha!
    En jeetje wat hebben jullie toch dappere kids dat ze bijna niet huilen met prikjes, Linde schreeuwd moord en brand :D

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou Sem niet maar ik bijna wel vind het zo erg en naar durf niet eens te kijken haha als ze een prikje geven
    hier is dus de mama geen held

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Oh Miriam, dan ben ik dus niet de enige? :D ik laat me moeder altijd naar binnen gaan en ik zit dan zelf in de wachtkamer hahah!

4. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hallo!

Even kijken hoever ik kom hoor! Bart en ik hebben weer vrij door het weer en zijn thuis wat aan het poetsen, nu is hij even met een collega onderweg maar zo weer thuis en dan wil ik niet aan de laptop blijven zitten. Heerlijk geslapen en voel me dan ook weer lekker uitgerust! Wat een genot!

Kenji ligt net weer in bed voor een dutje dus ik dacht even gauw kijken wat hier allemaal gebeurd is!

@Miriam, wat een vreselijk moeilijke periode moeten jullie door gemaakt hebben met Danique, jammer dat je geen goede psycholoog had op dat moment! Helaas, zoals in elk vak, moet je het geluk hebben om een ‘vakman’ tegen te komen.

@Hellen, het heerst echt hier geloof ik, jij nu ook al zo ziek! Veel beterschap!!!
    Shit dat de melkproductie er nu ook nog onder gaat lijden! Wel heel gaaf dat ze een foto van jou met Roos gaan gebruiken!

@Pluk, vreselijk zo’n dagen waarop werkelijk álles mis gaat, arme Jan!

@Sofie, misschien had ik het al eens gevraagd (geheugen van een zeef hoor :$ ) waar in België woon je eigenlijk? Heb zelf 2 jaar in Wiekevorst (gem. Heist op den Berg) gewerkt/gewoond.

@Elizabethje, Luca groeit ook goed! Super! Altijd sneu die prikjes! Wat heerlijk als we daar (over een paar jaar…) van af zijn!
    Haha Babyfoon & kerel meteen even de volle lading gegeven haha!

@Ariel, dat was ik :D Arme Roos blijft dus ook kwakkelen, idd te hopen dat ze voor Vrijdag beter is!! Veel beterschap voor de arme mup en voor als ik het vergeet alvast een hele leuke verjaardag Vrijdag :D

@Mare, fijn dat deze arts wel heel aardig en meelevend was en het echt de goede kant op lijkt te gaan nu! Top! Hopelijk helpt het liggend voeden goed en hoef je niet meer steeds uit je bed ‘s nachts!!

@Ikbenhetmaar, onverwacht een boel werk te doen, maar wat je nu al hebt gedaan hoef je over 3 weken niet he :D

@Inbakeren, hier met de Puckababy wonderen verricht in het begin, behalve dat hij dan wild met armpjes en beentjes sloeg schrok hij net als Luca van Elizabethje zich helemaal laveloos als zijn armpje zakte en iets raakte. Puckababy trouwens net verkocht, zometeen op de post doen :D

@Jusi, klinkt toch behoorlijk nuttig hoor je dag :D Lekker even wandelen in de frisse lucht nu!!

@Sembem, je zou ook voor mij nog een foto van de kinderstoel maken, wij wilden hem ook graag hebben maar volgens mij ben je ons vergeten haha ;)

@Eerised, die opmerking zou mij ook in het verkeerde keelgat schieten! Net zoveel recht vind ik wel heel erg overtrokken. Dat een schoonmoeder evenveel oma is als je eigen moeder oké maar net zoveel recht op een kleinkind als dat de ouders hebben gaat wel erg ver! :$
    Maar goed, sommige typische opa/oma-opmerkingen kun je beter weg lachen en vooral niet teveel bij stil blijven staan ;)
    Ik ken wel een paar vrouwelijke Gaby’s trouwens hoor haha! :D

@Namen afkorten, bij mij wordt het ook meestal afgekort maar dat kan ik me goed voorstellen haha Sol is toch een stuk makkelijker dan Solvej voor de meeste mensen haha!

@Booky, haha Nini klinkt nu nog heel schattig maar dat moeten ze later niet meer gaan doen ;)
    Maar Nini :D is iig wel een hele knappe jongen! En een super leuk shirt heeft hij aan!!
    Spinning lijkt me leuk om eens te doen maar dan lijkt me aqua spinning leuker niet?

@Madwin, nog meer zieken hier, volgens mij hebben wij en onze baby’s allemaal last van hetzelfde virus (gehad)! Allemaal flink verkouden en koorts :$ Heel veel beterschap!!

@Tineke, hahaha Stormpie klinkt ook echt niet nee, moest wel hard lachen om hoe je het schreef want ik zag je gezicht al helemaal voor me hahahaha!
    Hele dikke knuffel voor jou, wat vreselijk moeilijk maar misschien wel goed dat je er nu bewust van wordt, hopelijk kun je zo goede hulp en een oplossing vinden!! Knap dat je er over durft te praten hier!!

@Slapende kerels, haha Bart kreeg ik in het begin met geen leger uit bed hoor, die was gewoon niet wakker te krijgen en als hij eens wakker werd dan was Kenji ondertussen zo gefrustreerd dat ik het beter zelf had kunnen doen. Maar de aanhouder wint, nu is hij me soms (gepaard met wat geknotter, dat wel haha) eerder dan ik!

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Mijnkleine, wel gezellig lekker samen vrij toch? :D
    En ben het niet helemaal met je eens dat alles wat ik nu doe over 3 weken niet meer hoeft, want ik heb de ruimte nog niet om alles neer te hangen! :D

Ow en ik wou je altijd al vragen he, hoe spreek je jouw naam uit? heb er nog nooit van gehoord namelijk 8)

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.504
    113
    Tineke meid net wat Mirjam zegt zoek hulp bij iemand die ver van jullie afstaat en er dus onbevooroordeeld over kan praten. Voor de rest een dikke knuffel en inderdaad Stormpie klinkt nergens naar.

Namen afkorten Kylian wordt wel eens Kyl genoemt maar dat vinden we niet zo heel erg, Kinley is moeilijker af te korten.
    Bijnamen hebben ze wel Kylian is mopper smurf en Kinley drama trut 8)
    Onze achternaam wordt ook afgekort naar Potje.
    En als je de voorletters van de kinderen volledig uitspreekt dan krijg je KaPotje ;).

Speen heb net een nieuwe gekocht omdat Kinley sinds een paar dagen in 1 keer weer de speen wil als ze gaat slapen, ze sabbelt er dan nog even op en spuugt hem uit.

s'nachts uit bed doe ik altijd en Jan nooit, maar dat vind ik ook niet erg, als ik het doe gaat het gewoon sneller en daarbij heeft Jan de ene week vroege dienst dan moet hij er om 4.45 uur uit (ga ik hem echt niet uit bed drukken als er een kind huilt) en de andere week heeft hij late dienst en komt dan vaak pas tegen 2 uur in bed.

Gisteren is Jan naar de kapper geweest en kwam hij terug met een cadeau voor Kylian. :D
    Dus ik zag alweer meer prut voor in de kamer (w.s auto's) maar nee dit keer had hij Monopoly meegenomen voor Kylian.
    Harstikke leuk de versie voor 4+, heel simpel en Kylian vind het geweldig, heb net alweer een potje met hem moeten spelen. :D
    En het maakt hem ook niet uit wie er wint, ik had net gewonnen en hij gooit gewoon zijn armen in de lucht en juicht Kylian ook :D:D

Groetjes Anita

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Waar wonen jullie? Ik wil foto's laten maken van de 2 muppets ;)

8. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @Slaapzak
    Heel erg veel sterkte meid.. veel meer kan ik niet zeggen..
    Ik weet wel wat het is om een zware (normale) depressie te hebben, maar kan me hier alleen in proberen in te leven natuurlijk..
    Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en probeer op jezelf te vertrouwen! En gewoon optimaal van miss P te genieten..
    Dan heb je dat in ieder geval gedaan!

@Twinkle
    Heeeeeeele fijne vakantie meid! ‘ontspan’;)

Wooooooooooow! :$

Pluk, hoe zie je dat zo makkelijk enzo?
    vind hetwel leuk om te weten, eigenlijk is er hier nog maar een vrij klein actief clubje over.. best jammer! want ik ben zo benieuwd hoe het de andere ook vergaat!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Word jij niet helemaal gek van niet werken? Ik moet daar echt niet aan denken. Ik werk nu ook niet en heb afgelopen maandag ff via een uitzendburo gewerkt en vond het heerlijk om gewoon ff lekker weg te zijn. Thuisblijf mama zijn is ook helemaal niks voor mij...

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja wil ik ook van Linde, ben benieuwd of het in de buurt is :D

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wil super graag een mooie foto van ze en dan op canvas!

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik een mooie zwart wit foto..;)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.504
    113
    Zag toevallig een reactie van haar in een topic bij televisie (ofzoiets) en toen zag ik dat ze een nieuwe banner heeft waar onder stond dat ze weer 5 weken zwanger is.

Groetjes Anita

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Das ook mooi! Ik wil die foto voor op canvas in sepia, staat mooi bij het interieur haha

15. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Jeetje.... nummer 7???!!!! Sorry maar daar moet ik echt niet aan denken. Ik ben echt super blij en dankbaar voor muppet hier, maar nog 6.... mmmm nee...

@mijnkleine... vond/vind dat altijd zo vervelend als ie zo schrikt... hij zou echt uit zn velletje springen.Wel lekker dat jullie nu lekker samen thuis zijn. Wat extra genieten...

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi mannetje zou dr het liefst 8 willen, nou dan moeten we eerst maar eens even de loterij gaan winnen. Want dan moet je ongeveer in een villa gaan wonen....

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Ariel, :$ 8 stuks, poeh he, hier gelukkig niet! :D

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoe is het nu met Roosje? Alweer wat opgeknapt? Oe bijna jarig, spannend! :D

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ha wij twijfelen op het moment soms heel erg of wij nog wel een tweede willen. ik wilde eigenlijk altijd het liefst drie kinderen, maar de eerste maanden waren zo zwaar en de zwangerschap ook al dus ik weet het soms niet meer. maar als wij een tweede mogen ontvangen komt die er vast wel ooit. mijn man zei dat hij na davids 2e verjaardag verder erover na wil denken

20. Ariel, ik niet hoor.. Vind het heerlijk!
    Heb ook genoeg te doen, dan ben ik weer hier, en dan weer daar..
    Straks ook dan ga ik naar een vriendin toe, haar kleine is 13 maanden. De kleine is een halve dag in de week bij mn schoonmoeder en dat vind ik meer dan genoeg!
    Het is ook niet nodig, want we redden het makkelijk zo. Wil gewoon echt niet dat mn kleine de ene dag bij opa en oma is, dan op de opvang etc. Dus in de toekomst komt dat wel weer :) ..

Deel Deze Pagina