September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ eerised, ik snap het heel goed hoor, als ik niet hoefde te werken was ik ook lekker thuis gebleven bij Linde.
    Nu is ze 2 dagen bij mijn ouders, lekker veilig en vertrouwd.
    Had ik liever als 1 dag ouders en 1 dag schoonouders :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij redden het ook wel. Niet makkelijk maar ik als ik echt zou willen zou ik thuis kunnen blijven. Zou me dan denk ik alleen heel schuldig gaan voelen en over een tijdje me dood vervelen haha.

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Woont er niet heel toevallig iemand in de buurt van Beverwijk die een job zoekt? ;)

4. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Ha meiden, hoe is het hier?
    Hier rustig in huis.
    De ouste speelt bij een vriendje en Sem ligt te slapen.
    Zo meteen de boel maar eens stofzuigen hier.....man man wat een zooi (terwijl ik echt om de dag stofzuig)
    Vanmorgen een vriendin op de thee gehad met 2 kiddo's, erg gezellig.
    Mooie foto's van de jongens maak ik ook altijd zelf, heb een digi spiegelreflexcamera en die maakt echt super foto's.
    Die fotoserie die bij de AH laatst is gemaakt had ik ook makkelijk zelf kunnen maken maar ja......we zijn er gewoon weer ingestonken zeg maar.
    Deze heb ik zondag gemaakt, moet alleen de schaduw nog wegwerken.
    In het nieuwe huis wil ik op zolder een soort van fotostudio gaan maken en echte series gaan maken. Heb daar nu helaas de ruimte niet voor.
    Van Sem hebben we al 1500foto's gemaakt, ik zeul altijd met dat ding.

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    mooie foto sembem!
    Stoer blousje heeft die ook aan..:)
    Ik zie altijd zoveel foto's voorbij komen van Baby's op hun buik.. Linde wil dit dus echt niet he! altijd heel hard huilen, komt iemand bekend voor?

6. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Wil Sem ook nog maar sinds kort hoor meid en dan niet te lang want dan gilt hij moord en brand.
    Sinds vanmorgen heeft hij het omrollen ontdekt en ligt om zichzelf in een deuk, echt leuk om te zien.

Wie weet komt het buikliggen bij Linde ook wel joh.

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    haha aahh das schattig! :D

Op het cb zeiden ze vorige keer dat ik elke dag 2x 5 minuten met haar moet oefenen, hmm na 1 minuut schreeuwd ze het al uit.. dus dat hebben we voorlopig maar even uitgesteld. :D

8. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Dat zeiden ze de 2de x dat we op cb kwamen ook tegen ons maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als een kind moord en brand ligt te krijsen.
    Moet wel zeggen dat we het wel probeerden tot hij aan gaf het zat te zijn en geloof me, dat was heeeeeeel snel maar dan had hij toch ff geoefend.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja misschien inderdaad een idee om vol te blijven houden al is het elke keer maar 1 minuut., maar als ze dan zo hard gaat gillen en ik leg haar op haar rug dan krijg ik een hele lieve stralende glimlach, en dat is me eigenlijk ook wel heel veel waard :D

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ah hier zaten ze ook te zeuren dat hij maar op zijn buik moest liggen. tja hij gaat dan direct spugen dus waarom zou ik dat doen? en als ik het wel doe dan tilt hij zijn hoofd op en kijkt rond dus dat kan hij ook zonder oefenen

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Mare, ja groot gelijk hoor, als Linde had gespuugd had ik het ook niet gedaan.
    Maar ze zeiden dat het beter was voor straks kruipen/lopen etc.

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ben ik ook weer, even denk ik.
    Ik hoor Kenji al door de babyfoon namelijk.

Vanmorgen dus weer gewerkt, en om 12.30 was ik bij mijn schoonouders. Daar zat ie te spelen met opa op zijn schoot. Zo leuk om te zien. :) Om 13.00 weer naar huis gereden, en Kenji meteen naar bed gebracht. Hij lag in de auto al te slapen vandaar.

Verder goed nieuws geloof ik. :D Een baas vroeg me of ik al goed nieuws gehad had. Ik zei dat ik niet wist wat ie bedoelde. Maar omdat er anderen bij stonden zei ik: "Ander werk?" En hij zei toen: "Ja, je mag op gesprek komen toch?"
    Maar dat wist ik zelf dus nog niet. Blijkt dat mijn mentor dat gisteren heeft verteld aan hem, en hij dacht dat ik het al wist.
    Dus morgen zal ik wel meer horen, maar ik ben zo blij. :D
    Tis nog niet zeker dat ik bij AH mag gaan werken, maar als ik op gesprek mag komen, zal het toch wel iets goeds betekenen??

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Buikliggen: Hier moesten we ook oefenen met Kenji. Eigenlijk te weinig gedaan, ook omdat ie het echt niet leuk vond toen ie kleiner was.
    Nu heeft ie nergens moeite meer mee. Komt vanzelf goed hoor!

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dat is super nieuws Jusi!, ben benieuwd wat er morgen verteld wordt.

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goed nieuws jusi! ik hoop voor je dat je bij de ah mag gaan werken!

@ikbenhetmaar: tja een vriendin van mij heeft haar zoon voornamelijk in de draagdoek en toch is hij met 6 maanden gaan tijgeren. gewoon doen warr jij een goed gevoel bij hebt uiteindelijk komt het toch goed.

ik moet boodschappen gaan doen maar ben veel te lui

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @jusi wat een leuk nieuws !!

Hier vind lorenza het helemaal niet erg om op haar buik te liggen :D Alleen als ze moe word gaat ze dann gillen en als ik haar dan omdraai is het weer goed.

17. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    En ik moet ECHT gaan stofzuigen en de wc uitbaggeren maar ben ook zo lui Mare.
    Wil de zon, ben die grijze dagen zo zat. Ik knap altijd zo op als het voorjaar weer begint. Dan barst ik van de energie maar ik ben bang dat dat nog wel even zal gaan duren:(

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Mare, ja ik maak me er ook niet druk om hoor, ken geen enkel kind die door niet buikliggen niet is gaan lopen ;)

Hier het hele huis al klaar.. :)

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb hier vandaag al de kamer verbouwd. Gestofd, gezogen en gedweild. Er ligt alleen nog een stapel was op me te wachten die groter is dan ik....Gelukkig wel allemaal schone was....

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie wilde ook nooit op de buik liggen. Ja toen ze 6 maanden was, toen had ze ineens bedacht dat op je buik slapen echt veeeeeeel lekkerder is. En Rosalie die liep toen ze een jaar was. Dus denk niet dat het echt wat uit maakt. Misschien dat je het echt moet oefenen als je kindje niet zo'n onwijs sterke nek heeft nog...

Deel Deze Pagina