hallo, heb een nieuwe forumnaam beetje een domme maarja dat liedje vind ik leuk daar kwam me inspiratie vandaan vriend en ik hadden best ruzie gehad..ben een nachtje weggeweest met levi totdat hij me belde of ik weer terugkwam.. onze fout was communicatie met elkaar...en heb volgens mij ook last van die spiraal met hormonen soms echt chagerijnig... gelukkig is nu alles weer goed...heb in deze situatie wel goed me schoonmoeder leren kennen zeg bah... heb niet alles terug gelezen... over dragen: ik wil dat ook graag gaan doen het is veel makkelijker ook ivm trappen en geen lift... ik krijg van m vriend voor me verjaardag de beco butterfly die kan je tot je kindje 20 kg is gebruiken dat is wel handig.. @ mare: hoop echt dat je een keer je rust krijgt en dat david lekker gaat doorslapen en die tijd komt een keer!! dikke knuf @ hier: ik leg levi af en toe op zn buik gwoon in de box..toen straks was hij moe en ik legde hem op bedje op zn buik... na 5 minuten hoor ik hem toch keihard krijsen heeft hij zichzelf helemaal ondergespuugd dit is al de 3e keer dat dat gebeurd als hij op zn buikje ligt..maar echt raar want hij had 2 uur daarvoor zn voeding op en hij had gewoon boertje gelaten enzo.. groetjes mrij ps vind ik ook geen leuke forumnaam meer haha
Jusi, hier ook een zeer bewegelijk mannetje, net als zijn broer. Ook hier een slaapzakje om hij anders de dekentjes van zich aftrapt e.d. Fightforlove, jeetje wel heftig die ruzie met je vriend. Ik heb de Beco butterfly echt een top draagzak .
Zit ik hier vanmiddag te kletsen over dat Linde niet op der buik wil liggen.. wat denken jullie.. ze draaide vandaag van rug naar buik en een lol dat ze had.. @ fightforlove, hihi nieuwe naam.. jeetje ruzie met vriendlief.. wil je er over praten of? Ik ga mijn slaapkop uit bed halen voor haar laatste fles. Misschien nog tot vanavond!
Woehoe wat een knapperd die schoondochter van mij!! Echt goed hoor!! Mama en papa SUPER trots natuurlijk .
Mrij/fightforlove, ook al een nieuwe forumnaam.. Jeetje, al die namen worden wel gemakkelijk veranderd naar mijn mening. Wordt wel verwarrend voor mij. Vervelend dat je zo'n ruzie had met je vriend. Heftig ook, dat je daarom een nachtje weg bent geweest. Knuf voor jou! Ikbenhetmaar, haha typisch is dat he? Moet je vaker zeggen dat iets niet goed gaat/lukt, misschien helpt het wel.
Ik ga lekker een warm bad nemen en naar mn bedje meiden. Morgen is manlief gezellig thuis, heerlijk weer. Welterusten.
Slaap lekker Sembem. Jurgen wou ook vroeg naar bed vanavond, maar hij zit nog steeds voetbal te kijken. En Kenji ligt ook net pas in bed. Die wordt 's avonds steeds actiever lijkt wel, als we moeten wachten tot ie moe wordt, is het 22.00! (Gisteren dan.)
Jeeeeeee mn deken voor mn binkie is bijna af!!! Nog een laatste naad dichtmaken morgen. HIj gaat morgen toch naar het kdv dus kan ik mooi zn kamer eens opleuken. Mn zelfgemaakte lakentjes op bed, behangboom afmaken... jaaaa... oja en een was wegstrijken. Heb alles opnieuw moeten wassen in de neutral omdat zijn droge huid wel eens van de robijn kan komen.... Heb trouwens ook een vraag... ben wel benieuwd wat jullie reactie zou zijn... Het is nu al 2 keer voorgekomen dat ik Luca ophaal van het kdv en ik bij thuiskomst zie dat er poeprandjes aan zijn romper zitten. Niet superveel, maar ik vind het onwijs ranzig. Ik hou van een fris kind haha... de eerste keer had ik zoiets van nou ok, maar nu... wil graag een schoon kind mee naar huis. Ik breng hem er ook schoon naar toe en voor het bedrag wat we betalen voor die 2 dagen verwacht ik dat toch ook wel een beetje... Ik snap dat ze er misschien niet altijd tijd voor hebben om alleen met hem bezig te zijn, maar zo onredelijk is het toch niet om hem te verschonen in schone kleren? Weet alleen niet hoe ik het nou moet aanpakken... Ben ik nou een pietje TE precies?
@ Elizabethje, pff zou er ook niet aan moeten denken dat ze hem /haar dan niet omkleden.. Zou er gewoon even over gaan babbelen met het kdv. Kleine moeite toch?
Elizabethje, hmm dat is idd wel smerig. Zodra ze 1 poepvlekje op de romper bij Mats ontdekken, verwisselen ze hem al. Ik doe nu voortaan maar 2 rompers in de tas. De vorige keer hebben ze hem 2x verkleed, toen hebben ze hem een (schoon)hempje van het kdv aangedaan.
Is alleen op donderdag zo hoor.. Heb sochtends geen oppas dus dan blijft de winkel gewoon dicht. Klanten weten nu niet beter meer. Smiddags is ze altijd bij mijn vader, me moeder werkt dan.
Ik ben er nog wel hoor. Maar zat te lezen in de lounge. Elizabethje, ik vind het ook normaal hoor dat ze het verschonen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf soms ook niet zie, maar schoonmoeder wel ofzo. (Gebeurde me vandaag, schijnbaar had ie dat van gisteravond na een poepbroek, en ik had het echt niet gezien!) Ik ga ook zo slapen, morgen weer werken van 8 tot 16.30, duss...