September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Lange dag dus Jusi, slaap lekker en werkze :)

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja dank u! Trusten!

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ikbenhetmaar, ooh de donderdag is mijn vrije dag dan doe ik de winkel wel 's ochtends drop ik Nini bij zijn vrouw :D.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Welkom terug fightforlove!

Elizabethje: ik heb dat ook al een paar keer gezien bij Roos en heb dit ook aanhangig gemaakt. Er liggen immers extra kleertjes voor haar klaar daar op het KDV

@buikliggen: Roos doet dat al een tijdje. Op een stevige ondergrond kan ze ook al een tijdje zelf terugdraaien. Maar...als ze op de buik ligt, wil ze nog veel meer: ze wil al kruipen. En dat kan ze natuurlijk helemaal nog niet. Dus daar raakt ze echt mega-gefrustreerd van. Als ze haar voetjes ergens achter krijgt, dan buikschuift ze al wel vooruit. Op een haar na komt ze nu ook van rug naar buik...

Pfff hier de hele middag voor Jan met de korte achternaam op de stoffeerder zitten wachten die mijn trap zou doen. Hij zou "na de middag" komen. Belt ie om kwart over 4 op, dat ie bij de klant voor mij staat, met panne aan de wagen. Om half 6 was ie er nog niet. Toch maar eens het bedrijf gebeld en gevraagd hoe lang hij werk zou hebben aan mijn klus. Toen werd er gezegd : zeker 3 uur. Toen heb ik gezegd dat ie vandaag iet meer hoefde te komen. Want dan zou mijn huis tot zeker tegen 22 uur een puinhoop en herrie zijn geweest en dat is niet bevorderlijk voor Roos en mij, want ik ben nog steeds verre van fit.
    Nu komen ze óf vrijdag ( als ik dan nog ziek ben) of volgende week woensdag

En vanavond een slaapdrama: Roos begint door te krijgen dat ik kan verdwijnen. Ze heeft ik weet niet hoe lang moord en brand gegild en geschreeuwd toen ik haar op bed legde ( nadat ze aan het gapen was en in haar oogjes wreef). Zodra ik de kamer binnenkwam, werd ze stil en begon al vrij snel op haar allerliefst te lachen. Uiteindelijk heb ik haar er zelfs even uitgehaald, want ze was klaarwakker en heel vrolijk. Toen ze weer tekenen van vermoeidheid liet zien, heb ik haar weer op bed gelegd en na een bijna niet aan te horen tierade van een minuut op 15 werd ze stil. Pfff......en dan moet je je al niet fit voelen... Gek hoor: normaalgesproken gaat ze probleemloos naar bed en ineens dit. Niet fijn voor een ieder van ons...

Ik neem nog ff een paracetamolletje en ga weer onder de wol.

Alvast een fijne dag gewenst voor morgen ladies!

5. Fijnfijn, heb echt pijn weer!
    Heb echt even de puf niet om te reageren. Zal het morgen even doen!
    Ik heb al sinds 5 jaar last van PDS (prikkelbaar darm syndroom), maar toen ik zwanger was en een tijdje erna had ik nergens last van.. Maar nu sinds 2/3 weken word het weer steeds erger!
    Mn buik doet zoooo'n pijn! Kan niet meer normaal naar de wc.. Grr.

Nou tot morgen dames, slaap lekker iedereen.

Liefs

6. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi dames! Wel meegelezen vanaf onze vakantiebestemming maar geen tijd om te reageren! We zijn enorm aan het genieten! Elke ochtend verse broodjes aan de deur hangen. Lekker uiteten. Elke dag ff zwemmen. Sem vind het werkelijk heerlijk! Hij geniet van alle aandacht die hij de gehele dag krijgt! We hadden vanavond nog nieuwjaarsreceptie van roy zen werk. Hij wilde er heel graag heen omdat ze het filiaal met de meeste omzet waren van 2009. Dit was in hardenberg dus eerst sem afgezet bij men moeder (uur rijden) daarna naar hardenberg (uur rijden) sem weer ophalen en zitten nu in de auto terug naar centerparcs. Pfff ontspanning noemen ze dit hahahaha nou slaap lekker dames (waareschijnlijk zijn jullie al in dromenland) groetjes!

7. Femya

Femya Niet meer actief

Hallo meiden,
    dikke knuffel voor Slaapzak, Miriam en Tineke. Wat knap van jullie om hier te schrijven over de angsten en gevoelens. Ik hoop dat er iemand in de omgeving of wat verder van je af is die jullie kan helpen en dat je weer snel lekker in je vel zit.
    Tineke het is zo fijn om er over te praten, hoop dat je dat kan en durft. Sterkte ermee en klets hier maar van je af. Zoals Mama van Britt ook al schreef, ee zijn er voor je.

Eerised hier ook een respect voor jou meid! Ik vind het zo knap dat je alles in je eentje doet doordeweeks.
    Jusi wat spannend zeg, ik hoop dat je snel een leukere werkplek krijgt.

Mijnkleine fijn dat je weer aardig op aan het knappen bent.

Ariel ik moet altijd zo lachen als je het over je muppets hebt, het klinkt zo lief!

Elizabethje wat maak je allemaal zelf? Ook kleding voor Luca?

Hier gaat alles goed, Yanoah draait zich bijna om van rug naar buik, over een paar dagen gaat het hem lukken, van buik naar rug kan hij al sinds hij 5 weken is, dus dan gaat meneer door de hele kamer rollen denk ik. Morgen gaan we koffers pakken en vrijdagmorgen vliegen we, ik heb er zin in.
    En nu ga ik slapen, als ik niet meer kom kletsen morgen stuur ik nog wel een berichtje vanuit Curaçao over een paar dagen.
    Liefs Twinkle en Yanoah

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden !!

@ikbenhetmaar, ja knap hoor van Linde !! ze is gedraaid :D

Lorenza draait nog niet hoor, ze pobeert het wel, maar het lukt nog niet, maar ja komt wel.

Nou ik zit weer op me werk, had lekker 2 daagjes vrij en dan vandag weer de laatste dag en dan weekend :D Pfff... ben ook erg moe, maar dat komt omdat mano al 3 nachten wakker is geworden rond een uurtje of 24.00/01.00 door het hoesten en dan wil hij drinken en krijgt hij hoestdrank en dan duurt het wel weer ff voordat hij weer slaapt.

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Waar is iedereen ??

10. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Ikke achter het naaimasjien haha.. tis inderdaad stil....

dank voor de reacties dames! Ik ga het bij een volgende keer inderdaad melden want ik heb inderdaad genoeg extra kleding in zn la gedaan dus verschonen moet geen probleem zijn. De eerste keer was echt heel goed zichtbaar, de tweede keer wat minder dus ik wacht de volgende keer even af... Ze zullen het misschien net even niet gezien hebben op een hectische middag ofzo, maar bah wat vind ik dat vies. En het hoeft niet want schone rompers genoeg!

Twinkle; ik maak geen kleding voor Luca, maar vermaak wel wat dingen voor 'em. Zo heb ik best wel aardig wat rompers gekregen, maar sommige al te klein of maar 1 x gedragen. Die knip ik door midden en zet ik een bovenstuk op een ander onderstuk, maar dan net iets langer. Hierdoor lijkt het alsof hij al een hempje met een broekje aanheeft! Verder veel lakentjes, dekens en knuffels... Fijne vakantie trouwens!!!! Oeh ben ook een tikkeltje jaloers aangezien het daar vast warmer is dan de 4 graden hier....

Jeetje omrollen?! Dat lijkt me zo leuk om te zien, maar meneertje maakt nog geen aanstalten. (ver)gebruikt al zijn energie met kleppen haha...

Joyce, vervelend zeg! Hoop dat ie snel opknapt!!

11. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Nou, hier is een vermoeiend weekje voor ons geweest (we zijn normaalgesproken verwend met een doorslapend kindje), een keer om drie uur op, een keer om vier uur, en vanochtend om zes uur...Britt wil opeens niet meer echt doorslapen lijkt het wel... maar goed, dat trekt wel weer bij, ik ga haar wel wat meer in de box houden overdag want dan is ze 's nachts wat vermoeider, ons slaapkopje ;) Ik ben zelf helemaal gebroken, hele drukke week gehad op het werk, vandaag en morgen gelukkig vrij, ben er ook aan toe! Heb nog helemaal niks in huis gedaan, terwijl het een teringbende is van jewelste. Ik ga eerst dadelijk Britt de fles geven en dan even met haar naar het winkelcentrum, want moet nog boodschappen doen. Hoop dat dat goed gaat met Britt in de kar haha...
    We zijn trouwens weer terug naar 5 flessen.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    He getsie, wat vies zeg Elizabethje! Heb het hier gelukkig nog niet mee gemaakt. Hier verschonen ze z'n shirtje al als er een klein beetje spuug op zit.

Vanochtend met Noah naar het CB geweest. Hij weegt 8510 gram en is 68,5cm. Prikjes gehad, ff brullen maar was ook zo weer over.
    En we mogen fruit gaan geven en over een week of 2 ook groente.
    En we moeten hem na iedere fles een beetje water geven omdat ie af en toe een paar dagen niet poept. En dus ook geen banaan....

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oww Eerised: kan je wat PDS betreft een handje geven. Een maand of twee geleden had ik ineens weer een enorme opvlamming.Dat was vlak voor ik voor het eerst ongo werd. Tot op heden is het nog best rustig en ik hoop dat het zo blijft. Het is zo'n vreselijk nare aandoening :(!

Woooww Ariel: die Noah is een beste beer! Als ik dan kijk naar Roosje met haar 6650 gram en 61,5 cm vorige week.... Maar hij krijgt de fles he? Die kindjes gaan toch ook wat harder..

Wel..de melkproductie houdt de gemoederen bezig. Hij herstelt wel weer..maar wel doordat ik veel drink (ook al ben ik bij vlagen nog erg misselijk) en omdat Roos zeker elke 3 uur komt drinken. Helaas OOK weer 's nachts :$, dus ik voel me vanochtend een stuk beroerder dan gister, helaas.

Roosje is weer naar opa en oma toe, die haar normaal vandaag ook hadden opgevangen, dus ik hoef vandaag niets meer te doen dan kolven en rusten. Hopelijk knap ik dan weer wat op, want ik heb wel het gevoel dat de combi ziekzijn & BV geven, met name nu ik weer gebroken nachten heb, mijn herstel wel behoorlijk vertragen

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Noah krijgt inderdaad fles, maar dat is pas sinds een paar weken dat hij volledig fles krijgt. En BV kindjes die groeien in het begin harder en FV kindjes die gaan rond de 4 maanden het hardst groeien. Zo rond de BV dip....

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie was met 4 maanden 7250 en 65 cm. En bij de geboorte 3280 en 50 cm...

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ach..Roosje is dus een kleintje..net al ik vroeger. Wie in mijn fotoalbum kijkt kan zien, dat ik die achterstand inmiddels ruimschoots heb goedgemaakt...qua omvang dan :)

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij is Roos gewoon gemiddeld ;) Rosalie zat in iedergeval tegen de bovenlijn aan ;)

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

pfff en weer een nacht waarin david om de 2 hooguit 2,5 uur heeft gedronken. wat ben ik blij als hij niet meer verkouden is. dit is echt niet meer leuk. en vanochtend heeft hij dan ook gelijk een enorme poepluier geproduceerd dus mochten we samen gaan douchen.

en dan leuk nieuws, gisteren heeft david voor het eerst (ja echt voor het eerst) 1 dag helemaal niet ontroostbaar gehuild. hopelijk zullen er meer van zulke dagen volgen!

@hellen: mooie foto van roos! en mooi dat je werkgever je zo goed ondersteund!
    productie: tja ik wil je graag wel wat van mij geven hoor. op het moment is het hier wel goed geregeld maar ik vrees dat het weer doorlekken wordt als hij straks niet meer verkouden is.

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja mano was met 4 maanden 7400 gram en 66,5 cm, ietjes groter dan lorenza nu :D

@ariel, zo hijs idd best groot, scheelt gewoon 4 cm met Lorenza en meer dan een kilo :D

Ja Lorenza zit op de + 1 lijn net als mano dus.
    Noah zal wel op de plus 2 zitten ofzo ??

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @mare, fijn zeg dat david een keertje niet ontroostbaar heeft gehuild !! :D

Deel Deze Pagina