@ Mrij, gewoon lekker laten lullen toch, ene oor in, andere oor uit.. wil jij ook nog even een berichtje schrijven in t gastenboek?
@ Ariel ja hoor Gebruik olvarit en Nutrilon Moet ik ze naar je opsturen ?? @ikbenhetmaar, toen ik bij de huisarts was toen Lorenza ziek was en minder dronk, werd tegen mij gezegd dat ze minimaal de helft moest drinken van wat ze normaal drinkt en idd genoeg plasluiers.
ik maak de fruithapjes zelf heb eerst de potjes gehaald zodat ik lege potjes heb 1 keer in de week koop ik fruit gooi het in de blender en doe het in de potjes de rest bewaar ik dan in de vriezer...en dan een liga er door heen in de blender en klaar en het is superlekker!
Oh ikke maak ook zelf hapjes hoor. Banaan met sinaasappel en liga , vind ze heerlijk En dat doe ik eigenlijk niet in de blender, maar gewoon prakken en mengen, zitten wel een klein beetje stukjes in, maar ze eet het goed.
Ik ga het straks ook zelf maken hoor, inderdaad eerste even een paar potjes laten leeg eten zodat ik wat heb om het in te doen. En dan 1 x per week even in de keuken babykokkerellen. Groetjes Anita
gewoon net als de gewone liga, zou het merk eigenlijk niet weten, maar staat in de ah gewoon bij de andere babyvoeding
Even een andere vraag, heeft totaal niets met baby's te maken.. Hoe kan ik mijn IBAN en BIC nummer van mn rekening vinden??? Ariel, als ik er veel heb, zal ik ze wel opsturen naar je. Mrij, inderdaad lekker laten lullen! En als je schoonmoeder commentaar hebt ook laten lullen. Je kan beter eerlijk zijn hoor.. Mrij, ja ik heb ook potjes bewaard om het in te doen en heb van die bewaarbakjes van avent. Ze heeft tot nu toe op: peer, banaan, sperzieboontjes, tuingroenten, worteltjes, bruine bonen.. Ze vind het allemaal lekker!! Maar wil het zelf gaan maken, dan weet ik tenminste wat ze binnen krijgt en het lijkt me gewoon leuk om lekker te kokkerelen voor de kleine ..
Die heb ik ook, Liga Biscuits Eerste stap.. Heb het bij de Dirck gehaald bij de BasvdHeijden.. Kon het hier ook nergens vinden, in de Super de boer niet en bij het Kruidvat ook niet...