September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

jammer dat je schoonouders er bij kado krijgt haha
    zo heb eindelijk dus een middagje voor mezelf dat is lang gelede levi is bij een goede vriendin van me en me andere vriendin komt over een kwartier

even tussendoor huis is van ons beide huurhuis..staat ook op beide naam..

sorry dat ik weer iets kwijt moet vind het heerlijk dit forum
    maar had dus al drama met de onderbuurvrouw dat ze me post heeft gejat..nu kwam ik net beneden staan daar 4 doorzichte plastic zakjes voor haar deur met vieze luiers...

ooow het stinkt daar beneden vind dit echt zo vies nog ff en ik gooi ze naar binnen als ze een keer het raam open hebben staan..

de vuilniscontainer is om precies te zijn 20 seconden lopen vanaf de portiekdeur...dat is dus teveel moeite.:$

bah bah bah...

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @fightforlove, ok das idd niet zo fris, stinkt erg ja.

Ok het huis is van jullie beide, dan is het echt heel aso om de sloten te veranderen zodat jij er niet meer in zou kunnen met levi.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.504
    113
    whahahahahah aangezien het een huurhuis is mag hij niet eens de sloten zomaar verwisselen want de deuren en de muren zijn van de woningbouw :D:D (evenals het plafon en de muren)

En dat weet ik toevallig omdat ze bij de buurvrouw een brandje hebben gesticht door de brievenbus toen zij op vakantie was en wij op het huis pasten.

Haar verzekering gebeld (hadden de kinderen gedaan) en toen is de verzekering met de woningbouw om tafel gegaan om ervoor te zorgen dat ze alles in 1 keer schoon mochten maken.
    Anders had dus het ene bedrijf (van de woningbouw) de muren, deuren, plafon en vloeren gedaan en moest het andere bedrijf (van de verzekering) de inhoud (meubels e.d) schoonmaken.

Dus als hij een slot wil vervangen moet hij eerst de woningbouw bellen en die komen dan kijken of je slot KAPOT is en als die KAPOT is dan vervangt de woningbouw het slot.

Groetjes Anita

4. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

was dat maar zo'n feest..het is een particuliere woningbouw oftewel als je belt en je zit met iets kan j het zelf uitzoeken..

zo ook dat me onderbuurvrouw dus nog een sleutel had van mijn brievenbus ik woningbouw gebeld zeggen ze dat is niet voor onze rekening laat er maar een ander slot op zetten net zoals de voordeur..
    sloten veranderen stelde me schoonmoeder voor aan me vriend toen ik ruzie had..hou er echt niet van dat zij zich met onze zaken bemoeit...igg niet op zo'n manier...

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik denk als mij dat zou gebeuren ik die zelfde dag nog bij mijn schoonmoeder op de stoep had staan razen waar ze zich in godsnaam mee bemoeid. :D

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Ik denk dat mijn schoonmoeder dat zoiezo al nooit zou zeggen :) Ik heb een lieve schoonmoeder.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.504
    113
    Nee mijn schoonmoeder ook niet, die zou eerder geneigd zijn mij en de kinderen bij haar in huis te nemen en zoonlief even het onderste uit de kan;)

Betekend niet dat we ons niet aan haar irriteren hoor, ze is altijd heel overdadig met cadeau's (het liefst elke week eentje voor de kinderen)
    En dat vinden wij dus niet nodig, mag heus wel af en toe maar Kylian vraagt dus nu als ze komt waar zijn cadeautje is.
    En na 3.5 jaar haar hier constant op te wijzen schijnt ze het nu dan eindelijk door te hebben.

Ik heb alleen tegen Kylian gezegd dat als je geoppereert wordt je ook heel veel kaartjes krijgt (hij is helemaal into de postbode), ik zie al tegen Jan dat ik tzt wel een berichtje uitdoe op Hyves naar al mijn vrienden met de vraag of mensen hem een kaartje willen sturen.

Groetjes Anita

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik wil hem ook wel een kaartje sturen hoor pluk ;)

Bij ons valt het wel mee met de kado's ze koopt alleen vaak kleren voor de kids :D Maar dat vind ik niet zo erg.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Meis is toch helemaal niet erg als je 'klaagt' dit forum is juist ook voor 'klagen'! Jij moet tenslotte ook ergens je ei kwijt. En ik weet uit ervaring dat mensen in je directe omgeving dr ook niet altijd wat van snappen. Dus meis blijf gewoon lekker de leuke en minder leuke dingen posten! ;)
    En wat fijn dat het eindelijk wat beter lijkt te gaan met David! Ik hoop dat je heel snel echt van hem kunt gaan genieten en dat je zelf weer een beetje de oude wordt!

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    En hier natuurlijk een berichtje rond laten gaan Pluk,
    Ik Wil ook best sturen hoor! :D

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat goor fightforlove! Hoe lui kan je zijn als je niet eens 20 sec wil lopen om vieze dingen weg te gooien. Ik neem hier iedere dag een zak mee naar beneden als ik toch al de deur uit ga. Moet dat echt niet in me huis hebben, kattenbak troep en luiers....

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O ja Joyce heb "al" 3 zakjes voetbalplaatjes voor je!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb ook een ontzettend lieve schoonmoeder gelukkig! :)

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik had net een oud omaatje hier in de winkel.. nou dat zou je schoonmoeder maar wezen..:p wat een koppig mens haha!

Haar kleindochter zat nu in maat 68 en ze wou een jurkje voor de zomer voor dat meisje, wat denk je neemt ze 62.. ik uit gelegd dat maten oplopen en dat ze dan beter een 74 of een 80 kon nemen.. maar nee mevrouw was zeker van haar zaak en moest en zou een 62! nou ben benieuwd wanneer die weer op de stoep staat om te ruilen :D

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whahaha :D Irritant zeg, van die mensen die niks van anderen aannemen...

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hahaha ja dat maak ik best vaak mee hier in de winkel hoor!
    oma's kijken vaak naar hoe iets uitvalt en kunnen het dan wel schatten.. tenminste dat denken ze zelf.. maakt 74 kopen voor een kindje van 3 is ook geen raar iets hier hoor! ;)

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D eigewijs mens :D

@ariel, ok, heb ook al wat streepjescodes voor jou :D Hoeveel heb je er nodig eigenlijk ??

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    de streepjescodes van de potjes olvarit vanaf 4 maanden telde ook mee toch ??

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Euhm....100 in totaal haha :D

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja die tellen mee inderdaad. Alleen de FV van 0-6 maanden niet....

Ik zal dan morgen de grote boodschappen voor Roos dr verjaardag wel ff bij de AH halen. Lekker veel voetbalplaatjes ;)

Deel Deze Pagina