September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    @Eerised, die krullen kunnen nog heel erg veranderen, ik had als kind ook een flinke slag en nu zo steil als je maar kan bedenken en bij sommige mensen is het juist andersom :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :D Ik ben altijd zo bang dat ze het papier dat er om heen zit leuker vinden....

Vorig jaar had ze van Vtech dat treinstation gehad. En daar heeft ze 3x mee gespeeld. En pas sinds een paar weken is ze er weer mee aan het spelen...

3. Mijnkleine, jij bent weer druk!
    Wel vervelend dat dat weer zo je dagritme bepaald van je werk.
    Mijn vriend is al z'n hele leven blond, varieert wel van licht naar donkerblond. En ik ben van heel lichtblond naar heel donkerblond gegaan, maar m'n haar is nu geverfd, ik wil blond blijven, haha!

Kenji z'n haar is zo weer lang ja, dat groeit echt héél snel, geef maar een beetje aan mijn bolle grietje.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Eerised, ik zou me daar ook niet druk om maken hoor. Gabriella (sorry ben die toetsen combi weer vergeten.... :) ) die geeft zelf wel aan wanneer ze dr aan toe is...

5. Mijnkleine ja ik weet het. M'n broer heeft nu ook krullen/slag als het iets te lang word!
    Maar nu lijken het wel krulletjes, het is iig niet stijl.
    Hoe is het voor de rest met m'n schoonzoon?

6. Haha, maakt niet uit hoor. Ja ik ben daar best makkelijk in. Als het binnen de perken blijft en ze vraagt er om.. Heeft ze het nodig!
    Dit zal Roos toch wel mooi vinden. Moet je niet te mooi pakpapier er omheen doen, haha

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Thanks voor de schema's meiden...

@mamatob; het is ook in overleg met het CB. Overdag lijkt hij meer te willen dan de flessen van 180. Hij is niet zwaar hongerig, maar lijkt wel een beetje pissed als de fles op blijkt. Voeding voor hongerige baby's was daarom niet echt nodig en daarbij is Luca natuurlijk ook een grote vent en misschien gewoon toe aan wat anders. Ook snachts wordt hij nog standaard 4 uur na de laatste fles wakker. (sinds deze week ook extreem vroeg wakker en na de laatste fles ook onwijs wakker... ik hoooop een sprongetje haha) We mogen het proberen. Ze zei dat hij waarschijnlijk ook ging doorslapen... we zien het wel. IK heb nu al zoveel slaaptekort dan maakt een tijdje wachten ook niet meer uit. Ik heb liever dat hij tevreden is.... mama slaapt later wel...ofzo.... ooit.

8. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Zou wel heel leuk zijn mooie krullen! :D Vindt Kenji vast ook prachtig :D ;)

Met je schoonzoon gaat alles top! Ben elke dag weer dankbaar met hem, hij is de vrolijkheid zelve, een echte doorzetter en heel tevreden :D Zoals iedereen zijn eigen kind het einde vind kan ik natuurlijk alleen maar goede dingen over hem opnoemen haha :D Maar een voorbeeldigere baby konden we ons ook echt niet wensen, zo moeilijk als ik de zwangerschap vond in alle opzichten, zo makkelijk gaat het ons nu af met die kleine man :D

Ideale schoonzoon dus :') :D :D !!

Hoe is het met Gabriëlla verder? Heb je haar al eens meegenomen naar de paarden?

Kenji vindt onze paarden echt het einde, als ik met hem bij de rijbak sta blijft hij ze volgen en nakijken. Prachtig om te zien trouwens hoe de honden en paarden instinctief voorzichtig met Kenji zijn. Heel zachtjes snuffelen, echt super lief!

Even opruimen tussendoor :)

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @ariel: gefeliciteerd met rosalie. david is hier een liedje aan het zingen dus ik denk dat het voor haar is :D

@eerised: blauwe ogen en lichtbruin steil haar. tot nu toe dus precies als zijn mama :) heeft ie ook wat van mij gelukkig

@elizabethje: nee je moet idd trouwen omdat je het zelf wilt en niet omdat het handiger is. ik vroeg het mij alleen af omdat jullie wel verloofd zijn dat doe je dan toch met een reden dacht ik.

@mijnkleine: vrij zijn is wel leuk, minder verdienen niet. hier ligt echt sinds gisteren helemaal geen sneeuw meer.

@ariel: werkt het bij jou niet om eerst dubbele punt in te toetsen en dan de letter? dus zonder spatie : e ?

hier: een goede nacht achter de rug. ja het klinkt heel krom, maar david heeft van kwart over 10 tot 3.20 geslapen dan gevoed tot 6 uur geslapen en dan nog eens tot half 9. na 4 uur heeft hij helaas heel onrustig geslapen met veel huilen tussendoor maar ja ik had iig rust

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :e nee werkt niet.... :D

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    ë hmmm alt 0235 maar is onthouden dan...

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    :p ben ook een beetje dom ik bedoelde deze " e

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    "e nog steeds niks...

14. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @Elizabethje: Ocherm.. :) Ja dat klinkt wel alsof ie er aan toe is inderdaad ! Britt dronk de laatste vijfde fles wel altijd op, maar ik kreeg haar steeds moeilijker wakker.Maar áls ze wakker was dronk ze wel de hele fles nog op. Dus ik denk dat wij er te vroeg mee begonnen zijn!

En het zou best kunnen dat hij in een sprongetje zit hoor, die 19 weken sprong kan al een aantal weken er voor beginnen en eindigt meestal met 20/21 weken. Britt heeft er midden in gezeten, ze heeft vannacht eindelijk weer eens door geslapen, dus ik hóóp dat ze over haar sprong heen is :D ze doet ook steeds meer, gisteren vloog het speelgoed opeens allemaal uit de box :D ze heeft het gooien ontdekt... spuugdoekje laat ze ook nooit meer op schouder liggen sinds ze door papa uitgelegd heeft gekregen dat ze die kan vastgrijpen en weg gooien (en mama maar bukken!)

@ Eerised: Wat leuk dat Gabriëlla krullen heeft. Enig. Ik vind het sowieso echt een onwijs schattig meiske op de foto's, echt ook van die heerlijke wangen, waar je uren mee kan knuffelen :D
    Ik hoop echt dat Britt mijn blauwe ogen houdt, want anders kan niemand meer zien dat ze van mij is :D whahaha... ze is in elk geval duidelijk een kind van haar vader, als je babyfoto's van mijn hubby er naast legt is het identiek hetzelfde kind!

@ Ariel: GEWELDIG die keuken!!

15. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Ariel:

Maar doe je dan wel SHIFT+" en dan direct er achter aan de e tikken?

da's gek, normaal moet ie dat wel doen, ëëëëë :D

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    yep, maar mijn stomme pc wil het gewoon niet...

Zoo slingers ophangen is nog best wel risky business als je niet zo heel handig bent :$ Viel net bijna van me trapje...

17. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    jij ook al zo onhandig? sinds david geboren is doe ik dat soort dingen ook gewoon niet meer omdat mijn balans ook nog eens niet helemaal terug is.

hier trouwens wat spam van david op de bank, hij wilde zijn hoofd echt niet draaien :p

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihihi wat leuk!! Ligt hij daar te slapen?

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja hij sliep heel diep

20. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196