hihihihi mare wat een eigenwijs ventje zeg (zelfs als die slaapt) Kleur haar - licht met een rossige gloed maar nog te weinig om het echt te zeggen Ogen - die zijn bruin aan het worden stijl of krulletjes - moet er eerst meer haar komen Hellen ik hoop dat je bv zich snel weer hersteld. Voor de rest is het me allemaal alweer ontschoten. Hier een echte rot nacht gehad en dan niet door de kleine meid maar door onze grote vent. Die heeft vannacht veel gedroomt resultaat dat ik elke 2 uur naar hem toe kon omdat hij weer zat te huilen in bed. Vanmorgen zei hij dat hij met een zwarte man had gepraat vannacht Vanmorgen even op zolder opgeruimt (kerstspullen stonden nog midden in het pad) en de kinderstoel uit de stalling gehaald en in elkaar gezet. Kinley vond het prachtig om erin te zitten en heeft meteen een nieuwe hobby gevonden, smijt het speelgoed op de grond maakt lekker veel lawaai en mama pakt het wel weer op 8) Morgen gaan we op kraamvisite bij mijn nichtje, ze wist niet wat ze wilde voor een cadeau omdat ze alles al had (tja het is nr 3), dus heb ik net bij de bakker een mand laten maken met allemaal lekkers erin. (cake, beschuiten, roze slofjes van schuim, koeken, snoepjes voor de andere kids, krentebrood en een zak met roze en witte hartjes) En dan vanmiddag komt mijn vader kijken of we zijn laptop aan de praat kunnen krijgen, heb hem nog wel even op het hart gedrukt alle papieren mee te nemen (registratienr) Groetjes Anita
Goedemorgen dames, ik ben al vanaf 6.00 aan het werk..eerst thuis en nu vanaf de zaak. Linde was om 5.30 wakker en moest en zou eten, en daarna kon ik niet meer slapen, dus ben begonnen met de site te updaten. Maar nu ik in de winkel ben komt er erg weinig werk uit mijn handen,omdat ik zo moe ben @ Ariel, van harte met Roos! @ Mare, wat een super schattige foto
@Mare verloven was ook echt wel met een reden hoor! Leuke foto van David! @mamatob mmm even afwachten of het ook echt een sprongetje is. Ben benieuwd. Wat betreft de laatste fles hier hetzelfde hoor. De tijd zal het leren of het advies van de kinderarts van het cb werkt... zoniet weer terug naar 5 flessen ook geen punt. Fruithapje net ging er trouwens goed in haha... Poeh ga weer snel verder met de strijk!
Ariel gefeliciteerd met Roos Elizabethje hier zijn we ook ruim 7 jaar verloofd geweest voordat we gingen trouwen hoor. We waren het gezeur van de familie zo zat - wanneer gaan jullie nu eens trouwen want we hebben zin in feest- dat we stiekem in Amerika zijn getrouwd. Op die manier kon de enige die niet zeurde (mijn zus die daar dus woont) er wel bij zijn Toen kregen we weer het commentaar dat we hun een feestje door de neus hadden geboort waarop wij hebben gezegd dat als ze een feest wouden ze er toch zelf 1 konden geven. 8) Groetjes Anita
@Eerised: sterkte met je buik, meis! heb je spasmomen? @kleurtjes: Roos is donkerblond, net als haar papa.Volgens mij heeft ze steil haar. Haar ogen zijn nu nog redeljik donkergrijs, maar er beginnen al bruine spikkels in te komen. Haar pa en ik zijn beiden bruin-ogen. Maar...mijn pa heeft en Han's ma had blauw-grijze ogen. We hebben statistisch gezien 25% kans op iets anders dan bruin. Toch denk ik dat het bruin wordt. Ariel: van harte met Rosalie! Mare: wat een grappige foto van David! Knap langzamerhand weer een beetje op. Ik hoest veel, ben nog duizelig en heb een wattenhoofd. En kan bij vlagen erg misselijk zijn en nog geen eetlust hebben. Mijn familie grapte al: "je bent zeker weer zwanger". Nou..in dat geval zou het echt een wonder heten én werd ik knettergek...want dat zou ik echt niet aankunnen zoals de toestand nu is. Maar goed...we doen "het" met condoom, dus het zou echt een wonder zijn. Toch is het wel raar om daar alleen al aan te denken En ik zit wederom te wachten op de stoffeerder. Als ik om half 2 nog niemand heb gezien, ga ik maar eens bellen. Op de één of andere manier heb ik er geen goed gevoel bij....
Ik heb duspatal, alleen merk er tot op heden nog weinig van.. Ik heb ook even gedacht dat ik weer zwanger zou zijn, voelde me zo raar en idd, weinig eetlust en misselijk! Maar 2 negatieve testen dusja. Weer aan het wachten op de stoffeerder, wat een service maar niet heus. Kan altijd zooo pissig worden om zulke dingen!!!!!
Oke Hellen, dankje voor de tip! Zal daar binnenkort even om vragen, want de Duspatal gaat niet werken volgens mij.
Whahahaha lache. Weet je zeker dat die zwarte man niet tussen in heeft geslapen Anita? Ach .......daar kom je over 9 maanden dan wel achter hahahaha grapje.
Nou we zijn druk aan het uivogelen waar hij die dan gezien heeft maar alles levert nog een nee op (dus hij heeft hem gelukkig ook niet in zijn slaapkamer gezien ) En ach bij een 3 jarige kan zwart op van alles duiden, huidskleur/haarkleur/kleding/omgeving enz enz. Groetjes Anita
Ariel leuk kado !! En ff over dat ze er niet mee speelt, dat probleem heb ik ook hoor, hij begint nu ook echt pas met van alles en nog wat te spelen. @eerised, hier is Lorenza blond, beetje rossig wel maar niet echt heel erg en blauwe ogen En een beetje krulletjes, maar ik heb ook krullen enmijn vriend ook een beetje, dus zou kunnen.
Hebben jullie ook die korting stickers van Prenatal gekregen? Wij gaan volgende week zaterdag voor een autostoel voor Sem kijken en kunnen er dan mooi een 15% korting sticker opplakken. We krijgen de stoel van mijn ouders dus het scheelt hun ook weer in de portemonnee. Hij gaat nog niet in de autostoel hoor maar die korting is maar tot 9 febr dus halen we hem daarom nu al en zetten hem gewoon even bij mijn ouders tot hij er in kan.
@ Sembem, ja hier ook ontvangen en wij gaan er ook een autostoel van kopen haha! Willen jullie je mening even geven? welke vinden jullie leuker, deze:
Ik zou gaan voor de 2e Toch maar weer gebeld. "Oeps..foutje mevrouw. Hij zou vanmorgen al bij u komen? Dat is niet aan mij doorgegeven. Hij is op zijn vroegst om 3 uur bij u" Lekker dan. Zit ik dus met troep, kou en lijmlucht als Roos al thuis is. Want mij is gezegd dat ie zeker 3 uur bezig is. En dan moet ik die kerel alleen in mijn huis laten als ik Roos ophaal. Dat was dus de eerste en de laatste keer dat ik daar iets aan vloerbedekking bestel, he! GRRRR:x
Dankejwel voor je antwoord hellen!, dan neem ik die mee.. haha vind alles namelijk heel leuk en als ik dan zoveel zie kan ik niet kiezen.. Heb je me pakketje binnen gehad trouwens?