@ Sembem, weetje wat het is.. ik kan alles wel mee nemen zo leuk vind ik het allemaal! @ Mare, ja maar wit is wel weer lekker snel vies haha
@ Hellen, super! wil je misschien nog een berichtje schrijven in mijn gastenboek? te vinden onderaan de site.
Ik zat net wat te surfen op ZP en lach me af en toe echt rot om de discussies die mensen hier wel eens aan gaan zeg. Tsjong jonge waar maken mensen zich soms druk om.
Ik heb definitief gekozen nu voor nummer 2 ! Leuk is die he.. kan niet wachten tot mijn meisje hem aan kan. @ Sembem, ja hele discussies die nergens over gaan he hahaha
ja van die oeverloze discussie's die toch nergens om gaan Ik zou ook voor de 2de gaan overigens, zie op nr 1 al de onuitwisbare wortel vlekken. Dames alvast een prettig weekend, ben aan het wachten tot papatje binnen wappert met zijn laptopje en dan is het alweer weekend en is het maar te zien of ik even tijd heb om te computeren (lees wanneer ik mijn man erachter weg heb gemept ) Kinley ligt hier al vanaf 10.30 uur te slapen, ze zal het wel nodig hebben. Groetjes Anita
Dat merkte ik haha! had hem er nog geen 2 minuten op staan.. alleen maandag en dinsdag avond heb ik savonds actie 3 halen 2 betalen.. mag ik uiteraard nu nog niet verklappen maar vind het anders wel flauw, dus zal ik hem nog even voor je bewaren? misschien zie je nog meer straks..
Nou...heb een vraag gesteld over mijn productiedip en daar wordt weliswaar heel goed bedoeld maar soms wel erggggg fanatiek gereageerd. Maar goed..ieder het zijne. Ik krijg gelukkig ook heel goede adviezen. @kleertjes voor de lente/zomer: ik vind het heel lastig om in te schatten welke maat ik voor Roos moet nemen. Ze is nog erg kort ( bijna of inmiddels 62 cm) en tja...wat neem je dan voor maat voor als het warmer wordt? 74?
morgen gaat de mailing over de actie namelijk de deur uit dus anders had je het dan al in je mail gelezen.. maar vind het niet netjes om je het niet nu al te vertellen..
dan ga ik nu nog even snel verder met updaten, aangezien ik morgen daar geen tijd voor heb dus het moet vandaag af! of nja voor een groot gedeelte en heb nog 2,5 uur de tijd.