@ Joyce, de actie gaat eigenlijk pas maandag in van 3=2 op de hele webwinkel.. maar goed jij besteld redelijk vaak dus als je nu iets ziet wat je graag hebben wilt, bestel het dan, anders ben je misschien te laat want er gaan weer +- 40.000 mensen die mailing krijgen.. van verschillende webwinkels.. en dan betaal je het gewoon pas na maandag.. dan maakt het geen verschil
is goed hoor, en als je in een aantal keren wilt bestellen is het ook goed.. morgen ga ik imps & elfs erop zetten.. savonds pas.. als Linde op bed ligt, en als je daar eventueel op wilt wachten kan er al wat van Dirkje weg zijn want dat vliegt hier de winkel uit.. dus gewoon bestellen en kijken we na die tijd wel even wat het allemaal is geworden.
Oh nee he....geen imps&elfs hoor ikbenhetmaar. We hebben deze maand al zo veel gekocht voor hem. Vanmorgen nog 2 Z8 longsleeves besteld
ok, dus ik ga van alles bestellen en dan kijken we wel wat het word Nee ik bestel nu ff 3 dingen en dan kijk ik moregn ook nog wel ff ok ??
Wie vroeg hier nou laatst ook al weer om foto's van de kinderstoel, ik weet het niet meer (shame on me.....)
@ Hellen, wat een ontzettend lief berichtje in mijn gastenboek.. dankjewel! @ Sembem, geen idee.. maar ik heb anders ook wel interesse..
misschien overbelast? het is wel erg druk online, maar daar kan het haast niet aan liggen want heb de site zo uitgebreid dat er duizenden mensen tegelijk op kunnen neuzen..
heel raar hoor, ik kan er dus wel op.. anders even alle internet pagina's sluiten.. internet opnieuw openen en dan via www.jutenjuldeventer.nl moet je er echt komen!
hmm geen idee wat het was dan.. misschien stilte voor de storm? dat ik vannacht weer tot weet ik hoelaat bestellingen aan het inpakken ben?