Ha meiden, Daar was ik ook weer eens eventjes. Ik heb 40 pagina´s bijgelezen. Ik probeer zoveel mogelijk te reageren, maar als ik iemand vergeet.....sorry @Eerised; wat is de tekst voor het shirtje uiteindelijk geworden? Hier is Jurre een blonde bink met stijl haar en blauw-grijze ogen. Hij heeft de oogkleur van mij en het haar van papa (ik heb namelijk een bos krullen) @Miriam; Jurre heeft ook geen speen, hij vond er niets aan, spuugde hem iedere keer gelijk weer uit @Sembem; wat een schattige foto zeg! @Ikbenhetmaar; hier vind Jurre er ook niets aan om op zijn buik te liggen hoor. Dan draaien we hem weer op de rug en wat denk je hoppa, hij draait gelijk weer op zijn buik en dus weer huilen @Jusi wat fijn dat je op gesprek mag komen. Weet je al wanneer? Hoop wel dat Appie en je werk er uit komen qua financien. Ff spannend dus nog Hier ook 1 tje die erg druk is hoor en niet stil kan zitten. @Eerised; Gabriella groeit als kool zeg! @Ariel; te laat, maar toch nog gefeliciteerd met Rosalie @Mare; die foto op de bank; geweldig @Pluk; gelukt om de laptop te installeren @Hellen; wat fijn dat de trap nu eindelijk gestoffeerd is. Ik duim voor je mee dat het mee helpt bij een snelle verkoop van je huis @Mamatob; was een heerlijke dag dus gisteren! Fijn hoor @MijnKleine; dat filmpje echt helemaal te wow @Madwin; tjeetje zeg dat is wat met Yanoah. Dikke knuf voor jullie. Spaar jij geboortekaartjes... @Miriam; wat vervelend zeg van de oma van Bart. Spannend dus nu. Hier gaat alles zo zijn gangetje. Jurre is nog wel verkouden, maar gaat al weer wat beter. Verder weinig nieuws vanuit deze kant. Fijn weekend allemaal nog!
Hai Dames, Wat onzettend rustig hier het weekend zeg.. Kan gelukkig daardoor wel heel hard doorwerken, want anders zit ik continue hier te kletsen
hihi ikbenehtmaar: als het rustig is hier is het voor jou dus allen maar goed maar wel minder gezellig! hier heb ik net gewerkt tot net en ben best een beetje moe. vanmiddag waren wij gaan wandelen op de hei en hebben wat foto's gemaakt. zo mooi, ik zal morgen even wat spammen. verder heeft david een uur lang gekrijdt toen ik aan het werk was dus jaap is nu helemaal gesloopt. ik vind het aan de ene kant sneu voor hem aan de andere kant weet hij nu ook wel hoe ik mij soms voel trouwens: als ik hier zo kijk naar de lengtes en gewicht van jullie kinderen dan is david echt heel klein. hij is maar 63 cm en weegt dan wel nu meer dan 7320 gr maar toch een klein mannetje zoals ik hem ook wel noem
@ Mare, Wat lekker wandelen op de Hei, heeft David genoten? Ben benieuwd naar de spam. Zo ik ben klaar met updaten.. zomer 2010 Dirkje staat erop en ook Imps & Elfs pff wat een werk, gelukkig morgen een dagje helemaal nix doen!
yep doe ik! ga nu ff kolven! sem ligt al een paar uur te slapen! heerlijk! morgen ochtend gaan we lekker zwemmen! en smiddags heb ik babyshower van men buurvrouw! sávonds nog een verjaardag dus we kunnen er weer flink tegenaan pfff
hier nog een spam van mijn knapperd die heeft ontdekt dat hij zijn onderlip naar binnen kan zuigen! hahaha gek kind
oke nog 1tje! hihihihi ( sorry) Kijk ik kan al zelf mijn flesje vasthouden! (ow ja en let niet op men moeder charmante pyjamabroek hahahah)
YEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH we hebben soort van doorgeslapen!!!!! Lang leve fruit- en groentehap!!!!!! Oja en 3 scheppen rijstebloem... *bouwteveneenkleinfeestje*
Elizabethje wat fijn dat je een soort van hebt kunnen doorslapen. Hier zijn we gisteren op kraamvisite geweest bij mijn nichtje, mijn god wat is Kinley dan een reus zeg , maar wel heel lief. Ik was al verkouden maar op de terugweg in de auto werd ik alleen maar beroerder en beroerder. Eenmaal thuis zag ik bijna groen, Jan en Kylian hebben dan ook alleen gegeten. Daarna heb ik nog even de afwas gedaan (al tollend op mijn benen ), heb daarna Kinley nog de fles gedaan en in bed gestopt (fles al slapend gegeven en dan was het niet Kinley die de ogen dicht had 8)) en toen lekker zelf in bed gekropen tot vanmorgen 6.30 uur (want toen wilde Kinley al de fles). Nu gaat het gelukkig een stuk beter en heb alleen nog last van een snotneus. Groetjes Anita
@Mare; hier was Jurre met 4 maanden 65 cm en 6535 gram, dus ook niet zo lang en zwaar @Francescak; drukke dag vandaag zo te lezen. Veel plezier! Wat een schatje!! @Elizabethje; wat heerlijk dat je hebt kunnen doorslapen!! @Pluk; vervelend die verkoudheid. Hier had Jurre niet zo'n al te beste nacht. Is van half 1 tot 2 wakker geweest. Hij is zo enorm verkouden en moet daarbij ook hoesten, waardoor ie dus wakker werd. Vervolgens wilde hij weer gaan slapen, maar dat wilde niet, want hij kan niet goed ademhalen, dus kreeg geen lucht en dus weer wakker. Uiteindelijk is ie om 2 uur in slaap gevallen tot vanmorgen 8 uur. Was een kort nachtje. Ik mag helemaal niet klagen, want sommige kindjes hier slapen nog niet door, maar als je eenmaal gewend bent dat de kleine doorslaapt is zo'n nacht toch wel vermoeiend. Fijne zondag!