Daar ben ik ook weer na een paar dagen niet geweest te zijn. Kenji is flink ziek geweest van de verkoudheid. Vrijdag toen ik hem ophaalde bij mijn ouders (17.00), had ons mam hem al ingepakt en klaargezet zodat we meteen konden gaan. Hij had heel waterige oogjes en was doodmoe. 's Avonds vierde schoonmoeder haar verjaardag, en daar is Kenji ook na de fles meteen naar bed gegaan. Toen wij 's avonds naar huis gingen, en Kenji uit bed haalde, was ie wel even wakker, maar thuis in bed sliep ie zo weer in. Gisteren is ie er alleen uit geweest voor zijn fles, want hij was echt doodmoe van het hoesten en dat zijn neus dichtzat. En hij wou liever niet uit bed, want dan was het brullen! Gelukkig gaat het vandaag weer wat beter met hem. Gelukkig ook voor mama, want ik vond hem zó zielig!
@ Sembem, sorry! Maar voor mij wel lekker want die bestelde dus voor de koopavond , dus volle prijs..
@jusi beterschap !! @madwin, ja ikwas het van de voetbalplaatjes En heel veel beterschap met de kleine man !! Heb verder ook niet echts iets boeiends te melden Alles gaat goed, ze zijn alleen weer verkouden aan het worden, maar het valt nog mee.
@ sofie: wat een schatje is Noa toch! En wat een bos haar! @mare: ik ga je 'spam' van david terug zoeken, ben benieuwd!
@ mare: ik zie de foto's van David nergens? Ik heb echt goed gekeken. Misschien ben je te moe er voor geweest om ze te uploaden Ben niet benieuwd hoor vind het zoooo leuk om die fotootjes van jullie kleintjes allemaal te zien!! Kunnen jullie nog voorstellen dat we allemaal met de dikke buik achter de PC zaten, te tikken de hele dag, omdat we te moe waren om iets anders te doen? En maar zitten afwachten wie bevallen was, als iemand drie uur niet online was geweest gingen alle alarmbellen rinkelen... 'zou die en die aan het bevallen zijn?' haha, ik herinner me nog meerdere keren vals alarm van mijn kant vanwege mijn drie weken voorweeën, pff... Ik vind het zo leuk dat we nu allemaal gewoon mama zijn, en dat onze kleintjes zo hard groeien en echt van die schattige mini-mensjes zijn allemaal.. Zo nu hou ik op met melancholisch doen Nog één spam foto van onze "Little Fashionista" (die volgens mij drie tanden in de wacht rij heeft staan!)
Jeej Andi is er ook weer. Gelukkig heb je je weg ook weer gevonden, ik wilde al bijna een opsporingsbericht gaan plaatsen @foto's: wat komen er weer heerlijke plaatjes voorbij zeg! Voel me weer wat beter. Roosje heeft alleen kloofjes op haar beide handjes en een diepe kloof in haar boevnlip. Van haar gesabbel. Enig idee wat ik het beste op haar lipje kan smeren. Op haar handjes doe ik bepanthen, als ze gaat slapen bijvoorbeeld. Dan heeft ze een speen en zuigt ze niet direct weer op haar handjes...
@Mamatob; wat een onwijs mooie foto's! @Sofie; zo heej Noa heeft ook al lange haartjes zeg! @Mare; ja ik geef ook nog steeds borstvoeding. Dat wist ik helemaal niet dat melk beter werkt dan zoutoplossing; ik zal het eens proberen. @Jusi; ach wat sneu voor Kenji zeg. Gelukkig dat het nu beter gaat.
Hallo allemaal! Ik kom ook nog eens langs wippen   Gisteravond verjaardag van mn stiefvader, daarna gaan bowlen en vanmorgen naar de Damenzitsung geweest, die eigenlijk erg tegenviel. Geprobeerd om er toch nog een feestje van te maken maar dat viel nog niet mee dus op tijd weer thuis. Alle kleren incl. jas meteen de wasmachine in om die vieze rookgeur eruit te wassen en zelf onder de douche!   Met Kenji gaat alles goed! Hij is zó leuk Geniet echt intens van hem, zon heerlijk ventje!!   Verder ligt er weer een pak sneeuw dus weer rustig met werken..   @Pluk, beterschap!! Wat rot die dromen van Kylian!   @Miriam, veel sterkte voor jullie met de oma van Bart!   @Babijtje, thnx Dacht al dat helemaal niemand het filmpje gekeken had haha Flink je best gedaan met bijlezen !! Fijn dat alles zijn gangetje gaat. Hihi we zijn idd verwend met goed slapende babys, Kenji hoest zichzelf ook wakker en dat zijn we idd niet meer gewend. Beterschap voor Jurre!   @Mare, zo klein en licht vind ik David toch niet, 63cm en 7300 gram vind ik mooi in balans Als ik kon stuurde ik je wat van mijn energie!   @Francesca, wat een leuke spam! Heerlijk kindje is Sem!   @Elizabethje, ahhh top dat jullie door hebben kunnen slapen! Het begin is gemaakt !!   @Andi, haha jij ons ook al kwijt Hoe is het met jullie?   @Mamatob, wat een leuke fotos van Britt! Wij zaten gister ook in zon sneeuwbui waardoor we niet harder konden dan 30km/u, wat was ik blij met onze ABS want we zijn een paar keer doorgegleden   @Sofie, fijn dat alles zo goed gaat en jullie een ritme hebben! Leuke spam! Knappe meid hoor!   @Ikbenhetmaar, haha zon webwinkel is wel een goed excuus om op ZP te kijken geloof ik   @Jusi, arme Kenji zo kapot van de verkoudheid, arm manneke!! Veel beterschap voor m!   @Joyce, ook bij jou al verkouden, beterschap voor ze!
@Hellen, oei, Roos iets te fanatiek met sabbelen. Een beetje vaseline op haar bovenlipje misschien? Als ze daar iets van binnen krijgen is geen ramp.
zo heb alles terug gelezen.. @ Jusi, gaat het al iets beter nu met Kenji, blijft zielig he als die kleintjes verkouden zijn. @ Mijnkleine, ik had ook je filmpje gekeken hoor, moest er zelfs een traantje bij laten.. how sweet!! @ Francescak, ik had stiekem die foto's al op je hyves gezien, wat een schatje is Sem he!, volgends mij heeft die genoten van de vakantie! @ MamatoB, ja tijd gaat hard he, iidd eerst allemaal achter de computer tikken met dikke buiken hihi! @ Hellen, ik zou inderdaad ook vasaline gebruiken denk ik! @ Ariel, aaah welkom back , Hoe ist? @ Joyce, ik heb ook al 2 pakjes voetbal plaatjes, stuur ze wel met de kleertjes mee oke? of zal ik ze apart richten aan manolito? Vind die misschien wel gaaf om post te krijgen?
@mamatob: haha nee ik was niet te moe, maar eerst deed de computer heel raar en dan kwam ik erachter dat de foto's te groot waren voor hier en toen gingen wij naar de kerk en had ik geen tijd om ze nog te verkleinen. ik heb trouwens vooral foto's waarop je david bijna niet ziet omdat hij heel dik is ingepakt. ik zal later nog wat plaatsen. @mijnkleine: dat ik hier van me af kan schrijven en dat jullie mij dus mentaal steunn geeft mij echt al energie hoor. enne filmpje? ik heb het gemist denk ik waar stond de link?
Met Kenji gaat het gelukkig alweer een stuk beter. Hij is vanmiddag gewoon weer even wakker geweest, en flink gespeeld met ons en opa en oma, (mijn ouders), die hier waren. Nu hoor ik hem ook weer brabbelen in bed, maar hoop dat ie nog even gaat slapen. Hij krijgt namelijk pas om 20.00 zijn flesje. MijnKleine, ik had het filmpje van Kenji gezien, echt leuk. En wat lacht ie schattig! Hellen, ach wat sneu dat Roos kloofjes heeft van het sabbelen. Heb (nog) geen ervaring hier mee, en weet eerlijk gezegd ook niet wat je er nog meer aan kunt doen dan wat je nu al doet.
oke hier is een foto van david en mij samen, zoals je ziet was hij helemaal ingepakt en dan ook nog eens in de doek
Meiden ik weet echt niet meer wie er nou om de foto's van de kinderstoel die te koop staat vroeg dus ik gooi ze maar gewoon op het forum en zie wel wie van jullie reageert.