@jusi: ja wij gaan graag wandelen en de hei is hier 5 minuten vandaan. deze keer heb ik david maar gelijk in de doek gedaan dan ws hij veel vrolijker
Leuke foto's Mare. En grappig die laatste! Kenji heeft net weer zijn laatste fles op, en voor het eerst in dagen tijd weer eens hélemaal op! Nu zit ie in zijn wipstoeltje voor de aquarium, terwijl Jurgen op de bank mee zit te kijken, en de hond Kenji in de gaten blijft houden. Ik ben trots op ons gezinnetje!
Hai meiden, Zo af en toe lees/leef ik met jullie mee... heb me wel vaker voorgesteld, mijn zoontje is van 13 september... Ik heb helaas weinig tijd om zelf aktief mee te schrijven, maar t is erg leuk en herkenbaar om jullie ervaringen te lezen. Geniet van jullie kleintjes.. ze zijn zo leuk deze leeftijd..., voor je t weet zijn ze groot. 'k Heb leuke foto's van jullie kids voorbij zien komen. Tot een volgende keer, Anne
mare:leuke foto's!!en wat een lekker ventje is david!! anne35:welkom!! Noa is ook van 13 september!! hier is het weer rustig vanavond! de kids liggen in bed en manlief is werken,dus een avondje voor mij alleen! groetjes
@ Hellen: Britt heeft dat ook, die kloofjes! Ze waren vorige week zelfs zo erg dat ze bloedden schrok me dood! Echt zielig! ik doe nu elke dag na de fles wat creme er op (Sudocreme) en zorg dan dat ze bij mij op schoot blijft zitten tot de creme helemaal in getrokken is, zodat ik kan voorkomen dat ze d'r handjes in haar mondje stopt (Britt is een ZEER fanatieke duimster). Dat doe ik dus elke dag en daardoor wordt het niet erger, maar helemaal over gaan ze ook niet. Ik denk dat dat ook niet mogelijk is, want ze duimt de hele dag door! Zodra ze moe is of gaat slapen gaat het duimpje er in, ze ligt regelmatig te slapen met de duim nog in de mond. Echt een kleinduimpje Ze duimde overigens al toen ze tien minuten uit mijn buik was, dat vond het verplegend personeel nog zo bijzonder. Blijkbaar had ze in de buik ook al die hobby uitgeoefend want ze wist hem zo te vinden Oh ja, volgens mij helpt het ook niet dat ze al een tandje heeft met dat duimen, want volgens mij bijt ze haar vingertjes bijna kapot! @ Mare: wat een leuke foto's! En wat is David toch een mooi ventje! Echt een lieverdje!! En jullie wonen echt in een prachtige omgeving zeg, wow! Daar zou ik ook heel veel gaan wandelen! @ Sneeuw: Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar van mij mag de sneeuw nu wel eens verdwijnen! Ik heb het helemaal gehad met die kou, het uitglijden, het langzaam rijden en slipgevaar, de pijn die het me oplevert (heb reuma) en alles er om heen eigenlijk! Van mij mag het weer eens lekker tien graden worden of zo @ Zieke lieverdjes: Heel veel beterschap voor jullie schatjes!! @ Hier: Ik ben sinds gisteren al aan de diarree. Niet zo fijn. Snap sowieso niet goed wat er met mijn buik aan de hand is de laatste tijd. Ik heb gelezen dat er een aantal dames hier PDS hebben, maar weet niet meer wie? Vraag me af of ik daar last van heb. Verder niet veel schokkends te melden. Vanmiddag kraamvisite gehad, verder veel opgeruimd, was gedaan en met het meisje geknuffeld. Ik heb het met mijn man er over gehad om mijn schoonmoeder te laten poetsen hier als wij er niet zijn (uiteraard tegen betaling). Ik merk namelijk dat ik naast die 28 tot 32 uur die ik per week werk, altijd heel hard aan het rennen ben om alles bij te benen, de was, het poetsen, dweilen, stofzuigen, boodschappen, etc.... het is altijd zo'n gejaag! Hebben jullie ook hulp in de huishouding? Vriendin die vandaag op bezoek was werkte 3 dagen per week en had 4 uur per week poetshulp. Ik was zo jaloers op haar!
MamatoB, hier geen hulp in de huishouding, maar ik werk dan ook 'maar' 20 uur per week, 2,5 dagen. Dus heb nog 2,5 dagen over voor de rest, en in het weekend doe ik soms ook nog wat. Maar dat is dan alleen de was. En die sneeuw mag van mij ook weg hoor! Een keer is wel leuk, maar niet praktisch in het normale leven zeg maar. En ik wist helemaal niet dat je reuma had? Lijkt me wel zwaar, icm werk en kind enzo... En beterschap met je buikje!
pfpffff zo de drukke dag zit erop! ben er helemaal klaar mee voor vandaag!! nou, het is zover! morgen ga ik beginnen met curves! Heb om 10 uur de intake met het meten en wegen! heb deze week zo ontzettend veel gegeten dat ik er helemaal klaar mee ben! ik heb veel zin om te gaan beginnen en kijk al uit naar de dag dat ik me weer blij en goed voel met mezelf!! dat ik weer plezier heb ik winkelen ( al scheelt dit wel geld hahaha) en meer energie heb! ik ben er klaar voor!!! ik ben benieuwd hoe het me afgaat! @ikbenhetmaar: Sem heeft inderdaad genoten van de vakantie! hij was elke dag goed te pas! hij lacht zo veel!! Hij begint nu ook steeds luider te worden! gillen en spelen met zen spuug! hahaha hij spettert je zo onder! hihihi Lees veel dat jullie kindjes al draaien! nou daar heeft onze prins nog niet zoveel zin in! hij wil wel alles zien! We hebben de kamer anders gezet zodat hij er meer "bijzit" als hij in de box ligt! hij ligt er nu met meer plezier in! hadden we eerder moeten doen! prins ligt nu lekker in bed! hoop dat hij weer door gaat slapen! de afgelopen 2 nachten werd hij stipt 03.30wakker en ging het uur daarna echt niet slapen! waarom hij wakker word geen idee want de eerste voeding krijgt hij pas rond 8 uur! nou ga nog ff lekker bankhangen en dan lekker naar men bedje! doegggg
hihihihi!!! Laat ik eerst maar weer in men oude broeken passen! hahaha die heb ik zo lang niet meer aangehad! als ik ze weer pas lijkt het net of ik nieuwe kleren heb! hahaha
ow ik wou je elke keer al iets vragen maar vergat het steeds,, is er toevallig ook een Bjorn bij jullie in de familie? en dan doel ik op jullie achternaam..
hihihi ja dat kan ook! ohhh als ik je eens zou vertellen wat ik afgelopen week gegeten heb dan val je van je stoel! ik dacht voordat ik met men strijd begin ga ik het er eens goed van nemen!! hahahah en dat heb ik zeker gedaan!! SCHANDALIG! hihihi
Ja maar je gaat niet voor niks op vakantie toch? Als wij op vakantie gaan kook ik ook zelden hoor, dan is het vaak afhalen en uiteten