September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    madwin:als je wil kan je nog een kaartje van mij krijgen??pb je adres maar als je bent geintresseerd!

mare:gek!heb jij een 6de zintuig ofzo!?

2. Hey meiden,

Hier is het mannetje weer weg met z'n truckie.

Ik heb alleen weinig zin om te reageren, m'n hoofd staat er niet naar.

Word net gebeld door m'n pa, m'n broer is verkeerd bezig en dat doet me zo'n pijn :( ..
    Vind het heel moeilijk om te vertellen.. Maar ik heb er verdriet om, en ik vind het zielig voor m'n moeder!
    M'n ouders zijn nu ongeveer een jaar uit elkaar, en m'n broer woont bij m'n moeder.
    Dus die krijgt alle ellende.

Even laten bezinken hoor, sorry.

Voor de rest is alles goed hier met mij en bolletje :) ..

Liefs

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @madwin, fijn dat het weer wat beter gaat met yanoah.

@eerised, vervelend meid, knuffel in ieder geval !!

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Madwin, fijn dat het beter gaat met Yanoah!, En tot vanavond, ik zit verplicht tot 23.00 achter de computer ;)

@ Eerised, Familieproblemen blijft altijd super lastig he!, ook van mij een dikke knuffel!

@ Mare, hmm dat is raar, idd een 6e zintug ofzo? iig gecondoleerd..al vraag ik me wel af wat je in ratten ziet? ik vind ze zooo vies hahah! :D

@ Mijnkleine, wat een super fotow's van Kenji!

@ Joyce, ahh die foto is leuk van Lorenza en Manolito! :)

@ MamatoB, zag ook een mooie britt voorbij komen! lekkere wangetjes heeft ze ook he, Linde precies zo.. heerlijk!

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Eerised, he meid wat vervelend nou... kan me voorstellen dat zulke berichten erg rot zijn als je eigen vent ook nog eens net weg is. Ik hoop dat het snel beter gaat, meis!

Mamatob wat een leuke foto's!!! Hoop dat het inderdaad geen allergie is... Hier hetzelfde, ook Luca heeft een onwijs droge huid en blijft verkouden. Vervelend is dat.

Mijnkleine, whaaaa waar zijn zijn haartjes haha... wat scheelt dat zeg! Blijft een lekker ventje hoor... En dat wat betreft financien... heeel herkenbaar! Ik weet waar ik het voor doe maar soms ben ik helemaal klaar met dat studeren! Ach nog 'even' afstuderen en dan weer eindelijk een gewone baan... kijk er echt naar uit! Voordeel is dat je wel creatief wordt met vanalles als er weinig budget is.

Mare, vervelend nieuws zeg. Sterkte hoor...

Hier hebben we te vroeg gejuicht.... vanacht was pet en de worteltjes gisteravond vond ie ronduit smerig hahaha Wat kunnen ze dan vies kijken zeg!

Ik zal vanaf nu niet zo vaak meer hier meelezen en reageren. Ook ik ervaar dat er soms niet gereageerd wordt op dingen en school start straks ook weer dus blijft er sowieso weinig tijd over. Jullie zijn een vrij hecht clubje en daarvoor moet je eigenlijk meer tijd hebben... Ik heb mn best gedaan, maar het lukt gewoon niet. En als ik niet de eeuwige student wil blijven zal ik toch ook wat meer met mn neus in de boeken moeten doorbrengen...

Ik houd jullie natuurlijk nog wel een beetje in de gaten hoor... Geniet lekker van jullie muppets!

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ Eerised: Sterkte meid!!!

@ Elisabethje: Jammer meid! Maar je kan toch ook gewoon af en toe hier komen buurten ? Je hoeft echt niet altijd te reageren hoor, k heb daar ook lang niet altijd tijd voor! :D Is toch gewoon lekker vrijblijvend hier?

@ Mare: wow, da's bijzonder, dat je dat al gedroomd had! Misschien ben je wel een beetje paranormaal begaafd?

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ik heb hier echt de oplossing gevonden tegen Linde's (vr)eet gedrag, de laatste week heeft ze gewoon niet meer genoeg aan 4 flessen van 240 water..
    tijden:
    8.00
    13.00
    17.00
    20.00

nu krijgt ze tussen 8 en 13.00 meestal is dat zo rond 10.30 en daarna door naar bed, een flesje van 70 cc water met 10cc diksap.. lekker dat ze het vind! en sinds dien zit ze weer braaf op 4x 210 water..:D

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Nou ikbenhetmaar, hier is Lorenza haar schema.

07.30 drinkt ze ongeveer 180
    09.30 1/2 potje fruit
    11.30/12.00 drinkt ze weer ongeveer 180
    15.30/16.00 210
    18.00 1/2 potje groente

En dan rond 20.00/20.30 laatste fles van 210 met 2 scheppen rijstebloem.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja groente en fruit krijgt ze ook nog hoor..:D

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    en heb lorenza ook al wat diksap laten proeven, maar volgens mij vond ze het niet echt bijzonder :D

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Oh Linde vind het geweldig.. :D

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    ja dat d8 ik al, ze eet een stuk meer als lorenza :D

Ben ook helemaal niet gewend dat de flessen soms niet leeg gaan, manolito was ook een vreetzakje, die at altijd alles op :D

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    haha ja Linde eet echt alles op, (ze krijgt nu half potje fruit /half groente) denk als ik haar hele potjes geef dat ze het allemaal op eet :D
    Heb het nu verse voor der gemaakt dus ben benieuwd

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja Lorenza vind vers ook lekker

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Het sneeuwt hier hard!
    En wou nog wel boodschappen doen met Linde, nja niet dus :D

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Weet niet of het sneeuwt hier, maar het hagelde wel net volgens mij. Het heeft in ieder geval wel gesneeuwt want het is aardig wit hier.

Het mag van mij wel weer wat warmer worden hoor !

Heb trouwens gisteren al boodschappen gedaan voor de hele week, want mijn vriend gaat deze week de hele avond werken en dan hebben we geen tijd. (is toch makkelijker om ff met zijn tweeen en de kids grote boodschappen te halen )

17. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    ohww krijgen jullie kleintjes allemaal al groente en fruit hapjes? Daar verheug ik me ook zooo op... maar CB adviseerde te wachten tot vijf maanden! Hmmz... tja...

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ow het cb zei tegen mij 2 weken geleden, je mag volgende maand beginnen met een hapje fruit.. wisten zij veel dat Linde dat al volledig eet :D

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Zo en nu ga ik eten koken.. ja nu al..;) want vanavond heb ik vanaf 18.00 nergens meer tijd voor :D

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Oh nou hier heb ik gewoon gezegd tegen het cb dat ze al fruit en groente kreeg en ze vond het allemaal goed hoor :D Ze heeft er niks van gezegd, behalve als Lorenza haar groente goed gaat eten dat dat dan ook een volledige voeding is.

Deel Deze Pagina