@ikbenhetmaar, ja snap ik En fijn dat ze toch nog best veel op heeft van haar flesje . @Ariel, ga ze voor je bewaren en naar je toe sturen, gebruik idd ook rijstebloem ,dus die kan ik je ook geven Pb, je adres maar ff, als ik er dan een aantal heb stuur ik ze naar je op
@pluk, precies Ik doe het ook altijd zo op gevoel als je bezig bent dan denk je nou kan wel wat meer liga bij of er kan wel wat meer fruit bij
Ariel, PB mij ook maar even je adres dan.. !! Even de was ophangen hoor, anders kom ik in de war met mn was schema ..
Hahah nou ik lag dus werkelijk op de grond, niet van het lachen hoor, was me veter aan het strikken en hopla !
Hoeveel 'vaste' voeding krijgen jullie kleintjes nu? Gabriëlla krijgt nu een half potje groente of fruit per dag al zou ze nog wel meer willen..
hier half potje fruit en een paar happen groente, maar dat komt omdat ze eigenlijk niet meer groente wil eten. @ikbenhetmaar, ojeej omgevallen
Ikbenhetmaar, nou gaat lekker dus haha .. Ik sta op om naar de keuken te lopen en loop tegen de toog aan en loop zo de speaker omver....
Linde heeft van de week tuingroente gegeten, was eigen merk potje kruidvat, nou die vond ze echt helemaal geweldig!
Nou gaat idd lekker dan Hmm.. even over dat wassen, de was droogt slecht bij ons thuis, baal ik ook van.
Heb je geen droger joyce? Ik ga nu eerst even een peuki roken, Linde slaapt trouwens weer.. raar kind
Nee, geen plaats voor een droger hier , anders zou ik er wel eentje hebben, net als een afwasmachine Ik ga ook maar weer ff wat doen op me werk, heb niet zoveel zin, maar goed het moet wel af en het is alweer bijna tijd pfff... Gelukkig de laatste dag weer deze week. Dan lekker weekend.
Ik heb het ook luxe, droger en vaatwasser. Maar de droger is alleen momenteel ff kapot. Zwager gaat er van het weekend ff naar kijken en anders ff nieuwe kopen. Was droogt hier trouwens wel prima. Zeker als het zonnetje schijnt dan is het in no time droog!