September mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door merakli, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Ik heb echt geen idee of dat hier ook zo is, kan nl niet naar buiten kijken (erg he) Zit in een loods, volgens mij is de lucht wel blauw.

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    In een loods?! waarom dat dan?

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Nou, zeg!! Zo kan ik het toch niet bijhouden dames!!! :( Jullie gaan veel te hard, althans... Franceska en Ikbenhetmaar gaan veel te hard! :D Jullie zouden bijna jullie eigen topic moeten openen! :D

Hier gaat 't goed! Las dat er meer dames begonnen waren met fruit/groentehapje? Hier zijn we met Kyrian begonnen met een klein potje appel/banaan(maar idd stomstom, banaan stopt ontzettend!) en daarna maar peer gegeven.. Ik merk wel aan hem dat zijn darmen nu echt moeten gaan werken, want hij vindt d'r echt helemaal niks aan als hij een drol eruit moet werken! 't Gaat nu beter nu hij het vaker heeft gehad, maar de eerste keer had hij echt zoiets van: Shit hey! Da's niet fijn!
    Wij zijn afgelopen donderdag wel voor het eerst naar het cb hier geweest, gelukkig hele aardige mensen en Kyrian woog alweer 7508 gram en was 66½ cm(klopt geloof ik niet veel van, want hij past 68 echt niet meer!) Dus hij groeit lekker!

Zo, beide jongens slapen nu, dus daar ga ik even gebruik van maken om mijn cadeaupasjes van de Hema op te snorren tussen de ingepakte dozen.. Vanmiddag even met manlief naar de Hema, want de slaapzakken in maatje 70 passen echt niet meer..

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Heej Andi je bent er weer :D Fijn dat alles goed gaat.

Nou werk bij een verhuisbedrijf en het kantoor zit ook in de loods, als de garage open is kan ik naar buiten kijken, maar het is erg koud, dus laat ik de deur dicht :D

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb wel alles bijgelezen, maar ga alleen even op Elizabethje reageren:
    Jammer dat je hier niet meer zo vaak komt.
    Ik denk iig niet dat het bewust is dat mensen niet op je reageren hoor! Ikzelf heb heel lang op iedereen gereageerd, maar nadat ik er achter kwam dat ik 1 van de weinigen was, ben ik daar ook maar mee gestopt.
    Het is ook echt niet te doen om alles terug te lezen en te reageren als je ook nog werkt en het huishouden moet doen, én je kindje verzorgen.
    Ik hoop iig dat je hier nog wel blijft posten!

Zo, vandaag weer nuttig bezig geweest. :)
    Zoals elke maandag het huis gepoetst. Vanavond nog even de tegels in de badkamer, maar dat doe ik meteen als ik me ga douchen, net zo makkelijk.
    Kenji heeft vandaag weinig geslapen, maar nu slaapt ie toch alweer zo'n 1,5 uur. Ik ben benieuwd hoe lang ie het nog volhoudt.

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hihihi ik zie je al staan onder de douche met een doekje/spons in je handen! :D:D
    Heerlijk hoor zo'n poets dag, hier vanmorgen ook al flink bezig geweest

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Ja poetsen als je gaat douchen, nee dat doe ik niet hoor, moet wel ontspannen blijven.

Wil ook nog ff reageren op elizabethje, had ik nog niet gedaan maar ben ook met alles tegelijk bezig nu.

Niemand reageert op iedereen volgens mij, maar dat is ook niet te doen, sommige mensen hebben het ook te druk, je hoeft ook niet altijd mee te schrijven , je kan ook soms ff laten weten hoe het gaat, zou ik in ieder geval wel leuk vinden.

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Joyce, ik heb je een mail gestuurd ;)

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @elizabethje: ik reageer meestal alleen maar op de laatste berichtjes of op wat is blijven hangen. ik vind het jammer aks je daarom niet meer wilt komen. ik vind het wel gezellig als je blijft hoor!

@anita: appel kan ook wel reacties veroorzaken. iig voorzichtig uitproberen.

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Oh Jusi nu maar hopen dat je je niet vergist tussen de spons met dat heerlijke badschuim en de spons met het bijtende schoonmaakmiddel :D

Ga even op buienradar kijken of ik er nog een wandeling aan kan wagen met de kids (even eendjes voeren)

Groetje sAnita

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Oh ik ga ff kijken :D Was weer ff met me werk bezig, moet ook gebeuren he?? Anders krijg ik het niet af vandaag.

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    haha jaa je werk mag niet onder het forum gaan lijden hoor..;)

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik had die tip hier op ZP gelezen, in de lounge een tijd geleden. :D
    Lijkt me ook wel makkelijker, want anders loopt al dat sop in mijn mouwen.
    En ik had gisteren dus al een begin gemaakt, maar het is wel zo vies :), dat ik geen zin meer had. ;)
    Hoe vaak doen jullie die k u t tegeltjes in de badkamer eigenlijk?

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    de tegeltjes.. 1x in de 2 weken.. ik doe dat met een soort van swiffer.. gaat ook goed tussen de voegen enzo.. de rest van de badkamer 1x per week.

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Oke ik las dus net dat ik het fruit beter even kan koken daardoor wordt het minder allergeen :D

Ook met kiwi, aardbei, chocolade, citrusfruit die zijn licht allergeen.

Op aardappel reageert ze dus niet dus als ze nu gaat reageren dan is het van de appel, zien we in de komende dagen geen reactie dan kunnen we die dus ook aan de lijst toevoegen.

Zo en nu ga ik de kids inpakken en de eendjes voeren.

Groetjes Anita

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik doe dat ook altijd tijdens het douchen, veel makkelijker. ik heb ook een soort swiffer ding

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht

Is dat een open uitnodiging voor een bakkie thee of koffie :D?
    Enne..kun je nu al dingen in je winkelwagentje stoppen dan????

@Eerised: Dikke knuffff

Elizabethje: jammer dat je wat naar de achtergrond treedt. Reageren lukt niet altijd overal op, weet je. Maar ik snap ook wel dat je echte leven meer prioriteit heeft, zoals het hoort.

@groente- en fruithapjes: ik volg het advies van 6 maanden uitsluitend BV. Maar kan me wel verheugen op die eerste hapjes. Dat duurt alleen nog een maandje of anderhalf….

Applausje voor de sportieve FrancescaK

@ Pluk: Woehahahaha die foto van Kinley is kos-te-lijk!

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb geen Swifferding. :(
    Doe het dus met sponsje en een doekje.
    En hier is het serieus 3 mnd geleden voor het laatst gebeurd :), hard nodig dus! :$

Over hapjes gesproken; Kenji krijgt dadelijk voor het eerst weer een groentehapje, worteltjes. Ik ben benieuwd. :D
    (Als ie tenminste op tijd wakker is.)

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Hellen, ja uiteraard ben je welkom!! :D

mail me even door wat je evt wilt bestellen, dan reserveer ik dat vast voor je.. want het gaat knetterhard..
    Joyce heeft ook al paar dagen geleden stiekem besteld..;)

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar, heb gedaan wat je gevraagd had :D

Hij staat erop

Deel Deze Pagina