Nou ik ga me werk ff afmaken en dan kan ik zo naar huis, dus ik ben weg en misschien ben ik er vanavond nog.
dank je wel voor je applausje! en als je voor de brug afslag twello neemt daar woon ik en kun je ook wat te drinken krijgen hihihihi
@pluk: Hilarische foto!!! geweldig, die blik is goud waard! @ hier: Britt is keiharde gilletjes aan het slaken in de box. Ze begint echt te kraaien en heel hard te gillen is echt haar stembanden aan het uitproberen, haha. Heb net nog flink met haar geoefend van buik op rug en weer terug, terugdraaien doet ze steeds beter & vaker, vind dat zo leuk om te zien he! Ik ga mijn meisje nog ff knuffelen
Zo ik heb ff oppas geregeld voor Linde, ik ga ff snel naar de winkel toe.. men de bestellingen vliegen hier voorbij.. ga alvast de eerste stuks ophalen anders kom ik er straks nooit meer uit!
wat een mooi manneke.. Ik ben even aan het bijlezen vanaf pagina114 heb ik tussen 54 en 114 nog iets gemist? houd het echt niet meer bij.. en ben een paar daagjes niet geweest, omdat ik het zo druk heb, zt ook niet zo lekker in me vel, wel aan jullie gedacht! nu is iedereen hier thuis strontverkouden.. kan me niet herinneren waarneer ik voor het laatst zo verkouden ben geweest! en me vriend loopt zo al anderhalve week.. en nu begint Alisa ook te hoesten, arm kind even verder lezen! ojah ikbenhetmaar me vriend doet een bestelling en ik, we hebben allebei wat uitgekozen op je website, vanavond, tijdens de koopavond, maar je mag het wel in 1 pakje doen hoor
@ Torties, haa meid, ahh niet lekker in je vel.. Beterschap! Is goed hoor meis, ik zie de bestellingen wel komen!
Zo linde een fles gehad van me moeder, nu ligt ze op bed, ben net terug uit de stad, ga nu ff snel eten ! Tot later
Hi dames, even een berichtje van mij en Yanoah uit CuraƧao. Het is hier echt heerlijk!! Yanoah heeft het super gedaan in het vliegtuig en hij heeft helemaal geen last van de warmte. Hij lijkt er echt van te genieten zelfs, heerlijk in zijn zomerkleertjes of alleen een rompertje. Ikbenhetmaar de shirtjes en pakjes staan hem echt heel erg leuk die ik bij je heb besteld Yanoah zit wel in een sprongetje, ik dacht dat hij last had van een jetlag, maar meneer wil gewoon weer een nachtvoeding hebben, hopelijk duurt het niet zo lang. Hij kan wel rollen van rug naar buik, van buik naar rug kan hij al bijna 3 maanden, dus hij rolt nu echt door en we vinden hem soms ineens een stuk verderop Vandaag 4 maanden, de tijd vliegt!! Ik heb wel bijgelezen, maar reageer even op een aantal dingen die zijn blijven hangen: Madwin ik ben best geschrokken van je berichtje dat jullie Yanoah zo weinig is aangekomen in 8 weken, het gaat al wat beter zeg je, gelukkig maar. Ik zou hoe dan ook gewoon naar de ka gaan hoor. Heel veel sterkte en beterschap voor je kleine mannetje! Ook de andere zieke en kwakkelende mama's en kindjes veel beterschap, hopelijk word het snel lente!! Ik heb hele mooie foto's gezien wat een schatjes zeg! Mijnkleine heel lief dat filmpje van Kenji, leuk dat hij zo kan lachen! Elizabethje ik vind je er helemaal bij horen hoor, je zegt dat het een hecht clubje is, maar ik zie jou daar ook tussen. Het is gewoon erg druk om op iedereen te reageren, in mijn zwangerschap deed ik dat nog, maar ik ben er ook mee gestopt. Meestal reageert er wel iemand op een berichtje, maar soms ook niet. Dat is in elk geval niet persoonlijk bedoeld. Knuf en we willen natuurlijk wel op de hoogte blijven van Luca en jou. Jusi oh meid ik hoop dat je snel op gesprek mag bij de ah! Ariel nog gefeliciteerd met de verjaardag van Rosalie, wat een super cadeau! Hmm de rest ben ik weer kwijt. Ik ga weer verder met vakantievieren, vanmiddag gaan we de stad in (het is hier nu bijna 1 uur) met zijn drietjes Hopelijk komt er wat zon mee met mijn berichtje 8)