oke dan zal ik maar niks zeggen over gister avond hier zo als ik kon zou ik nu twee mensen aankijken en even naar andi zwaaien tja hoe was mijn nacht??? ik had david om 23 uur maar slapend aangelegd omdat hij anders waarschijnlijk heel snel voor een voeding was gekomen. daarna heeft hij tot kwart over 1 geslapen. wel redelijk dus. maar dan een enorme poepluier, dus ik hem verschonen, gaat hij ook nog eens wildplassen. hem weer opgetild spuugt hij ons allebei helemaal onder. dus ik andere pyjama aan en hij ook. en vervolgens was meneer wakker. hij was gelukkig heel vrolijk en aan het kletsen maar ja mama wilde slapen. later nog een nachtvoeding en om half 7 was meneer alweer wakker. ik hoop zo dat die nachten snel beter worden. @hellen: heerlijk jouw nacht! hopelijk volgen er meer. @elizabethje: wow ik ben zo oncreatief en vooral kan ik absoluut niet naaien. het ziet er mooi uit hoor.
Haha, Mare, ik dwaalde er nogal tussen tussen die twee ja! Enneuh, mag ik ruilen met jouw nachten? (Exclusief het verschonen dan ) Ik ben rond 11 uur, kwart over 11 m'n bed ingedoken en Kyrian kwam alweer om kwart voor 12, toen kwart voor 2, kwart voor 4, 6 uur en toen 9 uur en da's eigenlijk vrijwel standaard 's nachts... Zo, Hellen, lekker nachtje!! Wooow, crea Elizabethje! Zo handig ben ik niet! Ikbenhetmaar en Franceska, 't is niet te laat geworden, hoor, hahahahaha
Hellen, Ja Roos is toch een mooie naam!! Ik heb eigenlijk niet gekeken naar de populariteit van Gabriëlla, ik vond het al heel lang een mooie naam, dusja. Ik vind het zo grappig dat Emerson 0x is gekozen .. Joyce, ik vind dat altijd heerlijk. Spierpijn van het sporten! Dan weet je dat je goed bezig bent geweest.. Ikbenhetmaar, een hele luxe nacht gehad dus daar. Ik ook hoor, ze werd om 07.00 een keertje wakker, speen gegeven en toen werd ze om 08.45 wakker. Was gisteravond bij mn moeder, en ze heeft van half 4 tot kwart over 10 alleen maar gehuild. Toen liet ze windjes en ging ze poepen, en was ze weer vrolijk. Ik dacht eerst aan oorpijn omdat ze helemaal gek werd als we dr neer legde. Maar ze is weer helemaal de oude gelukkig.. Had de huisartsenpost al gebeld, en toen werd ik gebeld door hun, de dokter is op spoedvisites, dus u kan niet komen! Oke ik had ze gelukkig toch al niet meer nodig, maar man, wat heb ik een hekel aan die HA-posten.. Ik heb net een pakketje binnen van www.kleertjes.com Heb zooo'n supergaaf jasje voor dr met een sjaal, muts en wantjes! Van BabyBarb, ben benieuwd hoe die staat, alleen ze heeft altijd een probleem, moet voor bolletje altijd dr mouwen omslaan haha, gelukkig gaat het wel redelijk bij dit jasje, als jullie het leuk vinden zal ik een foto maken als ze dr jasje enzo aan heeft .. Mare en Andi, ik heb echt respect voor jullie! Wat een nachten zeg, pff .. Hoe houden jullie het vol? Ik voel me echt gezegend met mijn slaapkopje hier! Knuffel hoor voor jullie. *Nachtje ruilen?*
Nou meiden ik word er een beetje verlegen van hoor... dank voor de complimentjes! Vind het zelf erg leuk om te doen en hoop dat Luca het ook leuk vind/gaat vinden! Mare meid, ik vind het zo onwijs dapper dat je zo doorzet... Met zulke nachten (en geloof mij ik ken ze) gaat je energie rap omlaag! Hier werkt een papfles en wat hapjes groente en fruit super want vanacht heeft meneertje weer redelijk doorgeslapen! Al slaapt hij wel super onrustig, maar ik las dat dat een sprongetje kan zijn. Werkse weer voor degene die moeten! Ik mag 8 feb weer. net mn rooster gezien en heb maandag een onwijs zware dag tot half 7... slik....
En nog even in navolging van mijn eigen berichtje.. ik wil zo graag op iedereen reageren... maar het lukt me niet altijd. Net wat jullie zeggen, het is niet haalbaar. Maar ook van mijn kant niet bewust om iemand te negeren.
Nogal Joyce, maar 9 van de 10 x blijft hij gewoon bij mij liggen, want het is bekant de moeite niet meer waard om hem terug te leggen en dan pak ik ook nog wat slaap(want als ik hem terugleg in zijn bedje terwijl hij weer in slaap gevallen is, wordt hij weer wakker.. En het maakt niet uit of hij in zijn eigen bedje ligt of bij mij qua tijd wanneer hij komt) Eerised, tja, vraag me niet hoe ik het volhoudt, ben nu niet anders gewend geloof ik.. En het scheelt toch wel dat ik bv geef ipv fv, dan is het beter vol te houden! Maar ik vind het ook nog leuk om te geven en heb d'r geen problemen mee. Ben wel benieuwd hoor wanneer ze dat jasje aan heeft!
Elizabethje, ik heb precies hetzelfde. Mij lukt ook niet om op iedereen te reageren, en zo reageerd niet iedereen op mijn berichten! Maarja, we hebben niet zoveel tijd als eerst, toen zaten we hele dagen met onze dikke buiken achter de pc te wachten op wie er ging bevallen .. En dat is een zware dag zeg, jeetje. En hoe laat begin je dan?
Andi, dat is waar ja. Als Gabriëlla nu ineens 's nachts zou komen, dan gooit ze me helemaal uit mn lange nachten ritme. En jij bent nu niet anders gewend, maar toch hoop ik voor je dat er snel verandering in komt! Slurpt toch wel energie denk ik.. Ik ben smorgens al moe als ik de kleine weer uit bed pak, zo zwaar is ze. *Ooooh nee, geintje hoor, haha *
Eerised @Andi, ja das wel beter dat je hem gewoon bij je houd. Ik ben er ook wel blij mee dat Lorenza gewoon doorslaapt 's nachts en lekker in haar eigen bedje. Ze valt gelukkig ook zelf in slaap 's avonds als ik haar in haar bedje leg. Dat deed manolito niet en dan moest ik hem ook echt een paar keer terugleggen want hij werd dan ook wakker.
zo ben ook even een half uurtje weg, en jullie kletsen vrolijk door! @ Mare & Andi, hopelijk worden jullie nachten beter! @ Elizabethje, Tuurlijk vind Luca het ook leuk! @ Eerised, ooowh babybarb is een super mooi merk! @ Andi, hihi het is dus alleen bij een nachtzoen gebleven.. Hier leg ik Linde altijd wakker in bed, ze valt dan vaak binnen het kwartier in slaap.. meestal is ze eerst nog wat aan het kletsen tegen haar knuffels.
Joyce, Kyrian valt gelukkig ook wel zelf in slaap 's avonds, maar ja, ook gewoon als ik hem 's nachts voedt, maar ik heb dan een kans van 10% dat hij verder slaapt als ik hem over leg.. Kyrian valt hier trouwens alleen in slaap met zijn speen(en soms een enkele keer zonder) Eerised, ja, 't vreet wel wat energie, echt uitgerust ben ik niet meer sinds de bevalling, maar dat komt wel weer wanneer hij door gaat slapen Haha, Ikbenhetmaar, ik zei toch dat manlief een nachtzoen wilde..
@ Andi, ja maar ik neem aan als je manlief iets anders had gewild je het hier niet neer had gezet hahahahah! Linde slaapt ook in met een speen en als ze slaapt valt die uit haar mondje
Joyce, zeker wennen... opstarten is al niet mijn grootste talent en ik ben al vanaf juli thuis dus reken maar uit! Ah het S-woord... ik moet toch ook echt binnenkort... naar de sportschool...pppffffff Kan er blijkbaar dus in ieder geval tv kijken haha.. Eerised Ik start om 11 uur dus kan gelukkig Luca nog wel zelf naar het kdv brengen aangezien ophalen dus niet gaat. Poeh, ben zo gewend om er voor hem te zijn dat het best moeilijk gaat worden.. Haha ja dat heb je met zo'n heerlijk grote meid! Ik ken het hoor... Luca is ook echt aan de maat met zn 8 kilo en 68 cm! Ikbenhetmaar; zo lekker hoor tv in de zaak, computer haha alle gemakken van thuis! Nog een drukke avond gehad? Oh en of ik op bestelling maak... zodra ik een winkel heb gevonden waar ze tijd verkopen!!!