hahahhaa ! Mensen hier toevallig ervaring met Centerparcs? Wij gaan de 1e week van Maart, maar ik hoor van heel veel mensen dat het babybadje heel erg koud is!?
ik vond het wel koud!! wij hebben lekker in het bubbelbad gezeten!! die zijn wel heerlijk warm! ze hanteren daar een doelstelling van 30 graden geloof ik in het babybad! maar sem vind dat te koud! De prins!! zijn badje maken wij met 40 graden anders wil ie er niet in hahaha
ja! hadden vrienden geboekt! wist eerst niet dat het dezelfde was maar dit park is wel leuk dus vind het niet erg!
Eerised, voorlopig is het de eerste weken nog alleen school en daarna ook met 2 dagen stage en afstuderen erbij. Ik hoop dat ik nog een dag in de week vrij kan houden! Moet zeggen dat ik er ook wel weer een beetje naar uitkijk om wat meer contact te hebben met andere mensen en me weer een beetje te verdiepen in allerlei stoornissen, methodieken en practica... Ikbenhetmaar; ik zal je wel even in gedachten houden! Mocht ik wat tijd over hebben.... Je bedoeld trouwens de dekens toch of de lakentjes?
Oh ik ben heel slim geweest, ik heb al begin januari cp gereserveerd, maar nu zie ik dat ik niets voor Linde geregeld heb, box, bedje e.d Kan je dat ook ter plekke nog doen?
Oef, 30 graden is idd wel koud, geloof dat Kyrian dat ook wel koud zou vinden! Wij willen hier binnenkort met de buren gaan zwemmen in Duitsland, zal de eerste keer voor Kyrian worden!
2 persoons haha, dat had ik dus net al gelezen dat het bij 4 er bij in zat.. ag anders neem ik zelf wel een campingbedje mee
ja is echt koud! sem vind het ook niks! zit met hem op babyzwemmen en hier is het water en het zwembad altijd warm! voor de mama's te warm eigenlijk! pfff sem vind het heerlijk! hij vind het het leukste op zen buik drijven! dan hou je hem bij zen oksels vast en ligt hij op het water! dan tilt hij zen hoofd op en lacht en kijkt rond! ook onder water gaan vind hij geen probleem! hij wordt steeds vrijer (schrijf ik dit wel goed of betekend het weer wat anders ) in het water. hij spettert en trappeld! super leuk om te zien!
ach dat kan ook best! vond het zelf onzin dat we een 4 persoons moesten nemen! maar het was met die korting van de felicitas dus koste geen drol