@ Joyce, Linde deed tot voor kort ook niets met rechts, we zeiden toen al voor de grap tegen elkaar, ze is links (mijn vriend is links) Maar sinds 2 weken ofzo gebruikt ze rechts ook
Ja krijg volgende maand nog 2000 stuks binnen, maar wil dat ze al beginnen met leveren.. want het vliegt hier de deur uit.. als het zo door gaat ben ik in april uitverkocht.. terwijl dan de zomer nog moet beginnen.. Willem belt me zo terug.. ben benieuwd..
Hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik alleen maar meelees zit niet lekker in mijn vel. Dikke knuffel!!
@merakli , ook een knuffel van mij !! @ikbenhetmaar ok daar word ik blij van Ik koop echt teveel kleertjes
haha ja je bent een goede klant.. Dirkje heeft idd hele mooie dingen.. oooww de tel.. momentje zoweer
@Twinkle Super dat het zo geweldig is op vakantie, ook voor Yanoah geniet ervan! Op die site zie ik alleen de top 20? Ik ben strontbenieuwd hoe vaak Alisa voorkomt Wat is scrappen??? @Babijtje Waar heb jij het fotoboek gemaakt? Hoeveel pagina;s enz en wat heeft het gekost als ik vragen mag? Iemand anders nog tips, waar het het goedkoopste/makkelijkste is om te maken? Me foto;s laten ik altijd afdrukken, die ik in een lijstje doe, bij Wij fotosercive. @Sofie Alisa krijgt der fruit of groente hap (nog niet allebei op 1 dag, vind ik nog een beetje veel) tussen de fles van 11.00 en 15.00 in, dus meestal rond 13en En op het KDV krijgt ze het rond 16u geloof ik. Ze krijgt ongeveer de hoeveelheid van 2/3 potje, sinds een week. En ik maak het nu bijna altijd vers, voor een hele week,: 2 kleine bananen, grote appel en 2 sinaasappels uitgeperst en twee liga alles geblendeerd en de appel eerst in een pannetje met 150ml water tot moes maken en de liga eerst voorgekruimeld met een vork. Dan heb ik ongeveer 5 porties. Maar als ik vergeten ben het uit de vriezer te halen dan krijgt ze gewoon een potje. En invriezen van het fruit gaat super dames! Ik haal het smorgens eruit voor die middag en het is net zo lekker als dat het net klaargemaakt is! Slapen: Gaat hier boven verwachting goed Echt heerlijk Om 19.30 ligt ze er uiterlijk in, en bij een gemiddelde nacht hoeven we maar 1 keer der uit voor der speentje, tot 6.30 smorgens en vanmorgen hoorde ik der pas om 7.15 en zelfs toen wilde ze liever verder slapen in plaats van opstaan voor een fles en naar het kdv..
@Mare & Andi; dikke knuf voor jullie meiden. Phoe heej zo vaak s nachts je bed uit........... @Eerised; ach wat vervelend voor Gabriella (en voor jou ook natuurlijk) dat ze gisterenavond zo moest huilen. Gelukkig dat het nu weer beter gaat. En ik ben wel nieuwsgierig hoe dat jasje staat @Ikbenhetmaar; wij zijn in november bij eemhof geweest, maar niet in ht babybadje. Wij gingen gewoon in het grote zwembad met hem. Dit was wel lekker van temperatuur. @Merakli; dikke knuf @Torties; ik heb het bij snapfish gemaakt. A4 formaat hardcover 58 pagina's 55,44 euro. Niet het allergoedkoopste, maar wel erg gebruiksvriendelijk. Wat heerlijk dat het slapen van Alysa nu zo goed gaat Zo en nu moet ik echt aan de strijk, maar ik geloof dat Jurre ook niet zoveel zin meer heeft om te slapen, ligt er nog geen half uur in. Slaapt meestal wel 2 uur, maar heeft nu slechte zin geloof ik.
@merakli: lees lekker mee en kom bij. knuffel david past echt nog in zijn reiswieg maar de bugaboo is ook best lang en david niet ik heb trouwens wel het gevoel dat hij lange benen heeft. ondanks dat hij nog maar 63 cm is zijn de broeken in maat 68 alweer aan de erg krappe kant
zo ben ff een uur weg en zijn weer 7 pagina's bij:x @ikbenhetmaar: het cb zit bij mij om de hoek! woon op het holthuis (nieuwbouw) zat eerst bij de sporthal maar dat gebouw is verkocht! wel fijn voor mij kan ik er lekker heen lopen (behalve nu met dat baggerweer:x) WE WANT DIRKJE!!!!! over het cb gesproken mijn prinsje is 7060 gram!! wat een dikkerd he! hij ligt alweer lekker te slapen! weet niet wat die gekkerd heeft maar hij slaapt ineens meer dan normaal! @torties: ik wil ook wel mee naar de meeting!!! ben heeeel benieuwd naar iedereen! @merakli: dikke knuf meis! hoop dat je je snel beter voelt! @joyce sem draait ook nog niet hoor! wat je zegt ze gaan allemaal in hun eigen tempo!
Hier besloot Kinley vanmorgen om 5 uur dat het keet tijd was, gelukkig hoefden we er niet voor uit bed maar madam heeft lekker liggen keten tot 7.30 toen kreeg ze honger. Geen wonder dat ze om 9.30 weer moe was en dus weer naar bed wilde (na haar fruit hapje) Om 11 uur was ze weer wakker (flesje gehad) en heeft bij ons aan tafel gezeten tijdens het warme eten (Jan heeft late) Om 13.30 was ze weer moe en nu ligt ze dus weer lekker te slapen. Altijd hetzelfde net als je denkt een lekker ritme te pakken te hebben draaien ze alles weer om. Maar goed ook prima zo past het straks ook beter als ze naar een ander schema gaat. Nog 2 dagen aardappelpuree en dan gaan we worteltjes introduceren, tot zover nog geen reacties gezien op de aardappen en de appel dus dat gaat goed. Mare & Andi ik hoop dat ook jullie snel nachten door kunnen slapen. Eerised gelukkig dat ze nog voor de nacht weer vrolijk is geworden. Fotoalbums ik kijk altijd waar er aanbiedingen zijn, alleen heb ik met de kerst een albumpje laten maken voor mijn oom en tante bij foto Quelle (van de da drogist) en die is er nog steeds niet. Wel contact gezocht via mail en een mailtje terug gekregen dat zodra ze meer wisten ze het me zouden laten weten maar tot nu toe nog steeds niet. Groetje sAnita
Oja Elizabethje wat een leuke lakentjes zeg, ik zou er zeker over nadenken om ze bij Ikbenhetmaar in de winkel te verkopen, denk dat het echt wel loopt hoor. Vind het sowieso knap dat mensen met een naaimachine overweg kunnen ik hoef er nog maar naar te kijken of het ding begeeft het. Heb zelfs een jaar op les gezeten maar ook dat heeft niet geholpen, had ik eindelijk de broek klaar bleek ik de zakken er verkeerd aangezet te hebben. Moest ik met mijn handen eerst langs mijn broekband naar binnen en dan kon ik mijn handen in mijn zakken stoppen.:x Heb het later nog wel eens geprobeert maar dan moest Jan mij het draadje door de machine doen en binnen 2 sec had ik de spoel alweer vast zitten. Groetjes Anita
Ik heb 'm inmiddels al iets van 30x gezien, ben de tel kwijtgeraakt.. Gabriël kent hem inmiddels ook uit zijn hoofd! Neeuuuhhhhh.... Mijn zusje bleek 'm nog nooit te hebben gezien, nu dus wel Gnagna, Francescak, bewijst maar weer dat jij niet de enige bent die kan lullen! Meeting, zal er dit keer niet bijzijn dames, dat weet ik op voorhand al.. Misschien volgende keer, hangt er vanaf of we dan een eigen plekkie hebben. Zo, m'n grote boef zit hier nu lekker te vingerverven, manlief is al thuis want hij heeft waarschijnlijk een oogontsteking en moet zo naar de huisarts.
@andi, nouja het is wel een leuke film toch, dus niet erg. Nou hoop dat het niks ernstigs is bij je man.
@ Andi, beterschap voor je mannetje.. misschien moet je hem vanavond dan maar een extra nachtzoen geven..
Haha, die krijgt hij wel Ikbenhetmaar, hihi Ja Joyce, scheelt idd dat het een leuke film is, dat verveelt tenminste niet.