Oh jes ikbenhetmaar ,opgelucht zeker ?? Jeej meer voetbalplaatjes, ja vind ik echt leuk die plaatjes sparen, heb ik van me vader denk ik, we spaarde ze vroeger altijd samen.Ben ook voetbalgek Helemaal fan van het nederlands elftal
Toen ik Noah vanochtend niet op het kleed had neergelegd die Rosalie had klaargelegd samen met de speeltjes, had Rosalie alles maar in de wipper gelegd
Haha echt wel opgelucht.. Oh ik dacht dat je ze ging sparen voor Manolito, hahah! nja voorjezelf kan uiteraard ook..
Je kort automatisch die naam af he, ik had ook eerst mano geschreven maar gauw aangepast naar Manolito.. Blijf het een hele bijzondere naam vinden die je niet vaak hoort.
Ja vaak als je iets schrijft, kort je het af en als je praat niet. Hoe komen jullie aan de naam Manolito als ik vragen mag?
Mijn vriend kon iemand van vroeger die zo heette en vond het altijd al een mooie naam en toen hij die naam voorstelde vond ik hem ook mooi en fijn dat hij niet zo vaak voorkomt
Zoo, me zusje is met Rosalie naar de stad en Noah slaapt dus ik ga ff lekker douchen! Nog geen tijd voor gehad vandaag...Of geen tijd voor gemaakt tis maar hoe je het ziet