Nee, daarom ook Lorenza, vond het wel leuk al swe nog een naam zouden vinden die niet zo vaak voorkomt, nou hoor ik vaker bij Lorenza dat ze die naam nog nooit hebben gehoord (wel lorenzo)
Jeetje wat is er veel bijgekletst!!! Had natuurlijk niet moeten zeggen dat ik het zo stil vond hier haha...
@ Elizabethje, nee dat wordt direct afgestrafd.. En volgends mij hebben heel wat dames ons nog niet gevonden.. moet je nagaan.. anders was er nog veel meer geschreven
Nou meiden ik ga naar mijn moeder ff de kids ophalen, daarna lekker eten en als ik nog ff tijd vind vanavond ben ik er weer
[QUOTE=Ikbenhetmaar;6440791 @ Sembem, ja idd haha, hoe is het met je? Allohaaaa, gaat goed hier hoor. Vanmorgen zijn de hechtingen uit mijn hand gegaan en dat scheelt toch ook wel weer wat. Tot 3 febr ben ik zeker thuis en ga daarna heel voorzichtig weer kleine klusjes op mijn werk doen. Hoe is het bij jou.......gaat het een beetje met Linde? Is het druk op de zaak?
Dan ben je toch nog best wel een tijdje uit de running geweest Met linde gaat het redelijk, ze drinkt redelijk en slaapt verder de hele dag. Hopelijk is ze snel opgeknapt. In de winkel is het redelijk rustig, heerlijk zo´n dagje.
Pfff..Roos is zo nieuwsgierig, dat ze niet wil drinken. of niet veel, althans. Dat is best lastig! Hoe gaan jullie ermee om?
Ik ga geen voetbalplaatjes sparen van de AH. Mijn kids geven niks om voetbal. Ik zal ze voor jullie bewaren. Ik spaar geboortekaartjes, dat is het enige wat ik spaar Dus mocht er iemand nog eentje over hebben, ik hou me aanbevolen
Pluk, ik zie duidelijk verschil hoor! Fijn dat het zo is opgeknapt!!! Ikbenhetmaar: Fijn dat je ongesteld bent geworden!!! En helemaal fijn dat Linde weer een fles heeft leeggedronken! Hopelijk heeft ze nu het dieptepunt gehad.
Ik probeer zoveel mogelijk prikkels te vermijden. En Yanoah weer bij de les te krijgen. Bij Yanoah lukt dat aardig. Al duurt het wel langer voordat hij de fles leeg heeft.
@ Madwin, je hebt het kaartje van Linde al.. Linde is savonds bij de laatste fles ook vaak afgeleid, hier doen we dan de tv aan en de kamer alvast wat donkerder maken en dan gaat het veel beter.
@ ikbenhetmaar, fijn dat linde weer beter is!! @ Helen, als je al een keer verhuisd bent is het natuurlijk niet leuk om nog een keer te verhuizen. Vooral als er geen fam. En naaste vrienden zijn. Hoop toch dat je je huis kunt verkopen!! Een moeilijke situatie, en dat jij je vrienden en een goede baan moet achterlaten. Heb ook bijna geen sociale contacten J alleen de fam. Van man en oud collega. Ik vind dat je het super doet in je eentje!!! (nou niet helemaal natuurlijk J ) @ Eeries, nou jaaaaaaa wat vervelend dat je mensen zulke dingen moet uitleggen zeg, bah @ Pluk, wat gaat de tijd toch snel he J fijn dat hij zich op school goed voelde!! En nou wordt het met te veel ga brood halen met Gizem en spreek jullie vanavond. Voel me toch slecht, gisteren Vroeg me broer van wanneer komen jullie (klonk enthousiast) vandaag bel ik om door te geven dat het toch volgende week wordt en voordat ik dat zegt zegt hij kunnen jullie volgende week komen want mijn schoonzus wil uitrusten. Leuk hoor!!! Zelf kwamen ze een week nadat Gizem geboren was . Overdrijf ik nou?? Voel me gewoon slecht.. ach ik ga een luchtje scheppen..
@ Merakli, Ik denk dat het ook wel een beetje aan de bevalling ligt of ze al mensen wil ontvangen ofniet, ik heb een hele nasleep gehad na de bevalling (3 dagen ziekenhuis) en eigenlijk kreeg ik niets tot bijna niets mee van Linde, was compleet van de wereld af.. dus ik wou echt niet dat toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis dat er mensen kwamen (ja directe familie) ouders enzo wel. maar verder echt niet, uiteindelijk gaven we een kraamfeest toen ze 3 weken oud was.
Ja daar ben ik ook heel blij mee! En het kaartje van de andere Yanoah heb ik ook! Die is ook erg mooi!
Kaartje van Linde heb ik zelf helemaal ontworpen, je kan wel zien wat de grote hobby van mijn vriend is he?
Eerised: Jeemig zeg wat erg wat er allemaal wordt gekletst daar bij jullie in het dorp!!! Ik zou er helemaal gek van worden. Toch niet te filmen wat men allemaal maar kletst! KNUF voor jou! Ik vind dat je het super doet!