Succes bij de HA Ikbenhetmaar! Hmm ja zin maken, zou kunnen. Eerst maar weer is ff rust in me donder krijgen...Heb echt het idee dat ik vanaf vrijdag niet meer heb stil gezeten...
ok, nou ik ben niet thuis vandaag, doen ze hem ook bij de buren verzorgen of niet ?? En ik hoop ook voor je dat die spuiten gaan helpen bij je, dat je niet nog meer gaat afvallen.
JA precies, maar ben er morgen alleen in de ochtend, ja ben niet zo vaak thuis, meestal liggen mijn pakketjes bij de buren, maar anders kan ik hem ergens ophalen toch?? als ze al een paar keer zijn geweest en ik ben niet thuis.
Ja ik hoop ook dat het gaat helpen, onder de 150 is het echt te laag en uit mijn bloedtest kwam 63 *Shock!
Ja bij het servicepoint, daar krijg je dan als het goed is een briefje van in de bus en anders krijg ik daar ook zoizo een melding van
ja ok, gelukkig maar, dan komt het goed. Las namelijk dat hij gisteren al aangeboden zou worden , maar heb nog niks gehad vandaar.
gister? huh.. nee dat lijkt me niet.. ik volg de pakketen ook altijd, en gister zat die nog in het sorteerproces.
oh nou lees net 4-2 pakketje word vandaag aangeboden , of misschien heb ik het verkeerd gelezen ,dat kan ook altijd he ?? want ik ben weer met alles tegelijk bezig hierzo op me werk.
Ok, dan heb ik het verkeerd gelezen Nou ja maakt niet uit Was alleen benieuwd, d8 ook al dat ze vandaag zouden komen.
Arme Joyce! Ik heb inmiddels geloof ik iets van 11 pakjes voetbalplaatjes! Tot wanneer duurt de actie?