Ja, wel vervelend idd. Als je zel elke week krijgt en je been reageert er elke keer zo op ,dan is dat erg irritant.
ja ben ik blij dat ik hem niet in me bil heb laten zetten (had de keus) hahaha Ow jij ook spierpijn.. nja kan je wel merken dat de sportschool zijn werk doet toch.. heb je iig je spieren goed gebruikt Ow ik ben vergeten de plaatjes voor Manolito op de post te doen. Doe ik morgen!
hallo, hier weer even een berichtje van mij.. met levi gaat alles goed..hij krijgt nu flessen van 210 en soms heeft hij na 2 uur al weer honger... hij is lekker vrolijk veel aan het kletsen en rug naar buik rollen doet hij bijna net dat laatste beetje niet haha blijf oefenen... hij wil echt niet savonds eerder de fles krijgen tenminste dat wil mama ook niet had geprobeerd savonds om 9 uur de laatste fles te geven toen werd hij snachts om 4 uur wakker dus hou het gewoon bij 11 uur dan slaapt hij door tot 9 uur sochtends... zo gaan we naar opa en oma lekker eten me vriend is om 3 uur thuis..gelukkig nog geen ruzie gehad..gaat nu weer goed tussen ons.. zo ik ga weer ff verder moet nog ff de vloer boenen.. vanaaf igg lekker niet koken en geen afwas dat is ff genieten doeii doeii..
ja sprongetje ben ik bijna zeker van maar daar komt nog eens bij dat hij zo last van krampjes en van zijn ontlasting heeft. echtt niet meer leuk
@fightforlove, fijn dat je geen ruzie meer heb gehad. En dat alles goed gaat met Levi Laatste fles om 23.00 , dat heeft Lorenza nooit gedaan, die had haar laatste fles steed rond 21.30 en n u rond 20.00/20.30 en daarna slaapt ze gewoon de hele nacht.
Hier had linde met 5 flessen ook altijd om 21.30 de laatste fles, nu om 19.30/20.00 en wordt ze wakker om 7 uur!
en nog een vraagje: david kwijlt echt als een gek en dat al sinds twee maanden. zijn slabbetjes, t-shirts en rompertjes zijn altijd helemaal doorweekt. hebben meer kinderen er last van? en mama's van oudere kinderen hoe lang duurt het voordat het weer over is?
Ja, ben er wel blij mee ,vooral in het begin want kon gewoon lekker vroeg naar bed. Hier is Lorenza zo rond 07.30/08.00 weerkwakker 's ochtends.
Heel herkenbaar, kleed linde minimaal 2x per dag om.. en elke dag moet ik haar pyjama en beddengoed verschonen Wanneer het over gaat, geen idee.. hopelijk HEEEL snel!
Mare: Roos die kwijlt ook vreselijk (of ze zevert, zoals haar papa dat noemt). Alles is nat en dat niet alleen: ze heeft er regelmatig heel lelijke smetplekken van
Wat raar mare dat hij last heeft van krampjes en ontlasting. Hij krijgt nog steeds volledige BV toch??
rosalie had het ook heeeeel erg. Noah begint er nu een beetje mee. Bij Rosalie was het toen ze echt vast voedsel ging eten over. Dus rond 6-7 maanden.
Hellen, je moet wel een beetje oppassen met smetplekjes en kwijl. In zo'n mondje zitten aardig wat bacterien, Noah had ook zo'n smetplekje onder z'n onderkin zeg maar en daar was door het kwijlen een schimmeltje bij gekomen...
Hmm ik lees het net terug en het komt een beetje belerend over, maar zo bedoel ik niet hoor! Maar dat snap je waarschijnlijk ook wel!
Hier wordt er ook flink gezevert en helaas moet ik jullie mededelen dat dit net zolang duurt totdat ze allen tanden hebben, dan wordt het iets minder (zit dan wat voor doordat het niet zomaar uit de mond loopt) Zodra alle kiezen er zijn wordt het echt minder tenzij ze moe zijn en met de vingers in de mond zitten en gewoon vergeten te slikken dus hoelang het duurt Bij Kylian nu 3,5 jaar Dat noemen ze je poot stijf houden Kinley heeft lekker geslapen van 10.30 uur tot 14 uur, straks een lekkere fles en vanavond aardappeltjes met worteltjes. De angst voor reacties wordt steeds minder mede omdat jan vader (helaas overleden) ook eczeem had maar geen voedselallergieën en ook Kylian heeft geen voedselallergieën. Hellen lekkere communicatie daar op het kdv zeg, maar ik krijg het idee dat je steeds commentaar krijgt van 1 en dezelfde griet (over fv en de tijden), is dit toevallig hetzelfde grietje dat toen fv heeft gegeven ipv de bv? Ik hoop dat je gesprek vanmiddag bevredigend zal zijn. Mare ik hoop dat david snel uitgesprongen is. Groetje sAnita
Ja precies, Manolito doet het ook nog steeds hoor , kwijlen en dan vooral als hij met zijn vingers in zijn mond zit. Lorenza heeft er ook last van.