@ikbenhetmaar ,ben nog niet thuisgeweest . Ben nog bij me moeder, want mijn mannetje moest weer werken, dus w8 ff totdat hij zo weer terug is en dan gaan we naar huis.
Ok dat zou wel kunnen hoor, want mijn vriend is thuis geweest, misschien hebben ze het toch bij de buren afgeleverd, dat zou ook nog kunnen
Ja, ik ga strakjes naar huis en dan ga ik ff kijken en als me vriend zo hier is, zal ik het wel ff vragen aan hem Je hoort het nog van me
joyce die tweede foto is erg leuk zeg. Net even de iq test gedaan op bnn en een score van 118 gehaald dus ik val mooi in het gemiddelde Groetjes Anita
Ja, heb ook nog een hele mooie van Lorenza op canvas, dies ook echt leuk, maar kan ze moeilijk hier neerzetten.
Mooooie foto's Joyce!!! Leuk is dat, hè? Haha, MamavanBas, manlief zag de foto van Job en vond hem echt zo'n gezicht hebben van: Zoooo, dude, jij maakt een foto van mij?? Haha!
zooooo ben weer bij! pff zo'n drukke dag gehad! moest om half 9 beginnen tot 18.00 toen nog eten maken ( wat ik eigenlijk gisteravond zou doen maar te lui voor was hihihhii) toen snel eten en om 18.45 was het klantje voor de nagels er alweer pfff was om 20.30 weer klaar! toen ff knuffelen met men kereltjes en nu...... nu is het tijd voor MAMA!!! Ga zo ff lekker douchen en dan plof ik neer en kom niet meer overeind! morgen ga ik weer lekker babyzwemmen met sem! heerlijk heb er nu al zin in! ( alleen beetje jammer dat het al om 10 uur is hihihihihi)
geniet van je hang avond en van het zwemmen francesca! ik hoop dat david zo wakker wordt (hihi klinkt raar, maar hij slaapt nog in de mc) en dan ga ik hem lekker liggend op bed voeden en hoop dat hij blijft slapen. het liefst zo'n vier uurtjes ofzo ik spreek jullie morgen avond denk ik weer. niet teveel kletsen hè
Ik heb geprobeerd om op mijn werk een beetje mee te lezen, maar dat lukte vandaag niet... Morgen denk ik ook niet. Dat komt dan nog! Ben nu net thuis. Ga zo mijn bed maar opzoeken. Maar dan weten jullie even waar ik was. En morgen moet ik dus ook nog de hele dag werken. Ws. kom ik morgenavond nog wel langs
dank je wel meid! gaat lukken! ik hoop voor je dat david meewerkt en je eens een lekkere nacht bezorgt!! is voorhem zelf waarschijnlijk ook fijn!! welterusten meid!
zo ik ben uitgedouched! oh heerlijk gewoon nutteloos onder een warme straal water staan! mmmm tis rustig hier zeg! @ikbenhetmaar: voelt je been al wat beter?