Jeetje wat kunnen jullie kletsen meiden! Zijn er veel thuisblijfmoeders? Ik heb dus een zoontje Semm van ruim 6 maanden. 10 september 2009 en een dochter van ruim 2 van 16 december 2007. Semm woog vorige week 8130 en is al 73 cm. Het is echt een hele lange jongen. Hij zit met zijn lengte boven de bovenste lijn van de grafiek. Ik ben zelf ook 1.86 dus hij heeft het niet van een vreemde. Hoe vaak slapen jullie kindjes nog op een dag? Liefs Sam
Ikbenhetmaar, ok nouja als ze blijft poepen en plassen geen probleem toch. Ze kan het best hebben! Sam, ik ben een thuisblijfmoeder.. Lange jongen hoor! Linde van Ikbenhetmaar is ook lang.. Ik dacht 74cm. Mijn meisje is zwaarder dan dat ze lang is .. 8 februari: 9100 gram en 68cm met ruim 4,5 maand.. Hier heel verschillend, soms slaapt ze smorgens 1,5 uur.. Smiddags 2,5 uur en savonds nog een uurtje en dan snachts van 8 tot 8.. Maar soms ook maar 3uur bij elkaar op één dag!
@eerised: wat heb je toch een vrolijk meisje. zelfs met gel in d'r oren. echt balen dat het toch van die grijze gevallen zijn, maar ik vind die oplossing met de haarbandjes wel goed. hm ik heb trouwens ook een hello kitty haarband van de h&m en heerlijk als ik mij wil opmaken of als ik ga schoonmaken.
Mare. Haha ja leuk zijn ze hé de Hello Kitty haarbandjes.. Ik had gister ook dat haarbandje in, nou ze kwam niet meer bij van het lachen. Was denk ik een heel leuk gezicht. Ja jammer he? Terwijl er best veel vrolijke apparaatjes zijn. Helaas! Ja ze was zo lief gisteren, ze vind alles prima. Echt een schatje..
Ikbenhetmaar, ja had ik het toch goed.. Echt een lange griet hé! Zijn jullie ook lang? Ik moet morgen naar het CB, ben echt benieuwd hoe zwaar ze is, en of ze nou ook een beetje de lengte in gaat. **Even verder in kleur, anders is het voor de anderen niet bij te lezen.**
Ikbenhetmaar. Ok, Ruben is best lang dus.. Wat hebben ze geschat? Hoe lang ze zou moeten worden? Gabriëlla 180,5cm Hebben ze berekend via dr geboortelengte en de lengte van mij en Fer. Ik ben 1.80 en Fer 1.85.. Ik ook! Tis heerlijk weer..
goedemorgen dames! mamatob:spijtig dat de schoenen niet fijn zaten!maar ze heten niet voor niet KILLERheels hè,je zou er echt wel mee vallen! eerised:toch leuk dat je de hoor-apparaatjes kunt verstoppen met haarbandjes!eventueel kan je ook bandana's proberen?! hellen:jeetje wat een ommekeer met roos,gelukkig wel positief!! waarschijnlijk is haar sprongetje over,maar ze heeft er wel lang over gedaan! sembem:jij staat wel positief achter je dieet,super!! babijtjeh geen goede nacht gehad zo te lezen! is hij nu al wat beter??oh lees het al,toch al wat beter dan. vervelend die tandjes hè ariel en mareok weer een moeilijke nacht!? ariel leuk joh zo'n geirenboerderij! dat is hier bij ons niet of we moeten kms rijden. veel plezier! ziet er een leuke camping uit! twinkle:gelukkig heeft noa goed doorgeslapen,maar ik weet nog altijd niet waarom ze zo huilde. ikbenhetmaar:linde ook al van die huilbuien! de kindjes hebben het allemaal precies! sam28:altijd welkom hoor meid! ik ben thuisblijfmama! jeetje sem is ook een klein reusje seg! hier slaapt noa s'morgens 1.5 a 2 u ,s'middags een 45 min en s'avonds 2u. eerisedh gabriella is veranderd seg!!ze is precies veel slanker geworden in haar gezicht! zo'n lachend lief meisje!!
Oh Linde zegt nu echt oma en papa.. grrr mama lukt haar nog niet.. als ik het haar voorzeg gaat ze keihard lachen en zegt ze papa met een grijs op haar gezicht.
hier met noa een goede nacht gehad,ze heeft geslapen van 20u tot 7u. maar ikzelf heb minder goed geslapen!pppfff ik neem nu geen medicatie meer tegen paniek-aanvallen en gisteren lag ik in bed en kon echt de slaap niet pakken,ik bleef maar in een oppervlakkige slaap en das zo vervelend,dat ik om .2.30u uit bed ben gestapt een pilletje heb genomen en dat ik toen eindelijk rond 3.30u in slaap ben gevallen en weer wakker werd gemaakt door de wekker om 7.15u pfff straks heb ik terug een afspraak bij de ha om die medicatie om te kijken of ik daar nog even mee verder moet doen of misschien andere medicatie,want s'avonds voel ik mij nog niet op-en-top en vooral als ik alleen ben en niks te doen heb ,begin ik te denken. dus we zullen vanavond wel weer zien!
@Sam; Semm is inderdaad een lange jonge zeg. Jurre slaapt meestal 2 keer op een dag, soms 3 keer als hij vroeg wakker is . @Ikbenhetmaar; wat een kleine deugniet is Linde toch he! Hier zeg Jurre mama en papa achter elkaar. Dat gaat dan van mamapapamammapappapmamam, heel grappig. En heel af en toe klinkt het alsof ie alleen mama of papa zegt. Lengte; hier wordt verwacht dat Jurre 189 wordt.
@ Sofie, oow jij ook geen goede nacht.. hopelijk brengt een bezoek bij de HA meer rust in de tent! Sterkte meis! hahaha ja dat zou wat wezen als ze dat doet omdat ze weet dat ik het niet leuk vind hahahaha Klinkt echt grappig uit zo'n klein mensje.. papa en umaaa
@ Babijtje, oow jurre kan het ook al hahaha, wel leuk want ik merk dat Jurre en Linde aardig gelijk oplopen..
hier begont noa meer de woorden wawa en momo daaa daadaaa te zeggen,maar als we papa of mama zeggen giert ze het uit van het lachen.