Zou linde ook stokbrood mogen? Ik ga namelijk even een stokbroodje bakken maar denk dat zij zo wakker wordt om ook brood te eten.
haha, die maak je echt nu al niks meer wijs heerlijk toch! Britt kan ook zo serieus kijken, dan lig ik altijd dubbel van het lachen. Ze kan dan ook heel serieus kijken, en als ik dan zeg 'je houdt me voor de gek he?' dan glimlacht ze heeeel even heel 'stout' en dan kijkt ze weer serieus
Jeetje Linde is wel erg snel zeg!!! Ik moet er wel bij zeggen dat Semm ingebakerd ligt dus misschien is dat ook wel een reden dat hij nog niet draait. O hij is trouwens ook eenbeetje te lang voor de box. Hij past er bijna niet meer in ha ha. Semm praat niet, maar kan wel behoorlijk schreeuwen!! Het is een heerlijk vrolijk mannetje die de hele dag door lacht. Geven jullei al brood? Ik ben sinds een maand bezig met fruit en groente en dat gaat wel goed, maar ik ben nog niet met brood begonnen.
@ Sofie, oo daar heeft linde geen last van, ze at van de week bij me ouders echt een mega groot stuk kroepoek zo op. Dat is pas hard..
@ sam28, ja Linde is vlot.. eet tussen de middag 2 boterhammen met smeerkaas/smeerworst/ en of appelstroop. Ze heeft nog maar 2 melkvoedingen waaronder 1 pap Verder eet ze fruit en een bord warm eten en een toetje
@ Sofie, oke ga ik het zo proberen maar dacht namelijk dat ze alleen bruin mochten hebben en ik heb een wit stokbroodje vandaar..
@ Mare, hoezo.. kroepoek is niets mis mee hoor.. En ik vroeg het omdat ze normaal altijd bruin brood eet en dit een wit stokbroodje is
sam:noa krijgt hier,als ze s'avonds niet slaapt terwijl wij eten,het zacht van het brood en dat eet ze zo weg! noa zit ook nog maar op 2 flessen melk en dat gaat tot nu toe goed.
hier geef ik noa ook altijd wit brood en cb heeft gezegt dat dat geen kwaad kan,aangezien zij granen in haar melk krijgt...
Oow oke Sofie! Ik dacht juist alleen bruin brood.. dat is dus wat linde normaal eet.. 2 snee bruin. Ga gewoon lekker een stokbroodje geven aan der.. zal vast geen kwaad kunnen.. ze gaat er niet dood aan..
ja maar kroepoek is toch vet en zout? toch niet echt goed nog op deze leeftijd toch? of vergis ik mij daar nou heel erg in?
@ Mare, ja dat zal ongetwijfeld maar voor een keer kan dat echt geen kwaad.. ze krijgt het ook niet dagelijks.
nee dat snap ik, maar ik bedoelde meer dan kan het toch ook geen kwaad om een keertje wit stokbrood te geven, snap je?
Semm stikte afgelopen zondag bijna in een stukje kroepoek. Ik schrok me echt dood. Gelukkig kon een vriendin van mij EHBO en sloeg Semm tussen zijn schouderbladen en toen kwam het eruit. Hij werd echt helemaal blauw... Ik bleef wel heel erg rustig gelukkig. Semm krijgt nog 3 of 4 flessen. Anders trekt hij het echt niet. Hij heeft ze gewoon nodig zeiden ze op het bureau.
@ Mare, ik snap je wel.. maar ik weet dat het cb toen tegen me zei dat ze bruin moest.. en geen wit.. vandaar. @ Sem, geeft toch ook niets.. het ene kind heeft het gewoon nog nodig hoor.. ieder in zijn eigen tempo.
ach af en toe eens wit of iets anders kan heus geen kwaad,maar ik zou dat nu niet geven als je pas bent begonnen met vast voedsel.