Meeting: ik heb even gekeken waar iedereen woont en wat dus centraal is, als Sofie en Mijnkleine buiten beschouwing worden gelaten is Amersfoort en Tiel het meest centraal. Willen we echt naar de dierentuin of zullen we gezellig op een terrasje gaan zitten, Amersfoort heeft een leuke binnestad met een hof waar je heerlijk kan zitten als het mooi weer is. Wie stemt voor dierentuin of terras of maakt niet uit. Lijstje: Ariel Eerised Francesca Hellen Joyce Torties Booky Ikbenhetmaar Mare MamavanBas Twinkle terras Sofie Mijnkleine Wie er mee wil maar er niet bij staat, zet jezelf ertussen.
Birkenstocks, zo ik heb ze weer aan.. Na maanden.. Heerlijk! Broodje ei, ah vies he dat topic? Ikbenhetmaar, stokbroodje met kaas is ook lekker. Sam, hier nog geen brood.. Alleen groente en fruit, liga en ze krijgt wel eens sap! Maar ze is nog erg gek op dr flessen melk, dusja MamatoB, hahaha ook al zo'n grapjas. Hihi leuk is dat he! Kleine clowntjes. Stokbrood, zou zelf dat harde van een stokbroodje nog niet geven. Maar wit brood op zich maakt voor een keertje niet uit, als ze al geen moeilijke ontlasting heeft denk ik..
Wie stemt voor dierentuin of terras of maakt niet uit. Lijstje: Ariel Eerised maakt niet uit Amersfoort: 110min, 93km Tiel: 53min, 73km Francesca Hellen Joyce Torties Booky Ikbenhetmaar Mare MamavanBas Twinkle terras Sofie Mijnkleine Wie er mee wil maar er niet bij staat, zet jezelf ertussen.
Wie stemt voor dierentuin of terras of maakt niet uit. Lijstje: Ariel Eerised maakt niet uit Amersfoort: 110min, 93km Tiel: 53min, 73km Francesca Hellen Joyce Torties Booky Ikbenhetmaar Terras Mare MamavanBas Twinkle terras Sofie Mijnkleine Wie er mee wil maar er niet bij staat, zet jezelf ertussen
Meeting: ik heb even gekeken waar iedereen woont en wat dus centraal is, als Sofie en Mijnkleine buiten beschouwing worden gelaten is Amersfoort en Tiel het meest centraal. Willen we echt naar de dierentuin of zullen we gezellig op een terrasje gaan zitten, Amersfoort heeft een leuke binnestad met een hof waar je heerlijk kan zitten als het mooi weer is. Wie stemt voor dierentuin of terras of maakt niet uit. Lijstje: Ariel maakt niet uit Eerised Francesca Hellen Joyce Torties Booky Ikbenhetmaar Mare MamavanBas Twinkle terras Sofie Mijnkleine Wie er mee wil maar er niet bij staat, zet jezelf ertussen.
Wie stemt voor dierentuin of terras of maakt niet uit. Lijstje: Ariel maakt niet uit Eerised maakt niet uit Amersfoort: 110min, 93km Tiel: 53min, 73km Francesca Hellen Joyce Torties Booky Ikbenhetmaar Terras Mare MamavanBas Twinkle terras Sofie Mijnkleine Wie er mee wil maar er niet bij staat, zet jezelf ertussen
ja had indd voor je nagekeken en hij was onder ingeplande opdrachten komen te staan Snap dr niks van, maar tis nu in ieder geval onderweg!
@ Ariel, okee geen probleem hoor.. zie het vanzelf.. maar kon zijn dat je verkeerd rekeningnummer had gebruikt ofzo.
Wie stemt voor dierentuin of terras of maakt niet uit. Lijstje: Ariel maakt niet uit Eerised maakt niet uit Amersfoort: 110min, 93km Tiel: 53min, 73km Francesca Hellen Joyce Torties Booky Ikbenhetmaar Terras Mare MamavanBas Twinkle terras Sofiemaakt niet uit (weet niet zeker of ik kan komen,amersfoort is al 200km rijden voor mij) Mijnkleine Wie er mee wil maar er niet bij staat, zet jezelf ertussen
Wie stemt voor dierentuin of terras of maakt niet uit. Lijstje: Ariel maakt niet uit Eerised maakt niet uit Amersfoort: 110min, 93km Tiel: 53min, 73km Francesca Hellen Joyce Torties Booky Ikbenhetmaar Terras Mare MamavanBas Twinkle terras Sofiemaakt niet uit (weet niet zeker of ik kan komen,amersfoort is al 200km rijden voor mij) Mijnkleine Wie er mee wil maar er niet bij staat, zet jezelf ertussen Den Bosch - Deventer: 106km (1 uur en 8 min) Den Bosch - Rotterdam: 82,5km ( 59 min) Den Bosch - Landgraaf (Limb): 131km (1 uur en 29 min) Tiel - Deventer: 85,8km (55min) Tiel - Rotterdam: 76,3km (52min) Tiel - Landgraaf: 168km (1uur en 46min) Amersfoort - Deventer: 63,2 (42min) Amersfoort - Rotterdam: 85km (1uur) Amersfoort - Landgraaf: 214km (2uur en 8min)
Heb even alle afstanden erbij gezet.. Heb Rotterdam, Deventer en Landgraaf gepakt omdat er veel bij Rotterdam in de buurt wonen en Landgraaf en Deventer een beetje de uithoeken zijn !
MamatoB, ik dacht trouwens dat jij ook mee wou naar de meeting? Zie dat je er niet tussen staat .. Jammer hoor!