September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier toch wel de loopauto van Chico. :)

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    alles wat geen speelgoed is

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    had ik net een hele lap tekst geschreven,klik ik op het verkeerde knopje:x

eerised:succes!!!!

gisteren avond doe ik jens in bad en zie dat hij krab,kijk ik goed heeft hij een paar luizen bah!!:$
    dus vriend naar apo gestuurd en jens behandeld,dus nu is ie ervan af,komen ze hem vandaag halen voor het semi-internaat,vraag ik aan de begeleiding of dat er nog jongens zijn,antwoord hij:ja er is er èèntje en die heeft er continu,wij kammen die elke dag uit en elke morgend heeft hij er nieuwe en die ouders doen er niks aan!ik zeg wat!!!!:$
    dus nu moet ik hem preventief gaan behandelen.
    vriend zei al:das voor de gezondheids-inspectie op af te sturen!
    hoe kan je als ouders je kind toch zo verwaarlozen!ppff dat snap ik echt niet hoor!

verder moet ik naar een uroloog.ik moet een meting van mijn blaas laten doen omdat ik nog altijd het gevoel heb dat ik continu moet plassen,dus straks maar eens een afspraak maken.

met noa alles goed,geen nieuws.

4. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    rensje:knisperboekje,label-boekje,kip met piepgeluid,vlinder van lamaze met knisper-geluid en spiegeltje,telefoon met geluid...

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Zo ik ben op me werk aangekomen. :)
    Linde is met opa mee, dus ik ga maar eens de winkel verbouwen. Heb een hele partij zomer weer binnen en bodywarmers en zomerjassen.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    HIer speelt Kinley graag met de pop van Lamaze en ook het doosje van de vormenstoof is zwaar favo, daar kun je leuk dingen in en uit halen.
    Voor de rest natuurlijk al het speelgoed van haar grote broer.

Als we op vakantie gaan wil ik zo'n bal van v-tech voor haar halen (geluidjes en het ding rolt zelf)

Groetjes Anita

7. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @rensje: dit vindt Britt het ALLER leukste speelgoed:
    zijn van DIFRAX!

8. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    hihihihi :D:D:D

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @sofie: oh ja zoiets hebben wij ook meegemaakt toen mijn zusje nog naar school ging. elke keer weer luizen. je weet dat je nu preventief het hele gezin moet behandelen? en al het beddengoed wassen etc. anders heb je kans dat ze niet helemaal weggaan

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @sofie, jeetje zeg!! das een hoop werk om die luizen tegen te gaan. Snap ook niet dat sommige ouders er niets aan doen!!

@speelgoed, thanks voor jullie tips, maar inderdaad enzo vind ook alles leuk als het maar geen speelgoed is.
    Hij vind onze telefoons, afstandbedieningen helemaal geweldig maar die mag hij niet hebben.
    Hij word ook helemaal hyper van de thermostaat klok haha.. slaat nergens op.....

hij heeft best veel speelgoed van fisher price maar dit is echt nog te zwaar voor hem... dus wilde kijken voor iets anders.
    Hij vind lampjes en geluidjes ook heel leuk... zag gister in de winkel zon bos steutels met een soort afstandbediening met lichtjes en geluidjes... (zeg maar voor kinder nagemaakte autosleutels).
    xxjes rensje

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    mare rensje:ja,heb gisteren al het beddegoed en kleren gedaan,heel de badkamer en zijn slaapkamer goed gestofzuigd en gepoetst met detol,niemand anders van de gezinsleden heeft ze alleen jens,maar nu ga ik iedereen inspuiten tegen de luizen,dus als preventie!
    mensen kunnen echt soms hatelijk zijn hè!?waarom nemen ze dan kinderen,als ze er niet voor willen zorgen!ppff

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @ sofie, ja meis dat snap ik ook niet. Je wilt inderdaad niet hebben dat je kindje dat heeft. Heb het zelf vroeger ook wel eens gehad en ik schaamde me dood. volgens mij krijgen alle kindjes het wel een xtje als ze op school of op de opvang zitten.
    Maar het is wel super vervelend want je hebt toch een hoop werk eraan....

jee zeg krijg er gewoon zelf jeuk van... haha

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ppf wat moet ik wel niet zeggen!ik zit ook te krabben als ik er aan denk!
    nee,heb mezelf ook gisteren gewassen,dus de kans zal wel klein zijn dat ik ze ook heb en naar het schijnt komt het zelden voor bij volwassenen.

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Rensje: hier zijn dingen die geluid maken erg favoriet: knisperboekjes, piep en rammeldingen en dingetjes met een muziekje. Roos is nu ook helemaal dol van het nieuwste speetje bij opa en oma: een sambabal!

Sofie: gets...wat een vieze lui dat ze hun kind met hoofdluis niet behandelen! Jij veel succes bij de uroloog!

Roos was vanochtend héél lief geweest, zei opa met een gemene grijns op zijn gezicht. Gelukkig voor mij werd ze toen ik net wegging weer het vervelende jengelende kindje waar ik al een week lang tegenaan zit te kijken. Gna gna gna. Hadden ze maar niet zo vergenoegd moeten doen *evil grin*

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden ben ik weer terug van de fysio.

Ze heeft me wel blij gemaakt, normaal had ik alleen de man als fysio maar vandaag was zijn vrouw er ook bij om ff naar Lorenza te kijken ( volgens mij is zij kinderfysio en hij fysio en kinderfysio in opleiding) Zij zei dus dat het niks ernstigs was en dat ze wel meer spanning voelde in haar rechterarmpje, maar niet echt schrikbarend veel, dus het moest wel op te loissen zijn.

Ben wel opgelucht gelijk, wel weer oefeningen mee naar huis gekregen, dus ga weer lekker met haar oefenen en ze heeft vandaag goed haar best gedaan bij de fysio, ze was deze keer niet moe, want ik had haar nog ff laten slapen voordat we er naartoe gingen.

Zo nu ga ik ff boodschapjes doen samen met mijn moeder.

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @joyce: dat klinkt goed! wat voor soort oefeningen doe je eigenlijk thuis met haar?

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Joyce..wat fijn om te horen!!!

Hier beetje beduusd. We zijn net als medewerkers van het Wmo Loket gehuldigd met taart en toespraak door de wethouder, wegens het behalen van een heel mooie plaats in de top 100 van nederlandse loketten. Ben zo trots als een pauw nu :)

18. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @hellen: haha, Britt heeft bij opa en oma ook een sambabal als speelgoed :D

@sofie: wat rot zeg dat die ouders zo slecht voor hun kind zorgen. En jullie zitten op de blaren. Belachelijk!

@renske: moest wel even hardop giechelen toen ik je stukje las over de klokthermostaat :D kinderen hebben toch geweldige humor!!! Britt wordt helemaal blij als ze op haar rug op de bank ligt en naar de lamp aan het plafond kijkt, dan kraait ze het uit! En waarom??? Dat ding hangt er gewoon!

19. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hello!

Zoo! Daar ben ik dan weer! Vandaag de eerste keer die kindjes hier gehad. En moest gister echt ff een hoop aanpassen hier in huis. En dan kom je er pas weer achter hoeveel zooi je eigenlijk bewaard. Ik heb het in ieder geval overleefd! En de kids ook! :D

@ MamatoB; jeetje dat nieuws kwam natuurlijk ff rauw op je dak vallen zeg! Hoe nu verder?? Ik ben niet zo bekend met artrose, weet alleen dat me hond het heeft.

@ Ikbenhetmaar; een baby appelsap of ice tea geven :$ euhm ik= in shock! :$ Wat een gekke opmerking van je vriendin zeg! Diksap appel zou ik dan voor gaan! :D

@ Kleding met dit weer; ik doe ook t shirtjes/polo's met een korte mouw en dan daaronder een romper met lange mouw.

@ Eerised; je moet je niet beledigd gaan voelen hoor, maar t klinkt ook een beetje als een depressie....

@ vermaken in de box; nu ligt er een berg schone was in, dus je kan wel raden hoe goed Noah zich er in vermaakt :p

@ Ikbenhetmaar; jeej Linde heeft uit een Nuby beker gedronken :D:D

Jullie zijn trouwens wel rustig geweest zeg met kletsen ;)

@ Wekker; die gaat hier standaard om 05.30....niet dat ik er dan uit moet, maar ik ga wel bijna altijd....

@ eten; Noah eet net als Alisa als een bouwvakker. En wordt ook echt boos als de lepel niet snel genoeg weer meneers kant op komt :D

@ hik; Noah heeft het nooit geloof ik...ja toen die een paar dagen oud was...

@ Rensje, Noah vind speeltjes van Lamaze errug leuk! Alisa ook trouwens ;) Die heeft ook een Freddy! :p

Deel Deze Pagina