September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    heey goedemorgen dames!!!
    ten eerste eerised, ik kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik las dat ze zo op jou reageerde. Zal een geweldig gevoel zijn...!!
    Het gaat helemaal goed komen met jullie knappe meid!!

@hellen, ohhhhh meis we kunnen elkaar een hand geven hoor. Enzo is niet anders op dit moment.
    Bij ons is het al 2 weken zo, met gevolg dat mams ook niet genoeg slaapt en ik nu zwaar beroerd op de bank lig.
    Moest eigenlijk vandaag werken maar kan het echt niet... al mijn spieren doen zon zeer, heb koorts en mijn keel zit potdicht.
    Dus heb een flinke griep te pakken...

Enzo is gewoon naar mijn ouders gegaan zodat ik echt effe kan uitzieken!!

oja gisteravond had ik nog een feestje, en ik kom terug omdat ik me zo beroerd voelde. Mijn schoonmoeder was in huis, ligt enzo in de kinderwagen te slapen want ze kreeg hem echt niet naar bed!!!! hij geen totaal over de rooie zei ze.

Nou fijn want zaterdag zou hij dus voor de eerste x daar blijven logeren maar weet dus niet of ik dat moet doen.

xx rensje

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    ja dat vind ik dus ook. de 20e zijn er 10 minuten gesprekken, dus ik heb vanochtend ook meteen een plekje gereserveerd bij Roos haar mentor. Toch eens kijken of er nog een omslag in het denken mogelijk is daar. Mijn vader heeft al geopperd: zal ik die dames eens even voor komen doen hoe het moet ;) ?

o jaa..hoorde gister van mijn gewezen schoonzusje dat ze zwanger is van de tweede. We zijn dan wel geen familie meer, maar ik vind het zó leuk voor haar!! Zo af en toe mailen we nog heen en weer hoe het met onze meiden gaat. Toch leuk dat het zo kan he?

3. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hahahaha ariel jij snoept ook overal bij he!! oppaskindjes schoonmaakadres! je bent er nog druk mee! hihihihi

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Morgen!

@ Eerised, heb het ook met tranen in me ogen gelezen!

@ Hellen, pff het blijft echt problemen he met het kdv..:(
    Ze zou niet evt vaker naar je vader kunnen?

Hier ga ik vandaag werken, want heb morgen avond een feest en dan slaapt Linde bij me ouders en om haar dan een hele dag + nacht te moeten missen zie ik niet zitten.

Heb vandaag geen tijd voor jullie want ga een mega update doen op de site want zondag is het koopzondag online.

xxx

5. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    morgen dames!

hier ook weer een goede nacht! meneer werd wakker van een poepluier om 07.30 dus das netjes!! heb hem pap gegeven en weer terug naar bed gedaan want we gaan straks zwemmen en anders houd ie dat niet goed vol! tis ook zo vermoeiend!!
    had niet verwacht dat hij zo weer zou gaan slapen maar toch wel! ik hoor hem lekker snurken over de babyfooN!

zo vreemd dat ie bij men schoonmoeder niet wil slapen! ligt vast aan het kind denken jullie ook niet....... ZUCHT.....

6. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

he meis!

is het allemaal nog gelukt met de bestellingen??
    Werkse vandaag!! en snap dat je haar niet zo lang wilt missen!!

ben je morgen dan dicht of is je moeder er?? want roy is vrij en waarschijnlijk gaan we dan naar de stad dus dan kan ik ff die shirtjes komen halen en betalen!

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja de bestellingen zijn de deur uit hahah!
    Ik stuur je even een PB!

xx

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0

uhmmm nou hahaha ik denk eerder aan je s-moeder.

9. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

inderdaad:D

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hmm koopzondag online, ikbenhetmaar? Zal weer eens even deze en gene waarschuwen dan :)

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja ga vanmiddag een grote update doen.. dus weinig tijd voor hier.. maar dan is er weer voldoende keus, want de webwinkel is aardig leeg aan het worden hahaha

12. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ik ga ook kijken met de koopavond!!

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    koopzondag is het he.. het is van 10 tot 10. :)
    Zo en nu ben ik echt weg!

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Nou hier begon Kinley vanmorgen om 6.30 uur te miepen en aangezien om 7 uur toch de wekker zou gaan heb ik haar maar even gelaten.
    Kom ik bij haar ligt ze onder de deken :$, dus net het bed maar weer opnieuw en veel korter opgemaakt.

Met Kylian vanmorgen een grote krachtmeting gehad, die wilde dus niets, niet aankleden, geen schone luier en zeker niet even op het potje.
    Schreeuwen en gillen, op een gegeven moment was ik het zo zat dat hij een keuze had of op de pot gaan zitten of op de trap afkoelen.
    Nou meneer verkondigde dat hij niet op het potje ging en al helemaal niet op de trap.
    Toen heeft mama hem maar even geholpen met het op de trap gaan zitten voor zijn time out. ;)

Zat hij daar met zijn blote kont op de trap komt er in eens gegil mama er komt een plasje aaaaahaaaaan.
    Dus hup snel op de pot (waar die in eens wel op wilde) en ja hoor meneer heeft er een (mini) poepje op gedaan.

Of meer in Kylian's bewoording ik heb een drol uit mijn kont gedraaid ;);)8)

Ach ja we komen er wel met die peuterpuber van ons.

Groetjes Anita

15. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik kende die speeltjes van Lamaze helemaal niet, het is dat Alisa de freddy van Noah gepikt had :D en ze was er zo gek op dat ik em ook maar heb gekocht!

@Pluk
    jemig want ongelooflijk heftig zeg van die zus van je vriendin.. krijg er gewoon een brok van in me keel!
    wat wordt je daar gevoelig voor zeg als je eenmaal zelf een kindje hebt..!
    ik hoop en wens het allerbeste voor ze!

@Eerised
    wat superfijn dat jullie zo genieten, gabriella en jij, dat ze nu beter hoort!

16. Goedemorgen dames!

Heb even geen tijd om te reageren en te lezen.
    Want Gabriëlla ligt in de box met d'r apparaatjes en voor ik het weet heeft ze ze te pakken en stopt ze die dingen in dr mond :p..
    En dat mag niet hé!!!! ;)
    Met mij gaat het redelijk, vannacht redelijk geslapen.. Maar ipv dat ik moeilijk ga (naar de wc), is het nu weer rennen!
    Net zoals bij jou Hellen, fijn is dat, pff :(

Ik ga even kleintje controleren of ze er nog in zitten ;) ..

XX

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Sterkte met de buik Eerised!

Enne: als het nieuwtje er af is, zal Gabriëlla ze vast wel inhouden.

18. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn te lezen dat Gabriëlla al zoveel beter reageert!!!
    Nu maar hopen dat ze gauw leert dat ze de apparaatjes niet in haar mondje moet doen!

MammatoB: Heftig zo'n uitslag! Veel sterkte ermee!

Mare: Succes met het gesprek met je mentor!

Hellen: Jammer dat het kdv zo'n houding heeft! Ik hoop dat het 10 min. gesprek wat oplevert! En anders idd je vader er maar opaf sturen ;) Hopelijk heeft Roos een sprongetje en is ze er gauw uit.

Verder weet ik het ff niet meer...

Knuf voor allemaal!!!

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Hellen of als ze op het kdv is gewoon je vader elke keer langs laten komen om te voeden tot de leidsters er gek van worden :D

Eerised hopelijk zijn de hoorapparaten waterdicht ;):D

We hopen nu dus maar dat we zondag op visite kunnen gaan want dat zou dan betekenen dat het met het zusje van mijn vriendin goed gaat en ze nog in Deventer ligt en niet in Zwolle

Zo en nu ga ik boterhammen maken voor Kylian en mij, Kinley ligt al sinds 10.30 uur op 1 oor en ik hoop dat ze er een lekkere lange middagdut van maakt.
    Heb haar voor het slapen gaan een zetpil gegeven omdat ik het idee heb dat ze gewoon echt zo vervelend is door de pijn van de drukkende boventanden. Bah als je goed kijkt zie je het tandvlees gewoon wijken kan me voorstellen dat dat niet fijn voelt.

Groetjes Anita

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Eerised wat fijn dat Gabriella nu jouw kan horen!!! Maar nou leren dat ze die dingen niet in haar mond moet stoppen :D

Deel Deze Pagina