@ Francesca; ik snoep inderdaad ook overal bij! Je hebt namelijk wel geld nodig om leuke dingen te doen Wat is het hier rustig trouwens?
Ja dat kan niet hoor! Ik moet ge-entertaint worden! Oe net naar de dierenarts gebeld en alles is goed gegaan met me lieve Sjors en kan hem tussen 3 en 4 weer halen
Ja maar ik moet ook geld verdienen en als ik niet ga uploaden wordt zondag een flop.. Oowww fijn.. castraties kunnen nog wel eens fout lopen.
Ja is dat zo?? Dacht dat gewoon een heel simpel iets was? Enne, zet maar lekker veel online in maat 80 Voor jongens dan natuurlijk!
Ja is een simpele ingreep maar omdat ze onder narcose gaan willen nog wel eens katten niet meer wakker worden..
Oh Dat wist ik helemaal niet. Maar is dat risico niet veel groter bij oudere katten dan bij katten van 10 maanden?
Oh ok, vind het ook heel zielig voor hem. Maar heb echt geen zin in dat sproeien, en hij heeft de poes al gedekt helaas. Dus het moest wel
Heeft die al gesproeit ofniet? Want dan is de kans groot dat die het blijft doen. Ik heb 2 katers, jago & Donny.. Jago met 6 maanden laten helpen en heeft het nooit gedaan. Donny met 1 jaar laten helpen en deed het dus al wel eens. Maar gelukkig nu niet meer. Ow jij vroeg laatst waarom jij geen nieuwsbrief kreeg.. heb je hem vandaag wel gehad?
Dat kun je idd niet gebruiken! Ik ben benieuwd wat je erop zet in maat 74 Ons mannetje zit nu net in 68. Maar ons andere mannetje had maat 74 in de herfst/winter... Dat is lekker voor op de camping 's avonds, maar overdag...