September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wist dus ook het gevaar niet van een kitten te vroeg bij de moeder weghalen en heb mijn vorige kat gekregen toen die amper 8 weken was. En dat beest was gewoon echt GEK, viel iedereen aan behalve mij behalve als ze krols was dan vond ze iedereen die aandacht gaf lief. En aangezien ze Rosalie ook aan ging vallen hebben we dr weg moet doen :(

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    hmm dat is best vreemd inderdaad Eerised...

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @ariel: oh wat erg dat je die kat weg hebt moeten doen :( lijkt me echt vreselijk. Maar inderdaad als het om de veiligheid van je kind gaat, is dat een logische beslissing. Heeft ze wel een fijn nieuw thuis gevonden?

@ eerised: Zoek eens op een plek waar je het NIET verwacht te vinden, meestal staan die dingen dan daar ! :D

@hier: wil iemand mij een schop onder mijn kont geven? Ik moet gaan opruimen in de kasten nu frummel nog slaapt!! :D

4. Madwin03

Madwin03 Actief lid

15 okt 2009
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook heel duidelijk!
    Toen in 1989 wisten mijn ouders ook niet beter.
    Als ik nu zou gaan voor een jong katje dan zal ik wachten tot 12 weken!
    Maar dat is niet aan de orde want onze katten zijn nu 17 en 13.
    En daar moet maar niet een jong poesje bij ;)

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Ariel, was jij niet gek van blousjes?
    heb een stoer blousje van Dirkje binnen gehad. wacht zoek ff foto.

6. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @madwin: ja, klopt, je moet het inderdaad maar net weten! ;) ik wist dat ook niet hoor vroeger. xxx

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hallo,

gesprek met mentor ging goed, alleen ik moet echt dingen weer oppakken nu en heb niet zo veel zin. maar goed ik wil mijn diploma dus ik zal wel moeten.

jonge kittens. ja het is ook veel te vroeg, net als andere dieren die te vroeg weggaan bij de ouders. soms gaat het goed maar oh zo vaak zijn er ook problemen. onze hond is veel te vroeg weggehaald bij zijn moeder. nog eerder dan dat wij hem kregen. nou dat is echt te merken.

8. Droogrek, tjaaaaa ons huis is niet SUPER groot, dus heb al overal gekeken.. En hij is echt foetsjie, zelfs in de schuur zie ik m niet!
    Als de kleine zo weer slaapt zal ik eens heel goed gaan kijken overal op het gemak, pak nu ons andere droogrek maar.

Mare, ik geef je een schop onder je kont!!;)

Ga even foto's oploaden van Gabriëlla met apparaatjes..

9. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    @mare: ja, dat kan ik me voorstellen, dat je daar niet veel puf voor hebt, met huishouden, werk, kind en man... momenteel moet ik er ook niet aan denken om daarbij ook nog te moeten leren. Zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen. Maar zoals je al zegt, je wil je diploma halen dus.... de laatste loodjes... :( wat studeer je ook alweer?

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    *** wil ook een schop onder dr kont, moet kasten gaan opruimen! *** :p

ben benieuwd naar de foto's meid! Maar Gabriëlla kennende staat alles haar schattig :)

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vond het ook vreselijk om dr weg te doen :( Gelukkig zie ik dr nog steeds wel eens. Kon dr bij een oude client van me brengen die vond een valse kat geen probleem...

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Ikbenhetmaar; ik ben inderdaad helemaal gek van blousjes en stoere polo's! I LOVE die blouse! :D staat ie ook in de websjop?

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

was niet mijn idee or om de kitten met 6 weken mee te nemen dat zei die kennis dat dat mocht..ik wacht dan wel nog een paar weken ik wist dat geen eens:$ onze poes hadden we via mp toen was ze 9 weken alles ging toen wel gelukkig gelijk goed...
    ze is erg aanhankelijk en lief...levi trok een keer aan dr snorharen echt hard maar ze deed helemaal niks terug..

paar weekjes extra wachten vind ik ook niet errug hoor..zie de kitten toch nu elke week 1 keertje...:D

14. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    ohw wel fijn ariel dat je haar nog af en toe kan zien!! :)

ik moet er niet aan denken dat die van ons weg zouden moeten. zijn zo'n lieve beestjes. Maar ze zijn gelukkig met Britt ook heeeel rustig en voorzichtig, dus dat scheelt gelukkig.

xxx

15. **Geeft MamatoB een schop** En mezelf ook, heb alleen nog maar in de zon gezeten vanmiddag en moet nog veel doen... ;)

Spelen met mn speen tijdens de test..
    Heb lekker niet geslapen :p
    Bekijk bijlage 64164

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Was trouwens ook niet aanvallend bedoeld hoor ;) Wilde je er alleen wel even van op de hoogte stellen.

17. Na de testen even lekker met mama en oma chillen op een terrasje..
    Hier heb ik ze net uit, was wel weer even rustig hoor ;)! Lekker.. :D Bekijk bijlage 64165

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Ariel, ja die staat er ook op :D

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb em al gezien :D Hij is leuk leuk leuk!! :D Ff aan Vin laten zien straks!

Deel Deze Pagina