@Ariel count me in bedoel je tegen mij, dat je meegaat? gaan we zeker doen we pben wel even met Hellen ze mag geen nee zeggen ga der gewoon stalken voor de deur is goed hoor ik nog even van je voor morgenmiddag dan? dan kan ik wel
En goud kan je beter naar iemand gaat die dat inkoopt. Zal vanavond wel ff kijken of er een goeie zit bij jou in de buurt.
@eerised: ook ik vind ze niet zo opvallend. ja ze zijn in verhouding groot maar gelukkig groeit je meissie wel hard en dan kan ze straks ook een mooier kleurtje toch? @hellen: helemaal begrijpelijk dat jullie je trots hebben. het is zo moeilijk om dat aan de kant te zetten. wij hebben het op het moment ook niet breed en dan krijg je nog van die leuke brieven van de belastingdienst dat je een hoop moet terug betalen. wij willen ook echt geen geld van anderen. al is het niet helemaal te vergelijken omdat we het toch wel net redden, maar goed. ik moet iig niet mijn man missen door geld en dat lijkt mij voor jou op het moment echt het moeilijkst
@Hellen ja hellen, noem eens een dag en week kijken wij even of dathet gaat lukken of pb even mail adres naar Ariel/mij dan doen we het via datumprikker misschien wel zo makkelijk
Deze computer is echt traag gewoon, zodra ik 2 dingen tegelijk doe, dan weet hij het niet meer grrr..... zo irritant.
Ok meis Weer lekker naar Linde toe. @eerised, heb ff de foto gekeken van gabriëlla, maar ik vind ze ook niet zo heel erg opvallen hoor, het valt wel mee.