Je moet de pagina indeling anders zetten, ik heb hem op 20 berichtjes per pagina staan, dan hoef je minder pagina's terug te lezen
Ik ga denk ik maar niet mee naar de meeting ha ha. Ik kom net pas kijken. Wel leuk hoor dat jullie dat doen. Komen er veel uit Brabant? Ik wel in ieder geval.
Twinkle, ik heb hem gewoon standaard staan zeg maar.. Zoals ie al stond, waar verander je dat ? Sam, dit word de 2e meeting en wie er allemaal uit Brabant komen weet ik niet uit mn hoofd. Jusi komt uit Nuland! En ik uit Zuid-Holland..
Bij instellingen en opties als je hierboven op gebruikersinstellingen klikt en dan moet je halverwege de pagina kijken, daar staat dat je het kan veranderen. Ik vind het een stuk makkelijker zo.
Ga ik straks even doen dan Twinkle.. Ikbenhetmaar, heb je mijn betaling binnen? Nu ga ik echt, doegggg
Zo, nou Noah slaapt nog en Rosalie die slaapt nu ook. Nu eerst ff puinruimen hierzo en dan kan kom ik nog wel ff spieken. Voor de mensen die er belangstelling voor hebben staan foto's van net op me hyve!
@ Sam; welkom! En je bent van harte welkom hoor op de meeting! Hij is ook pas 2 mei Dus zat tijd om elkaar beter te leren kennen hier! Noah die ligt/lag ook ingebakerd en die rolt toch al weer een tijdje de hele kamer door, dus denk niet dat dat er wat mee te maken heeft.
Ik blijf me altijd verbazen bij hoe waar het gezegde is zoveel hoofden zoveel zinnen, m.a.w. dat er ook hier onderling zoveel meningen als mensen zijn... Zo zie ik wel degelijk een meerwaarde in gebarentaal. Het vergroot het taalbegrip en kleintjes vinden het vaak nog gaaf om te doen ook. Er hoeft niet altijd meteen een noodzaak te zijn om zoiets te doen. Spelenderwijs leren ze zo onwijs veel! Ook wat betreft eten... Linde al aan de kroepoek? haha vond ze het lekker? Hoe grappig het mij ook lijkt misschien, krijgen doet hij het voorlopig nog lang niet. Er zitten teveel voedingsstoffen in die allerlei reacties kunnen geven dus helaas pindakaas voor muppet hier! Wat zit iedereen hier trouwens nog achter de computer haha... (me included, I know) tis heerlijk weer! Wij gaan zometeen lekker naar de markt op dorp!
Hmm Noah werd net even wakker, meteen helemaal hysterisch. Gelukkig is hij na een beetje wiegen weer in slaap gevallen....
Ik moet wel binnen blijven met 2 slapende kids En een huishouden waar al vanaf zaterdag niks meer is gebeurt Pfff ben blij als het 1 april is, dan komen de kids hier!
haha ja dat bijlezen duuuuuuuuurt soms zo lang... de nachten zijn nog steeds pet alleen zit er soms een goede nacht tussen dus we gaan vooruit. Toevallig ook vanacht maar 1 keer eruit. Hij is dan wel rond 6/half 7 wel klaar met slapen maar ach... Lief dat je er aan denkt meis. Hoe is het nu met jullie?
AAahhhhh het zonnetje gaat hier weg, ik ga als een speer de wagen pakkken.... tot over een paar uur!!! Jullie ook een fijne middag he... (ook al moet je binnen blijven...)