goedemorgen, ja opvallend hè dat het zo rustig is. we hebben elkaar niks meer te vertellen de nacht was hier wel redelijk. weer een keer heel lang huilen maar deze nacht 4 uur tussen voedingen. voor de rest wel onrustig geslapen maar ach, mij hoor je daarover neit klagen. ik ben op het moment ei aan het provoceren, maar ik vind het zo vies om 's ochtends ei te moeten eten. ik ben sowieso al geen fan van ei, maar 's ochtends bah...
Morge! Ik hoefde niet veel bij te lezen haha. Linde slaapt nog steeds.. ga haar zo toch maar eens wakker maken. xx
goedemorgen dames!! tis weer een prachtige dag vandaag!!!! het zonnetje schijnt hier al mooi!! heb al een wasje draaien kan ik die strax mooi buiten hangen! sem zit tv te kijken! hij krijgt volgens mij echt tanden hoor! heeft ontzettend vaak en zeer stinkende dunne luiers! maar nog niiks wit! Ik was gister wel heel trots! tot voor kort wilde hij niks weten van sap en nu drinkt hij diksap uit een anti lek tuit! ik gaf de tuit elke dag zodat hij er mee kon klungelen en dat hij het leuk ging vinden! nou dat heeft zijn vruchten afgeworpen want sinds gister weet hij hoe hij er uit moet drinken en vind hij het nog lekker ook!! hihihihihi was wel ff trots! Oh ja en we hebben gister onze vakantie geboekt! 8 september vliegen we naar mallorca!!!! heb er nu al zin in!! heerijk ontspannen, zonnen enz enz straks gaan we ff lekker naar de stad! roy is lekker een keer vrij vandaag en maandag ook!! komt niet vaak voor dus extra genieten!! ik ben ook nog op ziek naar een mooie moederfiets!! kan echt niet wachten om te gaan fietsen met het monstertje! vooral met dit weer!!! ben er nog niet echt uit wat ik wil! vind een montego wel mooi maar een gazelle bloom ook wel! Zal me ook meer vrijheid geven! we hebben maar 1 auto en die heeft roy mee naar het werk! dus ik die alles te voet! maar het zou wel ontzettend makkelijk zijn als ik een fiets heb en sem er ook op mag!! kijk er echt naar uit! Lekker genieten van het mooie weer dames!
ik kijk er ook zo naar uit om te gaan fietsen met david. lekker naar de stad, naar een vriendin, op de hei... lijkt me heerlijk. ik ga alleen geen mama fiets kopen. mijn gewone fiets moet genoeg zijn.
Goeiemorgen!! Poeh, mis jullie wel hoor in alle drukte! Krijg het écht niet geregeld om bij te lezen maar vandaag heb ik geheel onverwacht een dagje vrij, de eerste in 3 of 4 weken (ofja, werk-vrij niet klus-vrij). Alle lessen zijn afgezegd en de paarden hebben ook een dagje vrij vandaag. Kenji ligt de murmelen in bed dus ik ga even een poging doen om bij te lezen. Ons huisje schiet voor de meter niet op eigenlijk, ik heb op 't moment 9 paarden te rijden (doe er dan 7 per dag) en dan tussendoor voor Kenji zorgen waardoor ik 's avonds laat als hij naar bed is vaak nog bezig ben. Dan bij m'n ouders in huis wat helpen en als ik dan eventjes niks te doen heb wilt Bart natuurlijk ook aandacht. Dus sorry dames! Zodra alles in rustiger vaarwater komt blijf ik weer trouw aan het forum want mis het wel enorm hoor! Verder gaat alles wel goed hier, Kenji ligt inmiddels in een slaapzakje want hij rolt, draait en kruipt zijn hele bedje rond. Dan weer op de buik met zijn hoofd aan het voeteneind, of dwars, diagonaal Heel leuk wel!! Hij wilt nu behalve staan ook stapjes zetten alleen bewaart hij zijn evenwicht dan nog niet, zijn geest gaat sneller dan z'n lijf aan kan! Zitten gaat perfect, hij rolt vrolijk in de rondte van rug naar buik, van buik naar rug de kamer door. Tijgeren gaat nu een centimeter of 10 en dan wordt hij heul driftig omdat het niet zo gaat als hij wilt. Verder brabbelt, kraait, keet en lacht hij de hele dag Gistermiddag is een klant/vriendin foto's komen maken van Kenji, ik heb er nog maar een paar maar kom wel even spammen!!
Ik geef hem geen ongelijk, geweldige beesten Hier heeft Bart eigenlijk wat minder in te brengen wat dat betreft, ik wilde een Franse Bull en heb hem zó gek gemaakt van het ras dat hij nu zelf nooit meer wat anders wilt (ofja, er zal altijd een bulletje zijn) maar als we dadelijk groter wonen en Kenji zindelijk is (wil er geen twee tegelijk zindelijk moeten maken ) dan komt er ook nog een Boxer en dat was ook mijn idee
morgen! eerised:ik denk wel dat jullie tot een oplossing zullen komen hè!? het is natuurlijk moeilijk hè ,jij jou hond of fer een bulldog of niks,er zal wel ergens een verstandelijke keuze uitkomen. francescak:wij gaan binnenkort ook een fiets kopen en mijn keuze gaat toch uit naar die bloom,ik vind die echt wel mooi! hier ook lekker het zonnetje,dus wandelen zal er vandaag ook wel inzitten! mijnekleine:wat een mooi spam van kenji!! en wat is hij groot geworden seg!! wel fijn dat je eens een dagje vrij hebt,dan kun je eens genieten van jullie gezinnetje! hier:goede nacht gehad,maar ben opgestaan met een gi-gan-tische koortsblaas zo vervelend hè!heb er al van die speciale pleisters opgeplakt maar ik voel hem nog branden. en nu kan ik noa niet knuffelen en zoenen! hopelijk trekt hij vlug weg.
Eh.... jammer maar helaas Ze haren wel degelijk! Alleen veel minder dan een ruwhaar maareh haren genoeg op de vloer en meubels hoor Net had Kenji hem nog geaaid en zijn hele handjes zaten vol!
@Sofie, nahja, genieten van Kenji, Bart is wel gewoon werken.. AAAh balen die koortsblaas!!! Lijkt me vréselijk!! Vind een pukkel al vervelend!!
goeiemorgen dames! @sofie: wat rot van die koortslip. Heb ik van de winter gehad, had er nog nooit eerder een gehad, vond het echt vreselijk, dat ik Britt niet mocht knuffelen en kussen, afschuwelijk. @mijnkleine: fijn dat je effe vrij hebt! Jij werkt ook keihard he? Geniet maar ff lekker van je vrije dag!! @eerised: Ik hoop voor je dat het lukt Fer over te halen hoor het is inderdaad wel een beetje tegenstrijdig, wel een bull willen maar niet deze hond... ik zou dan denken of een hond of geen hond... ik heb zelf een engelse bulldog gehad 5 jaar, en het was het liefste dier op de wereld. Maar ze verharen wel hoor @mare: wat is dat precies dat provoceren met ei? @ hier: vannacht heeft Britt weer doorgeslapen. Ik was gisteravond heeeeeeeeeel moe. Had in het kader van meer bewegen voor mijn artrose heup gisterochtend een uur, en gisteravond drie kwartier gewandeld met Britt in de wagen. Dat was dus toch te veel van het goede, want kon gisteravond laat nauwelijks nog lopen van de pijn. Vandaag dus maar gewoon één rondje van 45 min. lopen, niet te veel forceren. Moet echt m'n grenzen nog leren kennen. Wil er wel alles aan doen om m'n lijf in zo goed mogelijke conditie te krijgen zodat ik minder pijn krijg hopelijk. Want nu strompel ik echt als een oude vrouw. xxx
Ik heb deze en hij is echt fantastisch francescak.http://www.tweewielercentrum.nl/images/bicycles/56DCDEF18C3B4EA89A76C8806A8B2D23640.jpg
@Hellen, pittig verhaal! Mijn s-moeder is onlangs uit de schuldsanering gekomen ook door de schulden van haar ex en dat is heel, heel zwaar. Dat is helemaal niks om je voor te schamen, je wilt niet weten hoeveel mensen (dik doen en) schulden hebben, ik zou ze de kost niet willen geven allemaal! Die dingen gebeuren nu eenmaal maar als je ervan leert, van de dingen die gebeuren, dan gebeurt het je geen tweede keer en kom je er zóveel wijzer en sterker uit! Een volgende keer let je wel op en ook 3 jaar is te overbruggen op een mensenleven. Hoe moeilijk het ook is om hulp aan te nemen, dat heeft niks met trots te maken! Je zou juist trots op jezelf kunnen zijn als je het wel deed, want geen hulp aannemen als je die wel nodig hebt (en dat heeft iedereen op zijn tijd!!) dat is eigenwijs en niet trots!! Heel dikke knuffel en super lief van de meiden die je kunnen komen helpen! Neem het met beide handen aan en geniet ervan!! @Sofie, niet elk weekend maar wel vaak, tenminste op zaterdag, op zondag heeft hij normaal wel vrij. @Mamatob, ahhh ja had het in een www op hyves zien voorbij komen van je heup maar had toen nogal haast. Jeetje wat heftig is dat! Dat heb ik aan mijn knieën maar die hebben ze gelukkig op m'n 18e kunnen behandelen met injecties in het gewricht om het gewricht te stimuleren extra kraakbeen aan te maken en die hebben heel goed geholpen. Krijg je nu fysio om je gewrichten beter te leren gebruiken of wat gaan ze doen om je te helpen??
is dat de bloom? hij is wel super mooi! vind sommige ook echt wel duur hoor!! pff ik wil een beetje van beide! wel heeeeel mooi maar niet te duur