@sembem: heel veel succes met verhuizen! @eerised: leuk dat gabriella nu ook terug kan rollen. hier ben ik helemaal op. david heeft vanaf half 2 maar een half uur geslapen en dat trekt hij dus echt niet en was zo irritant. ik heb er twee uur lang over gedaan om hem in slaap te krijgen, maar nu slaapt hij. ben benieuwd voor hoe lang. morgen moet ik weer naar het cb en ben echt nieuwsgierig hoeveel hij is gegroeid.
Ikbenhetmaar, oke super!! Mare, oh wat vervelend weer.. Hoe voel jij je voor de rest? Trek je het nog een beetje? Ohja, nog vergeten. Gabriëlla d'r eerste tandje komt nu echt. Onderin zie ik een heel klein wit puntje
ikbenhetmaar:maar dat is ook een dagje genieten hè met linde! mare:hier heeft noa dat ook af en toe dat ze niet veel wil slapen! ik denk echt dat het een periode is. ben ook wel benieuwd hoe hard david is gegroeid!
Gabriëlla had gisterochtend trouwens al één apparaatje gesloopt door er op te sabbelen. En hij deed het niet meer.. Maar nu doet ie het weer, heb m laten drogen ! Kleine spook.. Ze vind het trouwens heel leuk als ze ze in heeft, kijkt ook super geinteresseerd naar iedereen als je praat. Zo leuk!! Ja kan ze eindelijk nog harder gaan bijten haha. En vanavond stond ze te springen in de bank, en lachen en gillen. Zo stond ze naar buiten te kijken!
Ikbenhetmaar, oooh dat is slecht! Nog niet gegeten.. Goed voor jezelf zorgen hé, harde werker .. Volgens mij is Gabriëlla echt laat vergeleken met al die kids hier. De meeste hebben al meerdere tandjes
haha ja komt goed hoor Eerised, op zondag eten we vaak laat en makkelijk (dus afhaal/bezorgen etc haha)
Soms vraag ik me wel af.. waarom heb ik geen jongetje.. ik vind die polo's en blousjes zooo stoer van Dirkje
Hahaha. Ja Ikbenhetmaar, omdat Linde sterker was als alle jongens en andere meisjes zaadjes haha! Ik zag van de week in de winkel ook allemaal leuke jongenskleding maar vind meisjeskleding ook heeeeeel leuk!