nee,nog niet aangehad,het zit nog in de plastick zak en het jurkje waardat de legging onder komt,past nog niet,dus nog even wachten eer ge de foto krijgt te zien!
*** Zwaait even naar iedereen, voordat ze op de bank teevee gaat kijken *** jeyyyy Gabriëlla haar eerste tandje door, proficiat!! xxx
Hahaha tuurlijk zijn vrouwen het sterke geslacht. Het zijn niet voor niets de vrouwen die moeten bevallen, zwanger zijn en menstruatie enzo!!!
MamatoB, dankje.. Tandje is er nog niet helemaal hoor, nog maar een inimini puntje! Bankhangse.. Ga ik ook zo doen, alleen, gezellig. Pff
Lekkerrrrrrrrrr.. Haha nou Fer hoeft het echt niet te zeggen dat wij vrouwen het zwakke geslacht zijn. Krijgt ie klappies
oow even ego trouwens.. Ik heb de laatste week continue van die plopjes onder in me buik.. volgends mij zit er echt een buikgriep aan te komen.. kan ook al moeilijk naar de wc..
Ikbenhetmaar, hahaha ja. Ik wel! Oh echt. Dat zou balen zijn.. Hier weer heel erg last van PDS, echt niet leuk!
die plopjes heb ik ook en mijn gyne zegt dat dat de darmen zijn die zich terug goed leggen! ik vind dat echt gek! soms denk ik ook dat ik terug zwanger ben,net een beebje wat stampt!