September mama's 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Eerised90, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femya

Femya Niet meer actief

Elizabethje wat vervelend dat het nog niet echt lekker gaat 's nachts, maar jullie gaan in elk geval vooruit, dat is erg fijn!

Wat gebarentaal betreft, ik geloof zeker ook dat het een meerwaarde is hoor, alleen gaat het een beetje tegen mijn gevoel in.

Met ons gaat het al een stuk beter gelukkig, lief dat je het vraagt. Yanoah hoest nog wel behoorlijk, maar gelukkig niet meer na elke voeding dat er meteen een golf melk uitkomt.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm volgens mij heeft ie nou niet alles op hyves gezet. Nou ja..ik kijk dr straks wel ff naar...

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ga ik ook niet aan gebarentaal doen. Dan moet ik iedere keer denken aan Meet The Fockers.... :D

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    op photobucket zie ik maar twee foto's maar wel mooie. wat heeft rosalie mooie kleding aan, staat haar echt heel schattig

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja klopt gaat nooit zo hard bij die site haha. Thanks :) Je kijkt wel naar de goeie he?? T is in iedergeval de muppet met weinig haar en 'Uggs'

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hihi ja ik keek inderdaad naar de goede! ook al heeft ze weinig haar vind ik haar toch echt een knappe muppet/ meid

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Gebarentaal doe ik op dit moment al met de hond want die is doof aan het worden.
    Ik hoop dat tegen de tijd dat hij echt niets meer hoort hij de gebaren snapt.8)

Kylian gaat straks met papa naar de kapper, Jan zegt altijd dat ze hem maar moeten knippen zoals ze denken dat het goed is.
    Ben nu Kylian aan het bepraten dat hij moet vragen naar een stoer kapsel :D
    De vorige keer heb ik hem zover gekregen dat hij vroeg om een permanentje :D

Kinley ligt (na een rommelig begin) te slapen, ze zijn hier van de gemeente met een grote graafmachine bezig pal naast ons huis.

Oja en Kylian loopt te zingen

We gaan naar Eernewoude al aan de zee.

HIhihi hij haalt de twee geplande vakantie's dus duidelijk door elkaar.

Belt mijn schoonmoeder net op (mobiel) helemaal in paniek of Jan zijn autopapieren wel bij zich heeft.
    eeeeeh beetje rare vraag dus HOEZO???
    Blijkt er dus een politiecontrole te zijn en hun waren er net langs gereden en dus achten hun de kans groot dat Jan werd aangehouden en dan kon ik hem nog snel even bellen om te zeggen dat hij om moest rijden.
    Nou ja paniek zaaiers, en dan Jan een bekeuring krijgen omdat hij mobiel belt achter het stuur ;)

Groetjes Anita

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    #369 Hellen1971, 24 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
    Vanaf pagina 20...

Heh Babijtje...wat naar dat het met Jurre nog niet lekker gaat. Ik hoop, dat ie snel weer beter is! Ik lees verderop dat het weer wat beter is...fijn!)

Oeh Mare...tand nummer 3 op komst? Wauw!

Ariel: hoe was het bij de geitjes? Ahhh inbakerdoekloos slapen. Da's goed. Zeker i.v.m. omdraaien. Leuke foto's!!

Hee Ikbenhetmaar...poeh..wat een toestand met Linde. Ik neem aan, dat ze inmiddels wel gegeten heeft?

Eerised: wat is het toch een droppie he, die meid van jullie! Dat haarbandje staat haar super!

hee Sam...leuk dat je er weer bent. Roos doet meestal 's ochtends een kort slaapje en 's middags een wat langere. Maar soms vertikt ze het ook en doe ze enkele hazenslaapjes en verder niet. Ze draaide zich 2 weken geleden echt zelf om, maar dat was af en toe. Nu doet ze het de hele dag door.

Sofie: sterkte meis

@praten: hier ook meer fantasiewoorden: bawah en dat soort dingen en soms oh oohh. Dat zegen we als ze iets laat vallen. We hebben ook een keer Allah:( gehad en iets wat lijkt op allooo

MamatoB: humor redt mensen, eerlijk waar. Ik heb al vaker van mensen te horen gekregen "Als ik in jouw schoenen stond, zou ik het écht niet redden". Maar dan zeg ik altijd: jawel hoor. Als je geen andere keus hebt, dan ga je écht wél door! En dan kan eens lachen om je eigen situatie zo heerlijk zijn. Haalt ff de druk van de ketel, zeg maar.

@gebarentaal: ik ga het niet doen, maar ik kan wel begrijpen waarom het voor mensen een toegevoegde waarde zou kunnen hebben.

Hier voor de 3e maal een goede nacht. Ik weet niet wat me overkomt! Stevig Ouderschap blijft beschikbaar voor advies als ik het nodig heb. Maar zolang ik mijn huis niet verkoop ( en ik vraag me af of dat op korte termijn zal gaan lukken, gezien de opnieuw oplaaiende discussie over de hypotheekrente aftrek) verandert er niet zoveel. Ik ben doodmoe, ja. Maar ik moet toch door.
    Wel vind ze, dat het CB wel ergg rigide is v.w.b. voeding. Gelukkig maar. Dat geeft meer lucht.

We hebben lekker gewandeld in de zon en eindelijk slaapt ze nu ook even.

Ik wacht op telefoon van de dierenarts. Mijn oude kattekind zat vandaag zó verstopt, dat ie zijn ontlasting niet kwijt kan en steeds moest braken. Hij is nu bij de dierenarts en heeft een klysma gehad na een foto. Ik vreesde deat er misschien een gezwel in zijn buik zat, maar gelukkig niet. Tja..dit gebeuren slaat wel een enorme krater in mijn al zo'n krappe budget. Dat wordt veel brood eten deze maand, vrees ik.

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @hellen: jaaa alweer een goede nacht. je zult vast nog lang niet uitgerust zijn hierdoor maar het gaat toch wel de goede kant op en dat is fijn!
    wat sneu van je poezenbeest. en vervelend dat dierenartsen altijd zo duur moeten zijn hè? de enige reden dat ik blij ben dat wij geen katten of honden kunnen houden

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    hellen als ik dicht bij zou wonen dan had je hier zo aan kunnen schuiven want te vaak brood komt je de oren dan ook weer uit

yc hbvgb bm
    namens kinley

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dierenarts belde:mijn kat heeft kennelijk alleen de (ernstige) verstopping en daar krijgt hij nu medicatie voor. Ik mag hem om 5 uur toch weer gaan ophalen. Ik ben blij, want toen ik vanochtend met hem heen reed, vroeg ik me toch wel even af, of dit de laatste keer was dat ik hem bij me had....

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Zo ben de hele middag met Linde in de stad rond gelopen, heb een super gaaf jurkje voor mezelf gescoord en natuurlijk ook weer 1 voor Linde..:D

@ Hellen, ze heeft net 1 boterham op en een bak yoghurt.
    Eten met een lepel is het probleem ook niet..;)

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Hellen,
    He wat naar van je poezekind.. ik zie mijn beestjes altijd echt als mijn kindjes.
    kan me voorstellen dat het je budget even niet ten goede komt..
    Wij hebben gelukkig een erg goedkope dierenarts. maar ze vragen zo weer even +- 100,- grr

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Gelukkig zeg dat hij/zij gewoon lekker weer naar huize Hellen komt.
    Zou het bij een kat ook zin hebben om te zorgen dat die een beetje olie binnen krijgt om verstoppingen te voorkomen?
    Vraag ik me in eens zo af, dit werkte bij Kylian namelijk wel, die heeft de eerste 4 maanden van zijn leven door elke fles een theelepel olie gehad.

Hiihihih kwam er net achter dat Kinley geen probleem heeft om met een rietje te drinken (het gaat wel een beetje moeizaam en ze kan ook bubbels maken)
    Oja en sinds 2 dagen kan ze met haar tong klakken

Groetjes Anita

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dus overduidelijk een sprong geweest Anita..;)

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pluk: ik krijg nu een middeltje mee wat over zijn natvoer moet. Dat vergemakkelijkt de stoelgang, want er komt een soort laagje om de ontlasting te zitten. Zeg maar een soort poepglijmiddel :D

Ach en die arme ziel...hij is dik 17,5 en dat ie nu dit nog weer moet meemaken...:(

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    ikbenhetmaar schijnbaar wel, met 6 maanden is er een sprong en die heeft ze gewoon vlak voor haar 7 maanden gemaakt.:D

Hellen ik hoop dat het poepglijmiddel gaat werken en dat je poezenbeest geen last meer zal hebben.

Groetjes anita

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Sam; mooi slaapritme heeft Semm zeg! Hier draait Jurre al wel om van buik naar rug en andersom.
    Hier krijgt Jurre sinds een week of 3 brood. De ene keer gaat het beter dan de andere keer.

@Elizabethje; jammer dat de nachten nog niet je van het zijn. Gelukkig dat het wel vooruit gaat

@Hellen; heerlijk joh weer een goede nacht gehad

@Pluk; leuk joh dat Kinley nu door een rietje kan drinken en blazen hihi.

@Ikbenhetmaar; had je toevallig nog naar de prijzen voor de autostoeltjes gekeken?

Hier ging het vanmorgen prima, maar vanmiddag was het bal. Te kort geslapen en nergens zin in. Ligt nu nog heel fftjes te tukken, maar hoor hem al weer huilen, dus ook geen succes. Nou ja dan zo maar lekker eten, douchen en in bed.

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Babijtje, nee ga ik vanavond doen. :)

Deel Deze Pagina